Napraattopic deel 42
zaterdag 7 november 2015 om 22:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 9 november 2015 om 16:21
quote:Chiefseattle schreef op 09 november 2015 @ 15:38:
[afbeelding]
Schattig he! Hij is vooral heel slaperig hoor. Droef kijken is een van zijn vele charmes Je eerdere uitspraak "mama, need TLC!" is het perfecte onderschrift bij deze foto.
[afbeelding]
Schattig he! Hij is vooral heel slaperig hoor. Droef kijken is een van zijn vele charmes Je eerdere uitspraak "mama, need TLC!" is het perfecte onderschrift bij deze foto.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
maandag 9 november 2015 om 17:21
Het komt nu of straks in MAX. Iedereen heeft het er over.
Er is van de 40 jaar heel veel op youtube te vinden.
Heel veel kende ik nog niet of niet meer. Ik heb vanaf 1978 - 1983 of zo gevolgd.
Samen met een jonger kind. Het werd leuk gevonden door jong en oud.
Muppets woonden ook in sesamstraat, maar die gingen verhuizen en optreden.
Die kregen eigen serie. Ik weet niet meer welke bewoners, maar het zou best wel naast ET (Phone home..) kunnen zijn. Bijna alle films uit die periode krijgen nu een re-make.
Ook heel veel uit de jaren 60. De budgetten waren groot en verhalen onsterfelijk.
Het schijnen ook verfilmde boeken te zijn. Die worden iedere 20 jaar opnieuw verfilmd.
Nederlandse Ernie en Bert hebben vooral veel platen staan. Uit de tijd dat hun NL stemmen zo rond de 30 - 35 jaar waren. Die indruk krijg ik tenminste. Ik luisterde altijd heel veel mee met kinderen.
Het is lekker melige humor.
TE LANG.... Maar sla maar over wie niet wil lezen
Oooo, en hier is onze MARK, MARK RUTTE.
http://nos.nl/artikel/206 ... aatfiguren-van-rutte.html
Er is van de 40 jaar heel veel op youtube te vinden.
Heel veel kende ik nog niet of niet meer. Ik heb vanaf 1978 - 1983 of zo gevolgd.
Samen met een jonger kind. Het werd leuk gevonden door jong en oud.
Muppets woonden ook in sesamstraat, maar die gingen verhuizen en optreden.
Die kregen eigen serie. Ik weet niet meer welke bewoners, maar het zou best wel naast ET (Phone home..) kunnen zijn. Bijna alle films uit die periode krijgen nu een re-make.
Ook heel veel uit de jaren 60. De budgetten waren groot en verhalen onsterfelijk.
Het schijnen ook verfilmde boeken te zijn. Die worden iedere 20 jaar opnieuw verfilmd.
Nederlandse Ernie en Bert hebben vooral veel platen staan. Uit de tijd dat hun NL stemmen zo rond de 30 - 35 jaar waren. Die indruk krijg ik tenminste. Ik luisterde altijd heel veel mee met kinderen.
Het is lekker melige humor.
TE LANG.... Maar sla maar over wie niet wil lezen
Oooo, en hier is onze MARK, MARK RUTTE.
http://nos.nl/artikel/206 ... aatfiguren-van-rutte.html
maandag 9 november 2015 om 17:29
maandag 9 november 2015 om 17:31
quote:ardni schreef op 09 november 2015 @ 17:29:
[...]
Kun je eigenlijk zonder ov chipkaart met de trein?
Ik zit in het buitenland en wil morgen vanaf de luchthaven met de trein.
Mijn ov chipkaart ligt echter.... thuis Er staat en kaartjesautomaat bij de trein. Een kaartje is wel één euro duurder dan wanneer je met een chipkaart reist.
[...]
Kun je eigenlijk zonder ov chipkaart met de trein?
Ik zit in het buitenland en wil morgen vanaf de luchthaven met de trein.
