Is dit gezond?
zaterdag 14 november 2015 om 15:13
Mijn vriendin gebruikt sinds een week of drie Cambogia Essentials, dit is in pil vorm.
Eerlijk is eerlijk, haar vet (bandje rond haar buik zeg maar) verdwijnt als sneeuw voor de zon.
Ook haar bovenbenen zijn aanzienlijk slanker. Hoewel ik blij voor haar ben, heb ik haar ook
vertelt dat ik me wel een beetje zorgen maak.
Heeft iemand hier ervaring met dit spul? Is het niet schadelijk voor je gezondheid? En hoe
zijn de gevolgen op lange termijn? Komt ze straks niet het dubbele aan?
Of ben ik nu te bezorgd? Is hier misschien iemand die dit gebruikt?
Eerlijk is eerlijk, haar vet (bandje rond haar buik zeg maar) verdwijnt als sneeuw voor de zon.
Ook haar bovenbenen zijn aanzienlijk slanker. Hoewel ik blij voor haar ben, heb ik haar ook
vertelt dat ik me wel een beetje zorgen maak.
Heeft iemand hier ervaring met dit spul? Is het niet schadelijk voor je gezondheid? En hoe
zijn de gevolgen op lange termijn? Komt ze straks niet het dubbele aan?
Of ben ik nu te bezorgd? Is hier misschien iemand die dit gebruikt?
zaterdag 14 november 2015 om 19:31
Blondie dat is echt gestoord, afgezien van het feit dat je nooit normaal leert eten op deze manier. Verander je je levensstijl niet en stop je met de pillen dan wordt je weer dikker. De pilfabrikant heeft zo een levenslange klant aan je. Pillen doen wellicht iets heel anders met je wanneer je ze 3 weken slikt dan langdurig. Wie weet waar het toe leidt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zaterdag 14 november 2015 om 20:02
quote:redbuIIetje schreef op 14 november 2015 @ 15:47:
[...]
Nee, het werkte dus niet. Het werkte een paar dagen waarin je idd 'n rush kreeg van die oppeppende stof en je honger verminderde, maar als je het 'n weekje slikte was die uitwerking al weer weg. Je wordt er heel snel immuun voor, laat staan als je weer gewoon gaat eten ipv streng te lijnen, want dan kun je die hele pot leegslikken maar je komt gewoon aan ipv dat je afvalt.Bij jou werkte het dan niet, maar je weet natuurlijk niet of een ander soort wel of niet werkt. Je kunt niet bij voorbaat zeggen dat het niet werkt, dat weet je namelijk niet omdat je het niet geprobeerd hebt.
[...]
Nee, het werkte dus niet. Het werkte een paar dagen waarin je idd 'n rush kreeg van die oppeppende stof en je honger verminderde, maar als je het 'n weekje slikte was die uitwerking al weer weg. Je wordt er heel snel immuun voor, laat staan als je weer gewoon gaat eten ipv streng te lijnen, want dan kun je die hele pot leegslikken maar je komt gewoon aan ipv dat je afvalt.Bij jou werkte het dan niet, maar je weet natuurlijk niet of een ander soort wel of niet werkt. Je kunt niet bij voorbaat zeggen dat het niet werkt, dat weet je namelijk niet omdat je het niet geprobeerd hebt.
zaterdag 14 november 2015 om 20:03
Hahaha, ik heb een keertje afslank thee geprobeerd en ik was zeer sceptisch van te voren maar het hielp echt geweldig: ik kon niet meer stoppen met overgeven. Een dag gebruikt en nog een dag nodig gehad om weer op de been te komen.
Maar alle gekheid op een stokje, afvallen met pillen kan volgens mij alleen als er hele enge en gevaarlijke dingen in zitten, of als je de gebruiksaanwijzing echt goed volgt, bij legale pillen wordt altijd aangeraden om Veel te bewegen en gezond en calorie arm te eten. En dan werken ze prima hoor.
Maar alle gekheid op een stokje, afvallen met pillen kan volgens mij alleen als er hele enge en gevaarlijke dingen in zitten, of als je de gebruiksaanwijzing echt goed volgt, bij legale pillen wordt altijd aangeraden om Veel te bewegen en gezond en calorie arm te eten. En dan werken ze prima hoor.