Napraattopic deel 42
zaterdag 7 november 2015 om 22:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 13 november 2015 om 20:40
vrijdag 13 november 2015 om 20:50
quote:sabbaticalmeds schreef op 13 november 2015 @ 20:43:
[...]
balming de victim
Ik balm, jij balmt, wij balsemen?
Hebben jullie ook zo'n rare layout met overdreven veel aandacht voor de onderschriften?
[...]
balming de victim
Ik balm, jij balmt, wij balsemen?
Hebben jullie ook zo'n rare layout met overdreven veel aandacht voor de onderschriften?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 13 november 2015 om 21:57
quote:barbaracartland schreef op 13 november 2015 @ 20:30:
Ik word genegeerd op het vluchtelingentopic. Zouden mensen mijn erudiete bijdrages echt bewust willen mislopen? Dat stemt toch treurig, op deze reeds zo desolate novembervrijdag.
Nou ja, ik heb chips en cola.Hier wordt je ook al genegeerd. (Niet door mij dus, bij dezen).
Ik word genegeerd op het vluchtelingentopic. Zouden mensen mijn erudiete bijdrages echt bewust willen mislopen? Dat stemt toch treurig, op deze reeds zo desolate novembervrijdag.
Nou ja, ik heb chips en cola.Hier wordt je ook al genegeerd. (Niet door mij dus, bij dezen).
vrijdag 13 november 2015 om 22:09
vrijdag 13 november 2015 om 22:10
vrijdag 13 november 2015 om 22:11
quote:Dana schreef op 13 november 2015 @ 22:09:
Emma Swan, en die salie.... mijn kwartje hapert; heeft die schuldhulpverlening soms iets te maken met een opgegeven gastouderschap vanwege een burnout en een doodzieke vader met een huisje in Frankrijk?Thank god. Ik ben niet de enige trage Harry op dit forum. Ik dacht bij dat meme en kardashian topic al wel 'jeumig, wat dom' maar dat blijkt dus te kloppen.
Emma Swan, en die salie.... mijn kwartje hapert; heeft die schuldhulpverlening soms iets te maken met een opgegeven gastouderschap vanwege een burnout en een doodzieke vader met een huisje in Frankrijk?Thank god. Ik ben niet de enige trage Harry op dit forum. Ik dacht bij dat meme en kardashian topic al wel 'jeumig, wat dom' maar dat blijkt dus te kloppen.
vrijdag 13 november 2015 om 22:12
quote:Sid-returns schreef op 13 november 2015 @ 22:11:
[...]
Thank god. Ik ben niet de enige trage Harry op dit forum. Ik dacht bij dat meme en kardashian topic al wel 'jeumig, wat dom' maar dat blijkt dus te kloppen.Ik las er steeds bewust overheen, gister voor het eerste een paar bewust wel en toen had ik het wel door. Tis een herhaling van zetten.
[...]
Thank god. Ik ben niet de enige trage Harry op dit forum. Ik dacht bij dat meme en kardashian topic al wel 'jeumig, wat dom' maar dat blijkt dus te kloppen.Ik las er steeds bewust overheen, gister voor het eerste een paar bewust wel en toen had ik het wel door. Tis een herhaling van zetten.
vrijdag 13 november 2015 om 22:13