Napraattopic deel 42
zaterdag 7 november 2015 om 22:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 10 november 2015 om 12:02
quote:yette schreef op 10 november 2015 @ 11:56:
Bij het UMC Utrecht kan je niet echt een lekker blokje om
(mocht iemand hier wel een park of zo weten te vinden - tips zijn welkom! Ben hier donderdag en vrijdag ook weer de hele dag )
Betonnen stad daar idd.
Bijna jammer dat ik vandaag naar het zh in Nieuwegein moet, anders hadden we een bakkie kunnen doen. Moet daar pas de 20e weer heen.
(mocht iemand hier wel een park of zo weten te vinden - tips zijn welkom! Ben hier donderdag en vrijdag ook weer de hele dag )
Betonnen stad daar idd.
Bijna jammer dat ik vandaag naar het zh in Nieuwegein moet, anders hadden we een bakkie kunnen doen. Moet daar pas de 20e weer heen.
dinsdag 10 november 2015 om 12:07
quote:MrsEinstein schreef op 10 november 2015 @ 12:06:
Ligt hij in het wkz? Als je bij het beeld van de bremer stadsmuzikanten oversteekt, dan kom je als je linksaf gaat en de busbaan over bent gestoken bij een landgoed uit waar je kan wandelen.
Sterkte met je zoon, Yette.
Je bent me voor, maar dit klopt.
Sterkte!
Ligt hij in het wkz? Als je bij het beeld van de bremer stadsmuzikanten oversteekt, dan kom je als je linksaf gaat en de busbaan over bent gestoken bij een landgoed uit waar je kan wandelen.
Sterkte met je zoon, Yette.
Je bent me voor, maar dit klopt.
Sterkte!
dinsdag 10 november 2015 om 12:27
Dolfijn...
Ik zag net in het nieuws iets over Orka. Ik had ook film van aanval groep op walvisjong gezien.
Ik kwam dus op 2010 uit waar een trainer werd aangevallen. Erg akelig, maar hij leek op een zeehond. (Dolfijn eten ze ook...)
Kort....
Toen kwam ik op een gek plaatje van een koe. Van een Amerikaan. Het rund is een Belg. https://nl.wikipedia.org/wiki/Belgisch_witblauw Ik dacht verzonnen, maar is net zo beroemd als de Nederlandse melkkoeien.
Maar ik ben ben klaar voor vandaag. Ik kreeg tubes van gebeurtenissen uit het verleden lijkend op de boeken van ene markies de Sade. Goed om zoiets niet te vergeten. Maar dat terzijde. Daar staan straffen op. Ik kijk dan toch liever naar Sesamstraat waar ze van gevaarlijke beesten lieve snoepjes hebben gemaakt. Druk maken om wat er niet is. Wel weten, maar niet moeten.
Oooo, het is zoveel... Ik mis de beer of is dat Bruno...
Ik vond dit wel op wikipedia MAST Mast
Wanneer de zogenoemde mast (de eikels) uit de boom valt, is er veel voedsel aanwezig voor dieren. De door tannine voor mensen ongenietbare eikels zijn zeer voedzaam en bevatten tot 38 % vet. In de Middeleeuwen werden de varkens in de herfst de bossen ingedreven en "vetgemast". In die tijd ontstond ook het gezegde "op eiken groeit het beste spek". Vanwege dit belang mocht de eik niet zomaar gekapt worden. Hij kreeg daardoor een belangrijk aandeel in de bossen. Omdat de zomereik meer en grotere eikels produceert dan de wintereik, werd de eerste veel meer aangeplant.
Master is een graad en een graat
Een zuivere kan ik niet vinden. Wel deze
Kort en bondig formuleren. Is leuk en ik doe er mijn voordeel mee. (: zwaai zwaai *)
En twee kanten op. Het midden houd ik vast, want dat houd de boel overeind.
Ik zag net in het nieuws iets over Orka. Ik had ook film van aanval groep op walvisjong gezien.
Ik kwam dus op 2010 uit waar een trainer werd aangevallen. Erg akelig, maar hij leek op een zeehond. (Dolfijn eten ze ook...)
Kort....
Toen kwam ik op een gek plaatje van een koe. Van een Amerikaan. Het rund is een Belg. https://nl.wikipedia.org/wiki/Belgisch_witblauw Ik dacht verzonnen, maar is net zo beroemd als de Nederlandse melkkoeien.
Maar ik ben ben klaar voor vandaag. Ik kreeg tubes van gebeurtenissen uit het verleden lijkend op de boeken van ene markies de Sade. Goed om zoiets niet te vergeten. Maar dat terzijde. Daar staan straffen op. Ik kijk dan toch liever naar Sesamstraat waar ze van gevaarlijke beesten lieve snoepjes hebben gemaakt. Druk maken om wat er niet is. Wel weten, maar niet moeten.
Oooo, het is zoveel... Ik mis de beer of is dat Bruno...
Ik vond dit wel op wikipedia MAST Mast
Wanneer de zogenoemde mast (de eikels) uit de boom valt, is er veel voedsel aanwezig voor dieren. De door tannine voor mensen ongenietbare eikels zijn zeer voedzaam en bevatten tot 38 % vet. In de Middeleeuwen werden de varkens in de herfst de bossen ingedreven en "vetgemast". In die tijd ontstond ook het gezegde "op eiken groeit het beste spek". Vanwege dit belang mocht de eik niet zomaar gekapt worden. Hij kreeg daardoor een belangrijk aandeel in de bossen. Omdat de zomereik meer en grotere eikels produceert dan de wintereik, werd de eerste veel meer aangeplant.
Master is een graad en een graat
Een zuivere kan ik niet vinden. Wel deze
Kort en bondig formuleren. Is leuk en ik doe er mijn voordeel mee. (: zwaai zwaai *)
En twee kanten op. Het midden houd ik vast, want dat houd de boel overeind.
dinsdag 10 november 2015 om 12:35
Er is "vlak bij" een pannenkoekenhuis, dat is wel een eindje lopen maar t loopt mooi! Rhijnauwen heet t. Je kunt ook de bus 11 of 12 nemen 2 haltes en dan gaan lopen.
Of t ziekenhuis uit en dan weg lopend van de parkeergarage en de weg enzo daar achter in de "polder" is t ook mooi lopen.
En op de Uithof zelf: de botanische tuin. Moet je alleen wel toegang voor betalen.... Tenzij de afdeling misschien een toegangspas heeft?
Er is "vlak bij" een pannenkoekenhuis, dat is wel een eindje lopen maar t loopt mooi! Rhijnauwen heet t. Je kunt ook de bus 11 of 12 nemen 2 haltes en dan gaan lopen.
Of t ziekenhuis uit en dan weg lopend van de parkeergarage en de weg enzo daar achter in de "polder" is t ook mooi lopen.
En op de Uithof zelf: de botanische tuin. Moet je alleen wel toegang voor betalen.... Tenzij de afdeling misschien een toegangspas heeft?
dinsdag 10 november 2015 om 12:39
http://www.eropuit.nl/uit ... nterklaasUtrecht/id/45066
Als je de hele week blijft dan kan je deze misschien ook nog meenemen.
De ezel kijkt naar binnen en ziet een gedekte tafel, hij gaat met zijn voorpoten op de vensterbank staan. De hond gaat op zijn rug en op hem klimt de kat, de haan vliegt naar boven en gaat op haar kop zitten. Dan gaan ze allemaal hun muziek maken en springen door het raam, waarna de rovers wegvluchten. Ze dachten dat er een spook binnenkwam. Ze doen zich te goed aan het eten en doen het licht uit, waarna de ezel op de mesthoop gaat liggen. De hond gaat achter de deur en de kat bij de warme as van de haard, de haan gaat op de hanenbalk zitten.
Als je de hele week blijft dan kan je deze misschien ook nog meenemen.
De ezel kijkt naar binnen en ziet een gedekte tafel, hij gaat met zijn voorpoten op de vensterbank staan. De hond gaat op zijn rug en op hem klimt de kat, de haan vliegt naar boven en gaat op haar kop zitten. Dan gaan ze allemaal hun muziek maken en springen door het raam, waarna de rovers wegvluchten. Ze dachten dat er een spook binnenkwam. Ze doen zich te goed aan het eten en doen het licht uit, waarna de ezel op de mesthoop gaat liggen. De hond gaat achter de deur en de kat bij de warme as van de haard, de haan gaat op de hanenbalk zitten.
dinsdag 10 november 2015 om 12:44
quote:linjmh schreef op 10 november 2015 @ 12:35:
[...]
En op de Uithof zelf: de botanische tuin. Moet je alleen wel toegang voor betalen.... Tenzij de afdeling misschien een toegangspas heeft?Inderdaad.. Best leuk!
[...]
En op de Uithof zelf: de botanische tuin. Moet je alleen wel toegang voor betalen.... Tenzij de afdeling misschien een toegangspas heeft?Inderdaad.. Best leuk!
dinsdag 10 november 2015 om 12:45
quote:GrimbleGrumble schreef op 09 november 2015 @ 21:13:
[...]
K3 is een goede reden om nog een tijdje in het buitenland te blijven. Dochtertje kan ondertussen wel vrij goed buikdansen. Leert ze op de crèche.quote:missie_m schreef op 09 november 2015 @ 22:01:
[...]
Welke créche geeft buikdansles aan dochtertjes?quote:Alixane schreef op 09 november 2015 @ 22:10:
[...]
De crèche waar het dochtertje van GrimbleGrumble heen gaat. Geniaal antwoord.
Ik vind K3 toch zo leuk. Zagen jullie op tv die kleine meiskes klappen en springen op die leuke muziek?
[...]
K3 is een goede reden om nog een tijdje in het buitenland te blijven. Dochtertje kan ondertussen wel vrij goed buikdansen. Leert ze op de crèche.quote:missie_m schreef op 09 november 2015 @ 22:01:
[...]
Welke créche geeft buikdansles aan dochtertjes?quote:Alixane schreef op 09 november 2015 @ 22:10:
[...]
De crèche waar het dochtertje van GrimbleGrumble heen gaat. Geniaal antwoord.
Ik vind K3 toch zo leuk. Zagen jullie op tv die kleine meiskes klappen en springen op die leuke muziek?
LOEP ME MAAR aub.
dinsdag 10 november 2015 om 12:45
Ik ga weer aan de sinterklaas thuis.
Nogmaals BETERSCHAP. Verder niet. Ge niet. Was geen it.
Vakantie is voorbij. Voor bij is tot de Kerst ezel.
Ik vroeg me alleen maar af wat er echt op het papier van Mark stond.
Sesamstraat komt vrij? Voor studenten? Er komen dan toch woningen vrij.
Deed hij het uit zijn hoofd of van het papier? Hoe moeilijk was zijn rede?
EDIT: Mag ver heugen; ge heugen; onthouden;
O w acht... had hij geen tablet of e-reader? Las hij voor?
Deed hij het uit zijn hoofd of van het papier? Hoe moeilijk was zijn rede?
EDIT: Mag ver heugen; ge heugen; onthouden;
O w acht... had hij geen tablet of e-reader? Las hij voor?
dinsdag 10 november 2015 om 12:48
quote:Pumps_italiaans schreef op 10 november 2015 @ 12:45:
Deed hij het uit zijn hoofd of van het papier? Hoe moeilijk was zijn rede?Vast niet zo moeilijk.
Deed hij het uit zijn hoofd of van het papier? Hoe moeilijk was zijn rede?Vast niet zo moeilijk.
LOEP ME MAAR aub.
dinsdag 10 november 2015 om 12:50
Succes en sterkte daar Yette!
En wat linjmh al zei
http://www.theehuisrhijnauwen.nl/
Dit is een klein half uurtje lopen vanuit het UMC
Succes en sterkte daar Yette!
En wat linjmh al zei
http://www.theehuisrhijnauwen.nl/
Dit is een klein half uurtje lopen vanuit het UMC
dinsdag 10 november 2015 om 12:53
All in the Family, nooit gezien. Bing dit als eerste. https://www.youtube.com/watch?v=B7YI8polVzA
dinsdag 10 november 2015 om 12:53
dinsdag 10 november 2015 om 12:58
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 10 november 2015 @ 12:53:
[...]
Wat had je dan verwacht? De naam en het adres van de crèche?Denk je dat ik het adres nodig had?
Ik vroeg me af 'welke creche geeft buikdansles aan kleine meiskes?" als paps K3 een reden vind om in het buitenland te blijven.
Het kan heel leuke kinderdansles zijn, buikdansen heeft iets met kracht en energie te maken.
[...]
Wat had je dan verwacht? De naam en het adres van de crèche?Denk je dat ik het adres nodig had?
Ik vroeg me af 'welke creche geeft buikdansles aan kleine meiskes?" als paps K3 een reden vind om in het buitenland te blijven.
Het kan heel leuke kinderdansles zijn, buikdansen heeft iets met kracht en energie te maken.
LOEP ME MAAR aub.
dinsdag 10 november 2015 om 13:00
Rondje Uithof? Of buitenom van het UMC naar het WKZ lopen? Tussen die twee ziekenhuizen zit een klein parkje. Of: als je met je rug naar het WKZ in dat parkje staat en je loopt naar links, dan kom je uiteindelijk in de weilanden uit. Beter dan niets.
Succes trouwens in het ziekenhuis! Wij waren er gisteren weer. En volgende week mogen we ook weer. Maar gelukkig zijn dat maar dagjes, beter dan de hele weken die we er al doorgebracht hebben. Veel koffie drinken?!
Rondje Uithof? Of buitenom van het UMC naar het WKZ lopen? Tussen die twee ziekenhuizen zit een klein parkje. Of: als je met je rug naar het WKZ in dat parkje staat en je loopt naar links, dan kom je uiteindelijk in de weilanden uit. Beter dan niets.
Succes trouwens in het ziekenhuis! Wij waren er gisteren weer. En volgende week mogen we ook weer. Maar gelukkig zijn dat maar dagjes, beter dan de hele weken die we er al doorgebracht hebben. Veel koffie drinken?!
dinsdag 10 november 2015 om 13:14
quote:missie_m schreef op 10 november 2015 @ 12:58:
[...]
Denk je dat ik het adres nodig had?
Ik gok op JA.
Het is leuk om samen met kinderen te dansen.
Moet je wel goed mee doen.
(Het lijkt wel het Chinese alfabet die smileys. Maar ik leer bij.)
[...]
Denk je dat ik het adres nodig had?
Ik gok op JA.
Het is leuk om samen met kinderen te dansen.
Moet je wel goed mee doen.
(Het lijkt wel het Chinese alfabet die smileys. Maar ik leer bij.)
dinsdag 10 november 2015 om 13:18
https://nl.wikipedia.org/wiki/Camelot Daar woont King Arthur uit The Holy Grail
En de NL in Limburg stond gisteren in brand. Nabij Ge leen
O nee, lijkt er alleen maar op.
Grote brand in loods op Chemelot in Limburg onder controle
Hulpdiensten roepen bewoners van de wijk Lindenheuvel in Geleen nog op om ramen en deuren gesloten te houden.
En de NL in Limburg stond gisteren in brand. Nabij Ge leen
O nee, lijkt er alleen maar op.
Grote brand in loods op Chemelot in Limburg onder controle
Hulpdiensten roepen bewoners van de wijk Lindenheuvel in Geleen nog op om ramen en deuren gesloten te houden.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 10-11-2015 13:19
Reden: PRAAT MAAR GEZELLIG NA EN VOOR
Reden: PRAAT MAAR GEZELLIG NA EN VOOR
% gewijzigd