Mijn ov chipkaart ligt echter.... thuis Er staat en kaartjesautomaat bij de trein. Een kaartje is wel één euro duurder dan wanneer je met een chipkaart reist.
maandag 9 november 2015 om 17:34
quote:Cateautje schreef op 09 november 2015 @ 17:31:
[...]
Er staat en kaartjesautomaat bij de trein. Een kaartje is wel één euro duurder dan wanneer je met een chipkaart reist.
Dank , ik was bang dat ik een nieuwe chipkaart moest aanschaffen.
We hebben inmiddels een hele collectie, echt ontzettend dom
[...]
Er staat en kaartjesautomaat bij de trein. Een kaartje is wel één euro duurder dan wanneer je met een chipkaart reist.
maandag 9 november 2015 om 18:26
quote:ardni schreef op 09 november 2015 @ 17:34:
[...]
Oh, dat is zondegeld, die dingen kosten volgens mij 7,50 per stuk en ze blijven niet onbeperkt geldig.
Maar goed, je kan dus gewoon een enkeltje kopen, dat is ook een chipkaartje, maar voor eenmalig gebruik.
[...]
Oh, dat is zondegeld, die dingen kosten volgens mij 7,50 per stuk en ze blijven niet onbeperkt geldig.
Maar goed, je kan dus gewoon een enkeltje kopen, dat is ook een chipkaartje, maar voor eenmalig gebruik.
maandag 9 november 2015 om 19:34
quote:Salve schreef op 09 november 2015 @ 11:29:
[...]
Misschien omdat het al beschamend genoeg is dat een K3 topic zoveel reacties krijgt?
k3 is bij de moeders nog populairder dan bij de kinderen zelf volgens mij
ik weet nog dat de ex van mijn man met hun dochter naar k3 ging, zie d'r zo gaan, met twee staartjes in haar haar.
zijn ex dus he.... ze had zo de 4e k3 kunnen zijn
[...]
Misschien omdat het al beschamend genoeg is dat een K3 topic zoveel reacties krijgt?
k3 is bij de moeders nog populairder dan bij de kinderen zelf volgens mij
ik weet nog dat de ex van mijn man met hun dochter naar k3 ging, zie d'r zo gaan, met twee staartjes in haar haar.
zijn ex dus he.... ze had zo de 4e k3 kunnen zijn
maandag 9 november 2015 om 19:41
quote:Goede-Fee schreef op 09 november 2015 @ 19:36:
Ik ken alleen moeders die K3 dom vonden en vinden ......incl mezelf.
Ik vind het vooral raar, K3.
Die teksten zijn echt zwaar suggestief. En dat er dan allemaal vijfjarigen staat te gillen dat ze zich zo ojaleelee voelen, en dat dat allemaal maar kan.
Ik ken alleen moeders die K3 dom vonden en vinden ......incl mezelf.
Ik vind het vooral raar, K3.
Die teksten zijn echt zwaar suggestief. En dat er dan allemaal vijfjarigen staat te gillen dat ze zich zo ojaleelee voelen, en dat dat allemaal maar kan.
maandag 9 november 2015 om 19:49
quote:Gatti schreef op 09 november 2015 @ 19:46:
Het werd natuurlijk ook gewoon eng, 3 volwassene vrouwen met staartjes en kinderjurken.
En inderdaad, hele aparte teksten. Sneu werd 't vooral.Ja en dat Gertje dan ook nog het ene staartjesmeisje na het andere afwerkte, ik weet niet hoor. Gelukkig heeft mijn dochter er altijd hetzelfde over gedacht als ik .
Het werd natuurlijk ook gewoon eng, 3 volwassene vrouwen met staartjes en kinderjurken.
En inderdaad, hele aparte teksten. Sneu werd 't vooral.Ja en dat Gertje dan ook nog het ene staartjesmeisje na het andere afwerkte, ik weet niet hoor. Gelukkig heeft mijn dochter er altijd hetzelfde over gedacht als ik .
maandag 9 november 2015 om 19:52