Napraattopic deel 42
zaterdag 7 november 2015 om 22:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 11 november 2015 om 14:28
woensdag 11 november 2015 om 14:54
quote:Pumps_italiaans schreef op 10 november 2015 @ 16:44:
PAUW is wel erg gekleurd.
Is leuk om te kijken. De zwarte Sinterklaas komt met en bij de Pauw binnen.
Het is een oplossing willen zijn. Is bezig met paardrijles.
(* Ik heb net Rutger Hauer nog bekeken. Die heeft ook in alles gespeeld. *)quote:Cateautje schreef op 10 november 2015 @ 17:23:
[...]
Die gast is geschift.quote:missie_m schreef op 10 november 2015 @ 18:25:
[...]
[...]
.................................
Wie vind je geschift en Waarom vind je dat?quote:Kia-Ora schreef op 11 november 2015 @ 09:45:
[...]
Jullie stellen dezelfde vraag die de afgelopen weken al geregeld gesteld ís en waarop door meerdere forummers gevraagd is haar gerust te laten. Dus ja, dan zeur je als je weer dezelfde vraag stelt... het komt namelijk zeikerig over. Ze geeft op die vraag geen antwoordt en dat ís haar goed recht.Ik kon zo straks niet meer antwoorden op bovenstaande.
1: Ik vroeg een vraag aan Cataeutje (die op Pumps stukje reageerde)
2: Ik viel Pumps NIET lastig (Pump schreef zelfs dat ik een goeie vraag had gesteld)
3:Chief schreef dat ik Pumps niet lastig moest vallen en vervolgens gaat ze zelf Pumps de kattennamen opnoemen.
4: en steeds weer die misselijke sneren en verwijten van Kia heb ik ook niet nodig.
PAUW is wel erg gekleurd.
Is leuk om te kijken. De zwarte Sinterklaas komt met en bij de Pauw binnen.
Het is een oplossing willen zijn. Is bezig met paardrijles.
(* Ik heb net Rutger Hauer nog bekeken. Die heeft ook in alles gespeeld. *)quote:Cateautje schreef op 10 november 2015 @ 17:23:
[...]
Die gast is geschift.quote:missie_m schreef op 10 november 2015 @ 18:25:
[...]
[...]
.................................
Wie vind je geschift en Waarom vind je dat?quote:Kia-Ora schreef op 11 november 2015 @ 09:45:
[...]
Jullie stellen dezelfde vraag die de afgelopen weken al geregeld gesteld ís en waarop door meerdere forummers gevraagd is haar gerust te laten. Dus ja, dan zeur je als je weer dezelfde vraag stelt... het komt namelijk zeikerig over. Ze geeft op die vraag geen antwoordt en dat ís haar goed recht.Ik kon zo straks niet meer antwoorden op bovenstaande.
1: Ik vroeg een vraag aan Cataeutje (die op Pumps stukje reageerde)
2: Ik viel Pumps NIET lastig (Pump schreef zelfs dat ik een goeie vraag had gesteld)
3:Chief schreef dat ik Pumps niet lastig moest vallen en vervolgens gaat ze zelf Pumps de kattennamen opnoemen.
4: en steeds weer die misselijke sneren en verwijten van Kia heb ik ook niet nodig.
missie_m wijzigde dit bericht op 11-11-2015 23:21
Reden: ps toegevoegd
Reden: ps toegevoegd
% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
woensdag 11 november 2015 om 16:38
woensdag 11 november 2015 om 16:47