Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Xenia, yep ik zit op m'n handen, maar ik vind dat helemaal niet leuk....... ..

Nog contact gehad met jouw date? hoe gaan we hem afkorten?
Is al bezig geweest met een lange mail terug naar leuke mail meneer.. Hij schrijft erg leuk , boeiend.

Maar de mail stuur ik pas vanavond op hehe
Mozzzzzenuwachtig!

Twijfel of ik nou rode sacha laarsjes aan zal doen...
Nog geen contact gehad met potentiele date...hij is sinds vrijdagavond ook niet meer online geweeest op paiq.

Denk dat een afkorting niet nodig is dus of moet ik zelf actie ondernemen?

Zit te denken om mn exvriendje (waar ik nog vrijwel dagelijks op vriendschappelijke basis contact mee heb) mee te vragen naar bios vanmiddag. Maar wil hier thuis ook nog een en ander doen en moet mn haar nog verven...en haat tijdnood en stress in het wekend, daar heb ik doordeweek al genoeg last van.

Nou ja, zie t wel.
Oh ja 2 uur he Mozz? Rode laarzen zijn leuk!
Had je z'n nummer al dan Xen? Op zich is sinds vrijdagavond toch niet zo lang? Of wassie eerst altijd online?

Weekends vol haast zijn niet fijn idd. Je kan ook andere keer naar de bios, en nu ff lekker thuis rommelen... Daar zou ik nu wel zin in hebben eigenlijk. Veel te vermoeiend, dat daten! Haha!

Het regent nu zachtjes, dus misschien nu maar alvast fietsen.
Veel plezier Mozz!!
Ik heb m vrijdagavond pas 'ontmoet' op paiq. Hij wilde al daten, ik hield t beetje af. Wel nrs. uitgewisseld, omdat hij naar feestje moest. Ik heb hem gesmst na onze chat en hij terug. Thats it. Ik zie t wel, wat kun je nu zeggen na 1 gesprek? Maar ja, het was wel een heeeeel leuk gesprek en een leuke foto. Voor 1e x in maanden dat ik iemand leuk vind op paiq.

Ik wil er wel even uit hoor vanmiddag, zit hele weekend al thuis (ligt aan mezelf hoor, soms vind ik het lekker alleen te zijn), dus es kijken of vriendje zich ook beetje verveelt.
Rode laarsjes LEUK !

Gisteren hele gave lichtbruine laarzen zien.. vond ze alleen errrug aan de prijs.

Vleer heeft gister t truijurkje aan gehad , nu vandaag gaat ze voor t rokje.

En deze tekst uitgeprint en heel groot aan de koelkast gehangen..

Het maakt me niet uit ...

Het maakt me niet uit wat je doet voor de kost. Ik wil weten wat je diepste verlangen is. Ik wil weten of je durft te dromen dat dat verlangen ook werkelijkheid wordt.

Het maakt me niet uit hoe oud je bent. Ik wil weten of je het risico durft te lopen om voor idioot versleten te worden omdat je altijd op zoek bent naar liefde, naar een droom of naar een vol en avontuurlijk leven.

Het maakt me niet uit wat je sterrenbeeld is. Ik wil weten of je contact kunt maken met je diepste verdriet. Ik wil weten of je je afgesloten hebt als een oester, uit angst voor nog meer pijn. Ik wil weten of je de pijn, of het jouw pijn is of de mijne, kunt uithouden, zonder de pijn te verbergen, te verdoezelen of het zogenaamd op te lossen.

Ik wil weten of je blijdschap en vreugde, of het de jouwe is of de mijne kunt verdragen.

Ik wil weten of je zo wild kunt dansen dat je er van top tot teen extatisch van wordt, zonder geplaagd te worden door het idee dat je voorzichtig moet zijn, of je bewust moet zijn van door mensen bedachte opmerkingen.

Het maakt me niet uit of je verhalen waar zijn. Ik wil weten of je ‘n ander teleur durft te stellen omdat je eerlijk tegen jezelf bent. Ik wil weten of je het aankunt om voor verrader uitgemaakt te worden omdat je je eigen ziel niet verraadt. Ik wil weten of je trouw kunt zijn en daarom betrouwbaar.

Ik wil weten of je de schoonheid van elke dag kunt zien ook al is het een rotdag. Ik wil weten of je de bron van je leven kunt herkennen aan de rand van een meer en of je durft te schreeuwen naar de zilveren maan.

Het maakt me niet uit waar je woont. Het maakt me niet uit hoeveel geld je hebt. Ik wil weten of je na een nacht van diep verdriet en van wanhoop en van pijn tot in je botten, nog steeds kunt opstaan en doen voor de andere mensen wat je moet doen.

Het maakt me niet uit wie je kennissen zijn, of op wat voor manier je hier terecht gekomen bent. Ik wil weten of je samen met mij door het vuur wilt gaan zonder angst en zonder terug te deinzen.

Het maakt me niet uit met wie of wat je hebt gestudeerd. Ik wil weten hoe je jezelf staande houdt wanneer je wereld instort. Ik wil weten of je alleen kunt zijn met jezelf en of je kunt houden van het gezelschap met jezelf in lege momenten.

Erg mooie tekst Vleer!
Jups vunk ook ..

En nu mijn haartjes doen en wijntjes drinken bij vriendin ..

Ciaoo alll
Ooohh nou ben ik te laat om Mozz succes te wensen!! misschien als ik heel hard roep...

WM ook succes vanmiddag en rust even lekker uit!

Sappige details heb ik niet dames. We hebben keurig koffie geleut en een broodje gegeten. Ik heb vanmorgen nog wel even een sms gestuurd en bedankt voor de gezellige middag. Kreeg een sms terug dat hij het ook gezellig vond en wenste me een fijne zondag. Mijn gevoel zegt dat er geen tweede date komt. Hij is iemand die weet wat ie wil en ik ook. Misschien allebei niet genoeg geduld daarvoor.

