Reactie- en Bugtopic 2

14-01-2015 17:21 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 18-11-2015:

Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.

Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVA

Ik heb die knop daar ook niet zie ik nu

Ipad/safari.

Ik zal ff inloggen op de pc
Je bent zelf een theepot
Ik heb 'm ook niet hoor, op de laptop.
quote:SuzanneSuus schreef op 13 november 2015 @ 19:24:

Ik heb die knop daar ook niet zie ik nu

Ipad/safari.

Ik zal ff inloggen op de pcJa want volgens mij schreef jij eerder dat jij daar onderin naar de volgende pagina kon.
Ik heb waarschijnlijk toen niet goed begrepen wat je bedoelde, of ik had het maar nu in ieder geval niet meer, sorry Star

W8 met FF en IE hebben de knop 'overige' ook niet bij de topics, iOs8 en safari ook niet
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 13 november 2015 @ 19:31:

Ik heb waarschijnlijk toen niet goed begrepen wat je bedoelde, of ik had het maar nu in ieder geval niet meer, sorry Star

W8 met FF en IE hebben de knop 'overige' ook niet bij de topics, iOs8 en safari ook nietAls je jezelf loept en dan 'alleen topics' selecteert, wat zie je dan? Ik zie dan getallen, pagina 1 t/m 521 bij mezelf.
Er klopt niets van zie ik nu.

Mijn profiel, bij 'toon alleen' de keuze gezet op 'alleen topics', dat zou betekenen alleen de door mij geopende topics

In 2 delen

Je bent zelf een theepot
Echt niet dat er 184 blz nodig zijn om de door mij geopende topics nodig zijn! Klik ik op blz 184 ( de laatste) dan zie ik

Je bent zelf een theepot
Loep ik jou dan kom ik idd de volgendeknop niet tegen, plaatje van het onderste deel

Je bent zelf een theepot
Vaag hoor. Alleen topics gaat niet over door jou geopende topics, maar alle topics waarin je gereageerd hebt. Volgens mij.
quote:Star schreef op 13 november 2015 @ 20:22:

Vaag hoor. Alleen topics gaat niet over door jou geopende topics, maar alle topics waarin je gereageerd hebt. Volgens mij.

Uhh nee toch?

Dat is de optie 'toon alleen reacties' bij 'toon alleen'
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 13 november 2015 @ 20:26:

[...]

Uhh nee toch?

Dat is de optie 'toon alleen reacties' bij 'toon alleen'

Maar jij hebt toch geen 184 pagina's aan geopende topics?

Nou ja, laat de CM maar uitleggen, als zij het begrijpt
Dit is 'toon alleen reacties'. Wel exact dezelfde hoeveel pagina's. Maw: er klopt niets van

Je bent zelf een theepot
Precies, zelfde aantal bij welke keuze je ook kiest.

En er zit ook een verschil in als ik mezelf loep of als ik een ander loep.
quote:Star schreef op 13 november 2015 @ 20:28:

[...]

Maar jij hebt toch geen 184 pagina's aan geopende topics?

Nou ja, laat de CM maar uitleggen, als zij het begrijpt

Dat schreef ik: ik heb evht geen 184 pagina's met geopende topics en van de laatste pagina ook een screendump. Selectie 'alleen reacties' geeft dezelfde hoeveelheid pagina's.

Daarbij is er dus een verschil tussen jezlf loepen en een ander
Je bent zelf een theepot
Biertje Star?
Je bent zelf een theepot
Graag!
Nou Mods, duidelijk kan het niet zijn.

- jezelf loepen geeft de knop 'volgende' en ook paginanummers

- die paginanummer slaan alleen nergens op, selectie 'alleen topics' en 'alleen reacties' geven dezelfde hoeveelheid pagina's

- een ander loepen geeft bij topics niet de knop 'volgende', alrhans niet bij iOS 8/ safari, W8 met FF en IE
Je bent zelf een theepot
Nog maar eens een screenshot van de overlappende ads. Dit lijkt mij zó simpel op te lossen.

.
Waarom krijg ik elke keer een melding of ik zeker weet dat ik de pagina wil verlaten?
quote:milna schreef op 15 november 2015 @ 16:10:

Waarom krijg ik elke keer een melding of ik zeker weet dat ik de pagina wil verlaten?Dit heb ik ook... heel vervelend! Alleen op het forum, andere sites geen last van.
tsja.....
Ik ook.
quote:milna schreef op 15 november 2015 @ 16:10:

Waarom krijg ik elke keer een melding of ik zeker weet dat ik de pagina wil verlaten?

Zou je een screenshot van die pagina kunnen maken? Dan geven wij het door aan techniek?

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Lotte35 schreef op 15 november 2015 @ 23:21:

Ik ook.Weet je het zeker ?
Niet geschoten is altijd mis
kan die irritante bol.com reclame niet anders. Ik zie nergens een kruisje om hem weg te klikken. Zelfs erop klikken helpt niet. Hij opent dan wel de bol.com pagina maar de advertentie blijft staan. Hij verdwijnt ook niet na een bepaalde tijd en blijft midden op het forum staan waardoor het forum onleesbaar is.

enige manier is pagina verversen maar na een paar pagina's is ie dan weer terug. voor mij een reden om het forum nu voor vanavond te verlaten en als dat soort reclames blijven om niet meer te komen.
quote:SuzanneSuus schreef op 13 november 2015 @ 20:40:

Nou Mods, duidelijk kan het niet zijn.

- jezelf loepen geeft de knop 'volgende' en ook paginanummers

- die paginanummer slaan alleen nergens op, selectie 'alleen topics' en 'alleen reacties' geven dezelfde hoeveelheid pagina's

- een ander loepen geeft bij topics niet de knop 'volgende', alrhans niet bij iOS 8/ safari, W8 met FF en IE

Dank voor de opsomming. Ik zal hier samen met de TD naar moeten kijken.

Kom ik op terug.

Groet,

CM VIVA

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven