Napraattopic deel 42
zaterdag 7 november 2015 om 22:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 8 november 2015 om 22:29
quote:SaveTheDay schreef op 08 november 2015 @ 19:15:
[...]
Ja vind ik ook. De rijst werd niet plakkerig. Heel stom.Toevallig vandaag ook sushi gemaakt. Ik kreeg ooit als tip om, nadat je de azijn erbij hebt gedaan, een theedoek over de pan te leggen, dan het deksel erop en zo langzaam af te laten koelen. Iets met dat het vocht dan niet terug in de pan valt en de rijst te nat blijft (en dus niet plakt). Geen idee of het hem echt daar in zit, maar de rijst is nog nooit mislukt iig.
[...]
Ja vind ik ook. De rijst werd niet plakkerig. Heel stom.Toevallig vandaag ook sushi gemaakt. Ik kreeg ooit als tip om, nadat je de azijn erbij hebt gedaan, een theedoek over de pan te leggen, dan het deksel erop en zo langzaam af te laten koelen. Iets met dat het vocht dan niet terug in de pan valt en de rijst te nat blijft (en dus niet plakt). Geen idee of het hem echt daar in zit, maar de rijst is nog nooit mislukt iig.
zondag 8 november 2015 om 22:36
quote:Pumps_italiaans schreef op 08 november 2015 @ 22:32:
https://www.youtube.com/watch?v=BvC8Fs0oKCQ
Bert & Ernie - Ernie heeft een banaan in zijn oor (compleet)
https://www.youtube.com/watch?v=VUNIqEFtnAk Deze wil ik jullie niet ont houden.
https://www.youtube.com/watch?v=BvC8Fs0oKCQ
Bert & Ernie - Ernie heeft een banaan in zijn oor (compleet)
https://www.youtube.com/watch?v=VUNIqEFtnAk Deze wil ik jullie niet ont houden.
zondag 8 november 2015 om 23:12
zondag 8 november 2015 om 23:24
quote:Moiren_ schreef op 08 november 2015 @ 22:37:
[...]
Ja, waarom niet?
Die opsomming van wat hij doet. Gevolgd door.. Daar kan ik nog mee omgaan.. Hmmmm
En dan wordt het nog erger. Niet onmogelijk maar als ik in zo een extreme situatie zou zitten, dan zou ik niet op vf om advies gaan vragen.. Maar ja. Wie ben ik.
(ik ben Co die nu gaat pitten.. Trusten !!)
[...]
Ja, waarom niet?
Die opsomming van wat hij doet. Gevolgd door.. Daar kan ik nog mee omgaan.. Hmmmm
En dan wordt het nog erger. Niet onmogelijk maar als ik in zo een extreme situatie zou zitten, dan zou ik niet op vf om advies gaan vragen.. Maar ja. Wie ben ik.
(ik ben Co die nu gaat pitten.. Trusten !!)
zondag 8 november 2015 om 23:25
quote:Corona67 schreef op 08 november 2015 @ 23:24:
[...]
(ik ben Co die nu gaat pitten.. Trusten !!)Jij hebt waarschijnlijk nooit in een gewelddadige relatie gezeten. En nee, dan kan je je het niet voorstellen. Dat wil niet zeggen dat het niet echt is.
[...]
(ik ben Co die nu gaat pitten.. Trusten !!)Jij hebt waarschijnlijk nooit in een gewelddadige relatie gezeten. En nee, dan kan je je het niet voorstellen. Dat wil niet zeggen dat het niet echt is.