Mijn timing is natuurlijk ook bij lange na niet handig...over 3 weken vertrek ik voor 3 maanden. Leuk voor mij, maar kan me voorstellen dat iemand daar niet op wil wachten haha

Vleer...prachtige tekst (f)
Wat wel sappig had kunnen worden...

Was gisteravond met een vriendin in een stad wezen eten en op de terugweg naar huis (1 uur) had ik een sms gekregen van de meneer van vorige week vrijdag... of ik ook niet kon slapen....

Stom stom...sms veel te laat gezien (pas toen ik weer thuis was) en teruggesmst dat ik ook niet kon slapen...geen reactie. Die was dus ondertussen wel in slaap gevallen!

Ach ja..toen maar m'n eigen bedje in gekropen
ARRGGGHHHHHH,,,,,,,over 2 uur en 45 minuten zal date hier zijn!!!!
quote:winkelmandje schreef op 05 oktober 2008 @ 15:12:

ARRGGGHHHHHH,,,,,,,over 2 uur en 45 minuten zal date hier zijn!!!!

En nu al over 2 uur en 10 minuten!

Succes WM, en maak je niet te druk!
Veel plezier WM!! Kom je uitgebreid verslag doen straks?
Ja natuurlijk

Ik vraag me altijd af of de heer in kwestie ook zoveel last van zenuwen heeft...

Ik bedoel ik heb date wel eens al gezien, toen op de verjaardag. Maar niet echt gepraat samen, alleen steeds oogcontact.

Wel goed contact via sms en msn....maar ja nu IRL
Komt vast goed en wordt vast gezellig! Tuurlijk zal hij ook wel last van zenuwen hebben!

Ben benieuwd!
Oh appeltje, dat is ook zo, je gaat voor een lange tijd down under!

Ik had dus mn exvriendje gevraagd om mee naar de film te gaan, duurde 50 minuten voordat ik reactie krijg (terwijl hij normaliter per omgaande altijd reageert) met 'tja het is wel vies weer, wat had je dan eventueel in gedachten?'

Dit is dus precies de reden waarom ik het uitgemaakt heb, ik ben iemand van de spontane invallen en hij iemand van de planning (en huisje-boompje-beestje). Heb nog niet gereageerd, heb er nu al geen zin meer in. Of ben ik nu te kort door de bocht?

Ik wil gewoon een iets enthousiaster reactie of een leuk tegenvoorstel.
Hi allemaal,

Oooh WM spannend.....succes en veel plezier met je date straks!

Appeltje jammer van je date. Toch balen he dat het dan irl niet klikt?

Xenia binnenkort ook een date en Mozzarella is nu aan het daten...toch?

Hoe is het met Miranda, BE, en de rest van alle singletjes hier?

Ik heb mezelf weer aangemeld bij RP. Wel leuke mailwisseling gehad met iemand en ook paar mailtjes gestuurd maar krijg je weer niets terug (maar ja dat doe ik zelf ook weleens Ik blijf het toch een lastig iets vinden hoor dat datingsite gebeuren.
Hallo singles!

Lang geleden, maar ik kom even binnenzwaaien! Ik zie allemaal nieuwe namen voorbij komen, maar ook oude bekenden. Er wordt druk gedate, wat fijn allemaal!

WM, spannend, zometeen een date! Succes!

De afgelopen weken ben ik niet op het forum geweest. Heb viavia gehoord dat er een breuk is, prima allemaal, goede oplossing op deze manier.

Heel veel drukte gehad op het werk. Eerlijk gezegd wat te druk, zodat ik 's avonds vaak met hoofdpijn thuis kwam en geen zin had om nog de computer aan te doen. Heb niks anders gedaan dan werken, slapen, werken, slapen... En tussendoor nog wat verjaardagen afgerend.

Wel zijn VL en ik nu in een serieuzer stadium, dus bij deze noem ik me niet meer single. Maar ik wil heel graag zo nu en dan nog wel eventjes bij jullie binnen komen vallen hoor, want ik wil graag de date-nieuwtjes volgen! Al kan ik nu natuurlijk niet twee weken bijlezen.
Haha Xenia,

Ik heb er soms ook een handje van om wat later te reageren per sms. Maar dan heb ik het helemaal niet in de gaten dat ik een berichtje gekregen heb.

Komt op mij niet echt over als een afwijzende reactie van hem en dat ie het wel ziet zitten met dit vieze weer En volgens mij vraagt ie welke film je in gedachten hebt. Ik zou het even een kans geven. Wie weet wordt het een hele leuke middag/avond.
WM, tuurlijk heeft hij heel veel zenuwen! Spannend hoor!

Xenia, 't is altijd hetzelfde met exen he. Dezelfde ergernissen komen altijd weer terug. Loslaten is meestal het beste, maar dat is zo moeilijk he.
Oh wat lees ik, heeft Mozz vandaag ook al een deet? Wow wat een actie op het forum! Succes Mozz!
Thanks appeltje! Weet je, dit was het probleem waar ik altijd met hem tegenaan liep. Zodra ik iets vooorstelde, reageerde ie niet of heel laat. Terwijl hij met normale berichtjes direct reageert. Toen ik hem hier naar eens vroeg, zei hij dat t voor hem moeilijk is om nee te zeggen terwijl hij dat eigenlijk wel wil. Simpel omdat hij niet om kan gaan met spontane/impulsieve dingen, dan komt zn planning in de war en hij wist ook dat hij dan mij teleurstelde.

Tja, en dat doet ie nu weer een beetje, eerlijk gezegd.

En Erykah, ik heb geen date hoor! Suc6 op rp!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven