bn'er gespot

08-11-2015 20:05 627 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft één van jullie wel eens een bn'er gezien op "normale" plekken zoals de supermarkt, op straat, stad etc?

Gewoon doodnormale plekken dus waar je zelf ook dagelijks komt.

Aangezien ik geen voorbeeld kan noemen, ben ik erg benieuwd wie jullie gezien hebben (en waar).

Nou wil ik het niet heel groot maken en die mensen ophemelen, maar wat deed je op zo'n moment?
alles gelezen.....

praten met Michael Palin lijkt me wel leuk

geen BN-ers voor mij, alleen een paar bekende belgen....

alhoewel toen ik in Amsterdam was, jaren geleden, spong Boudewijn Büch van zijn fiets, vlak voor mijn voeten. Had hem meteen herkend. Zei goeiemorgen. Ik ook.
not all who wander are lost
quote:Bruja78 schreef op 12 november 2015 @ 23:47:

Dennis Weening is trouwens ook een dikke tegenvaller. Op tv altijd bezig met mensen met handicaps enzo, maar toen hij mijn kennis met Ichtyose (huidziekte) tegen het lijf liep begon hij haar uit te lachen en zei "ieieieuuuwww jij bent echt vies, gatverredamme, ga je wassen vies wijf, ieieieuuuwwww".

Ze probeerde nog uit te leggen wat ze had maar hij wilde niet luisteren en bleef in zijn ieieieuuuuwww stand staat. Wàt een schijnheilige lutser is dat zeg.Dat kan ik mij dus echt niet voorstellen , zo'n overdreven reactie op straat
Tegenwoordig is iedereen die een minuut op tv is geweest al een bekende Nederlander. Ik heb er niet zoveel mee. Als ik toevallig eentje tegenkom ga ik niet andere dingen doen dan anders. Aubree, het zijn gewoon mensen, niks bijzonders.
Pluk de dag!
Rick Nieman?

quote:theamuts schreef op 08 november 2015 @ 20:29:

[...]

Ik denk dat de jouwe iets minder ontwikkeld zijn, anders had je ook wel een BNer geweest.Ben jij nou serieus?
quote:matroesjka_ schreef op 08 november 2015 @ 20:35:

Ik snap die obsessie met Barry niet trouwens. Is best een leuke man om te zien, maar in de categorie van Barry zijn er zo veel.

+1

Ik vind er geen bal aan. Maar goed, ik vind ook al niks aan Brad Pitt dus zal wel aan mij liggen
quote:juubje schreef op 08 november 2015 @ 22:07:

In de apenlul botste mijn ex tegen Maxima op, pakte haar bij de schouders en zei: oh sorry. Hij had niet door wie het was. Daarna naast Willem naar de oranje oetangs gekeken.

Waar?

Bijzondere autocorrect
quote:Kimberliedje schreef op 13 november 2015 @ 13:09:

Tegenwoordig is iedereen die een minuut op tv is geweest al een bekende Nederlander. Ik heb er niet zoveel mee. Als ik toevallig eentje tegenkom ga ik niet andere dingen doen dan anders. Aubree, het zijn gewoon mensen, niks bijzonders.Grappig, ik ben ook een bekende Nederlander
quote:Kimberliedje schreef op 13 november 2015 @ 13:09:

Tegenwoordig is iedereen die een minuut op tv is geweest al een bekende Nederlander. Ik heb er niet zoveel mee. Als ik toevallig eentje tegenkom ga ik niet andere dingen doen dan anders. Aubree, het zijn gewoon mensen, niks bijzonders.In dat geval ben ik er met een getrouwd
quote:Chiefseattle schreef op 11 november 2015 @ 04:20:

Niemand The Rolling Stones ontmoet ofzo?

Ja hoor, zes keer

Alleen zo jammer van die andere 59.999 man die er ook bij waren.
Ik kwam toen ik werkte in Amsterdam centrum regelmatig bekende Nederlanders tegen, die woonden daar allemaal om de hoek lijkt wel.

Zo stond ik een keer op de lift te wachten en stond Najib naast me. Ik maar druk denken of ik iets grappigs kon verzinnen om tegen hem te zeggen maar op moment supreme kwam ik natuurlijk nergens op. Anouk zag ik daar ook regelmatig. En Boularouz zei me altijd gedag in de lift. Ook Martijn Krabbe zag ik altijd in de lift. Op een gegeven moment heb ik me maar voorgesteld: Ja jij weet natuurlijk niet wie ik ben, maar ik wel wie jij bent en dat is ook een beetje raar. Super leuke vent is dat zeg!!

En die ene cabaretier... oud, dikkig, brilletje, deed wel eens oude jaars converance... oet lul die stond ook altijd in de lift en begon altijd een grapje te maken. Ik deed altijd alsof ik Engels was en hem niet verstond.

O ja en sta ik mijn fiets van het slot te halen, ik denk wat staat daar nou voor lekkere kerel naast me zijn fiets op slot te zetten? Was het prins Maurits.
Ik ben Bas van Toor meerdere malen tegengekomen in het dorp waar mijn tante woont.

Laten we zeggen ik snap waarom hij zijn neus graag op TV verdoezelt onder die rode clownsneus.

Chagrijnig drankorgel was het, en helemaal niet aardig tegen kinderen.
Mijn dochter is heel lang bang geweest voor Bassie. Ze heeft hem eens in het echt gezien, en echt vriendelijk keek hij niet.
ja daar staat hij ook om bekend
Oja, ik heb ook weleens Beatrix gezien in de relaxstand, ze was met de Groene Draek afgemeerd hier in de buurt. Ze had het schip zelf 'ingeparkeerd' en kwam de loopplank af, met verwaaid haar en een zonneklep op. Ze lachte heel vriendelijk naar iedereen die stond te kijken. Ik vond het heel grappig haar zo te zien, ze was toen nog koningin.
't Is al met al een heel gedoe
quote:Eleonora-1 schreef op 13 november 2015 @ 10:33:

[...]

Nee, niet Jan de Hoop. Die doet 't ook nog steeds, nieuws lezen.

Deze niet.

Hij ging in mijn herinnering een beetje raar weg bij zijn werkgever maar ik ben zijn naam kwijt...Harmen Siezen?
Nee, allemaal niet ladies.

Ik kom er vast nog wel eens op.
Wat stom, ik vergeet de belangrijkste. Eentje die de grond onder je voeten wegslaat, iemand die je dagen na doet trillen. Echt een vrouw me allure en superveel glamour.

Viola Holt.
quote:Eleonora-1 schreef op 13 november 2015 @ 15:36:

Nee, allemaal niet ladies.

Ik kom er vast nog wel eens op.https://nl.wikipedia.org/ ... ormalige_RTL_Nieuwslezers
Edvard Niessing is het Leo.

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Oh nee die is geen nieuwslezer geweest. Wel trambestuurder, dat wel
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 13 november 2015 @ 16:05:

Oh nee die is geen nieuwslezer geweest. Wel trambestuurder, dat wel Hij is wel nieuwslezer geweest, bij RTL.
quote:Quinty schreef op 13 november 2015 @ 16:13:

[...]

Hij is wel nieuwslezer geweest, bij RTL.Oh ja toch wel, ik keek verkeerd. Nou dan is dat hem Leo!
quote:Nouschi schreef op 13 november 2015 @ 16:03:

Edvard Niessing is het Leo.

[img]http://www.mediacourant.nl/images/image ... essing.jpg[/img]

Nee, die is het ook niet.

Ik blijf maar denken dat hij 'Mark' heet maar als ik google op die naam plus nieuwslezer dan vind ik hem niet.

Hij heet dus denk ik toch geen Mark....
Ik zat te denken aan Fred Emmer, met zijn erotische geschriften .

Maar die heeft nooit voor RTL gewerkt. Volgens mij bestond RTL toen nog geeneens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven