Napraattopic deel 42
zaterdag 7 november 2015 om 22:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 13 november 2015 om 22:22
quote:GrimbleGrumble schreef op 13 november 2015 @ 22:14:
[...]
Nee, sorry. Het gaat niet meer. Ik kon zelfs de Nijntjeboekjes voor mijn dochtertje niet meer volgen. Wat een raar verhaal is dit, dacht ik - maar het was een Arabische versie en ik was de plaatjes van achteren naar voor aan het bekijken. Dan heb je je slaap wel nodig, ja. Truste!
[...]
Nee, sorry. Het gaat niet meer. Ik kon zelfs de Nijntjeboekjes voor mijn dochtertje niet meer volgen. Wat een raar verhaal is dit, dacht ik - maar het was een Arabische versie en ik was de plaatjes van achteren naar voor aan het bekijken. Dan heb je je slaap wel nodig, ja. Truste!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
vrijdag 13 november 2015 om 22:25
quote:GrimbleGrumble schreef op 13 november 2015 @ 22:14:
[...]
Nee, sorry. Het gaat niet meer. Ik kon zelfs de Nijntjeboekjes voor mijn dochtertje niet meer volgen. Wat een raar verhaal is dit, dacht ik - maar het was een Arabische versie en ik was de plaatjes van achteren naar voor aan het bekijken.
O, zo'n Dick Bruna boekje was mijn favoriete voorleesboekje. In de Nederlandse versie vind een mannetje een huilende pop in de tuin en neemt die mee naar huis. Het Arabische boekje is veel leuker om voor te lezen.
Ik moest mdma trouwens googelen. Maar wat een leuke vormpjes hebben die pilletjes! Ik werd van het kijken al hebberig en creatief. En ik zag een snuivende alien.
[...]
Nee, sorry. Het gaat niet meer. Ik kon zelfs de Nijntjeboekjes voor mijn dochtertje niet meer volgen. Wat een raar verhaal is dit, dacht ik - maar het was een Arabische versie en ik was de plaatjes van achteren naar voor aan het bekijken.
O, zo'n Dick Bruna boekje was mijn favoriete voorleesboekje. In de Nederlandse versie vind een mannetje een huilende pop in de tuin en neemt die mee naar huis. Het Arabische boekje is veel leuker om voor te lezen.
Ik moest mdma trouwens googelen. Maar wat een leuke vormpjes hebben die pilletjes! Ik werd van het kijken al hebberig en creatief. En ik zag een snuivende alien.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 13 november 2015 om 22:26
quote:Dana schreef op 13 november 2015 @ 22:20:
[...]
Oh handig! Mijn chique schoonouders komen binnenkort eten en dan kan ik hier een fikse voorraad bierblikken in kwijt.Doekje erover en hij is als nieuw hoor. Kan er ook wel een fles Canei in. Als je toch hoog bezoek krijgt kun je best een keer flink uitpakken.
[...]
Oh handig! Mijn chique schoonouders komen binnenkort eten en dan kan ik hier een fikse voorraad bierblikken in kwijt.Doekje erover en hij is als nieuw hoor. Kan er ook wel een fles Canei in. Als je toch hoog bezoek krijgt kun je best een keer flink uitpakken.
vrijdag 13 november 2015 om 22:27
vrijdag 13 november 2015 om 22:28
quote:EmmaSwan86 schreef op 13 november 2015 @ 22:28:
[...]
Ik was me ook niet aan het verbergen hoor had zin in een nieuwe nick en ik had geen zin in negativiteit dus vandaar.
Je verandert je forumgeschiedenis natuurlijk niet door alleen maar van naam te veranderen. Maar als jij er blij van wordt, prima toch?
Ik vond het overigens een zeikserie.
[...]
Ik was me ook niet aan het verbergen hoor had zin in een nieuwe nick en ik had geen zin in negativiteit dus vandaar.
Je verandert je forumgeschiedenis natuurlijk niet door alleen maar van naam te veranderen. Maar als jij er blij van wordt, prima toch?
Ik vond het overigens een zeikserie.
vrijdag 13 november 2015 om 22:29
quote:SuzanneSuus schreef op 13 november 2015 @ 22:21:
[...]
Ik vermoed 3 van de 4 letters en dan gehusseld. Het kan ook geel zijnIk wil zó graag een blauwe jurk posten maar ik doe het niet.. ik doe het niet....ik doe het niet
[...]
Ik vermoed 3 van de 4 letters en dan gehusseld. Het kan ook geel zijnIk wil zó graag een blauwe jurk posten maar ik doe het niet.. ik doe het niet....ik doe het niet
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!