Mode & Beauty alle pijlers

Lippenstift?!

11-11-2015 17:55 16 berichten
Ik ben al een tijdje op zoek naar een lippenstift waarbij de lippen vet blijven en niet droog en velletjes. Ik kan heb toch al wat merken gehad zoals mac maar daar worden mijn lippen erg droog van. Iemand bekend met een fijn merk waarbij de lippen vet blijven.
Alle reacties Link kopieren
Vaseline
No Mercy
Is zo'n biggie een idee? Dat zijn van die dikke potloden met kleur erin verwerkt, in veel verschillende kleuren verkrijgbaar. Soort combi van labello en lippenstift. Zowel van Catrice (kruidvat) als BeYu (Douglas) heb ik fijne, je kan zelf kiezen hoeveel kleur je wil door vaker over je lippen te stiften.
Of zo'n hydrating balm (heb ik bij de Hema gehaald ooit) voor over je lippenstift heen.
Een lippotlood gebruiken onder je lippenstift gaat het niet korrelen
Die exclusive lijn van loreal valt wel mee vind ik. En essence van kruidvat heeft een primer die wel fijn is.
Matt gebruik je dan je hebt ook sheer
l'oreal lipfinity is erg fijn, je werkt namelijk met een balsem als topcoat
Love the life you live. Otherwise make it the life you love
Lipstick van maybelline vind ik erg fijn. Of de lipbalm van de hema, zit super fijn, mooie kleuren en lekker prijsje ook. Zijn er in matte kleuren of easy shine.
Live your life with love and laughter
quote:xx__Juffie schreef op 11 november 2015 @ 20:55:

Lipstick van maybelline vind ik erg fijn. Of de lipbalm van de hema, zit super fijn, mooie kleuren en lekker prijsje ook. Zijn er in matte kleuren of easy shine.Blijft die van de Hema ook zitten?
Probeer eerst je lippen te exfoliëren (Dit doe je door zachtjes met je tandenborstel over je lippen te borstelen) hierdoor verwijder je velletjes en worden je lippen zacht. Smeer vaseline onder je lipstick, hierdoor blijven je lippen vet. Ik zou de lipstick van Yves Saint Laurent de Rouge Volupté kopen. Dit kost wat (33,50) maar dan heb je ook echt een goede lipstick!
Alles om je nog mooier te maken dan dat je al bent! Beauty-en-gezondheid.nl
Jaren goedkope lippenstift gebruikt, maar altijd hetzelfde probleem gehad idd. Nu een keer laten informeren bij de ici en op advies een wat duurdere lipstick van Estée Lauder aangeschaft (30,-) en een lippenpotlood, maar ik moet zeggen echt super! Paar weken later teruggegaan om nog een andere kleur aan te schaffen

Ik zou je dus laten adviseren.
Ik ben ook wel fan van de Loreal Infallible. Volgens mij bedoelt Absb1409 dezelfde. Het ziet er uit als een gloss met 2 kanten: eentje met kleur en een doorzichtig. De kleur breng je 1 keer aan, en als die droog is zit die muurvast. Door de dag kun je dan bijstiften met doorzichtig als je droge lippen hebt. Hoeft dan ook niet zo precies, dus kan zonder spiegeltje etc.
quote:vruchtgebruik schreef op 11 november 2015 @ 21:03:

[...]

Blijft die van de Hema ook zitten?De matte blijven bij mij echt lang zitten, ook een drankje en eten overleeft hij. Shine iets minder lang, die moet ik na een glas drinken wel bijwerken.
Live your life with love and laughter
Vorig jaar voor het eerst een echt mooie lippenstift gekocht voor mezelf, en ben er echt zooo blij mee. Het is de Chanel Rogue. Was voor mijn doen best duur; 34 euro. Maar ben er op de dag van vandaag heel erg blij mee.
Maybelline Super Stay 24hr Lip Gloss, hierbij gebruik je ook een balsem erover heen. En het blijft inderdaad de hele dag zitten. Mijn favoriet, ik gebruik niets anders.

Maar ik heb vaak ook gehad dat mijn lippen droog waren en ik de velletjes er elke dag af trok, dat had meestal te maken met een slechte weerstand. Krijg je genoeg vitaminen en mineralen binnen? En drink je genoeg water?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven