Uitgerekend juli 2016

30-10-2015 07:25 2049 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames die in juli zijn uitgerekend,

Hier kan je gezellig kletsen over je zwangerschap en alles wat daarbij komt kijken.

Gefeliciteerd met je zwangerschap

Tabel is vol!

Naam LeeftijdKindUitgerekende datumBijzonderhedenhiltje8629-401e 28juni meisje Bevallen!!! Rikz 28-29-1e 3 juli jongen Bevallen!!! 1elsa28-311e 7 jul Meisje Bevallen!!! Rosalinda8332-331e 7juli ? Juf9124-361e 10juli meisje Bevallen !!! happy-wenn28-302e, 1e 1jaar 11 juli meisje Bevallen!!! Kim-mie335-283de, 15 en 12 jaar 11juli meisje Bevallen!!!misseD25-301e 12 juli jongen Bevallen!!! Snoevie10129-291e 12juli jongen Bevallen!!! ikbenik4929-331e 25 juli jongen Jubiki28-291e 18 augustus jongen Azia__?-?1e Jongen Calm31-281e 21 september MK in dec 15, bloedingen, 01/03 controle VK, 08/03 12 weken echo ziekenhuis.

Rozijntje01 en kersje86 en Sel-de-Mer, pris1984 en Dragonfruit als jullie weer meeschrijven zet ik jullie terug in de tabel

boterkoekje22 Orgineel Kaarsje91 Sunshine-2 Little.Gurly Mels123 theepoes paco1987 siska74
Neeee Kaarsje . Wat een heftige nacht. Knap dat jullie er nu nuchter over kunnen zijn, hoewel de klap nog kan komen natuurlijk. Veel sterkte beiden. Hopelijk voel je je snel weer wat beter qua pijn nu de cyste is verwijderd en kunnen jullie je binnenkort gaan richten op een nieuwe zwangerschap.
Aaah nee, Kaarsje, wat heftig!!!

Dikke
Jeetje kaarsje!!! Wat heftig zeg. Moet echt ff bijkomen van je verhaal! Wat verdrietig!

goed aansterken en wens jullie het allerbeste!
Wooow kaarsje wat heftig zeg!

Vergeef mij als ik hele domme vragen stel hoor, maar had het vruchtje al geen leven meer? Of is dat gekomen door die cyste?

Heel veel sterkte en goed uitrusten!

Dikke knuffel
Jeetje kaarsje... Phoe heftig!!

En je eierstok? Geen beschadiging? Dubbel hoor.. EN een cyste EN het vruchtje wat het niet gehaald heeft..

Heel veel sterkte!!
Nee Kaarsje :( Heftige nacht hebben jullie gehad! Hoe gaat het nu? Ik vroeg me dat ook af MissD, of die cyste een verband ermee heeft.

Ik ben 0,8 kilo aangekomen inmiddels. Gisteren hebben we een rompertje gekregen van m'n schoonouders. Zo schattig! Heel bijzonder dat ons kindje dat straks aanheeft.

Komende week staan ook heel wat echo's gepland, hopelijk zijn die allemaal goed.
Ik had nog een vraag over mvm. Ik heb me aangemeld, maar heb geen bevestiging oid gekregen. Hadden jullie dat ook?
Jeee Kaarsje wat heftig zeg! Maar wat schrijf je er knap over! Heel veel sterkte!
Per aspera ad astra.
Ah Kaarsje wat enorm klote zeg. Heftig met zulke buikpijn naar het ziekenhuis en dan een cyste blijken te hebben en dan ook nog het vruchtje. Hopelijk herstel je snel en goed. Hoe voel je je nu? Neem maar goed rust, want het is toch heftig wat er dan allemaal met je lichaam gebeurt en alle hormonen die je nog in je lichaam hebt. Heel veel sterkte gewenst
Wow kaarsje veel kracht en sterkte toegewenst!!!
Jeetje kaarsje wat heavy... Heel veel sterkte gewenst de komende periode!
Wat vreselijk zeg! Wat is er snel gehandeld!

Heel veel sterkte
Dank jullie wel allemaal voor de lieve berichtjes! De cyste heeft niks met de miskraam te maken. Zoals de gynaecoloog het vertelde: zonder cyste was het ook een miskraam geweest en met cyste had het vruchtje het prima kunnen overleven. Dat is wat dat betreft wel positief voor een volgende zwangerschap.

Ik heb al besloten dat ik de komende paar dagen niet ga werken. Is ook niet te doen, ik kan geen auto rijden want heb weinig kracht in m'n benen! Ik weet dat ik mijn lichaam rust moet geven, maar dat zit niet in me. Was dus vanmorgen al m'n vuile was naar de verpleegkundige aan het brengen, de beste vrouw keek nogal

Ach, ze hebben wel flink kunnen lachen daar en dat is me ook wat waard

Vanmiddag al flink wat bezoek gehad die even kwamen kijken hoe het gaat, super lief :-)
Kaarsje, heel veel sterkte!! hoop dat het allemaal goed geneest. Wat ben je een onwijs sterke meid!
Sterkte en neem inderdaad je rust! Je klinkt heel sterk.
Hè kaarsje wat een vervelende nacht. Wat een grote cyste had je, wel fijn om te weten dat hij nu weg is en dat het geen effect op je zwangerschap zou hebben. Sterkte.
Sterkte Kaarsje!

Wat een nare ervaring zeg.. Hoop dat je lichamelijk snel herstelt.. En emotioneel zal het ook tijd nodig hebben.. Gelukkig heeft de cyste geen consequenties voor een volgende zwangerschap!

Ik antwoord morgen even uitgebreider op de anderen!
Succes Mels vandaag met de echo! Hopelijk straks een erbij.
Jaaa. Heel veel succes. Super spannend

Wij donderdag! Heb er zoveel zin in maar vind het ook heel spannend.
@Kaarsje, wat rot! Heel veel sterkte!

Succes Mels, spannend!

Even een stomme vraag, zijn er meer dames die zo goed als geen klachten hebben? Ik ben nu 6+1 en heb echt geen klachten! En juist door het gebrek aan klachten word ik weer heel onzeker. Mijn eerste echo is verplaatst naar 24-11 en ik merk dat ik in mijn hoofd er echt van uit ga dat het niet goed is/gaat, met als hoofdreden dat ik geen klachten heb! Ik weet het, heel stom maar ik blijf me zorgen maken! Kan iemand me geruststellen?
Jeetje, wat heftig kaarsje. Heel veel sterkte en neem de tijd om te herstellen.

Elsa hoe gaat t met jou? Is het bruinverlies gestopt?

veel succes mels met de echo vandaag!

En ja calm om je gerust te stellen, ik heb ook nauwelijks klachten. Mijn borsten zijn iets gegroeid en moest heel vaak plassen, maar dat is de afgelopen dagen ook niet meer. Veel mensen zijn juist moe maar ik heb meer energie. Ach was bij mijn zoon ook, merkte tot hij begon te schoppen niet dat ik zwanger was (het was dat we het wisten en af en toe een echo hadden). dus kijk enorm uit naar morgen
Elsa: hoe is het bij jou met het bruin verlies? Hopelijk is het weer gestopt!

Kaarsje, boterkoekje en origineel: Hoe is het met jullie?

Theepoes: Fijn die positieve test bij MvM! Ik heb de 1e keer ook meegedaan, maar durf het nu nog niet aan. Wil eerst zelf de bevestiging van 2 goede echo's en misschien dat ik daarna nog een paar weken meedoe, vind het namelijk wel een heel goed doel!

@gewicht: Ik weeg mezelf nooit, dus heb geen idee. Wel vooral 's avonds het idee dat mijn buik er wat meer opgeblazen uitziet, maar misschien verbeeld ik het me ook? Een strakke broek zit dan ook wel wat minder lekker.

@cadeautjes: Nog niks gekregen, er zijn een paar mensen die het weten, maar heb ook gezegd dat ik pas na de 12 weken dingen wil kopen/krijgen.. Vind de onzekerheid nu nog te groot.. Wel heel leuk dat sommigen al wat gekregen hebben, dat maakt het wel echter!

@Kwaaltjes en onzekerheid: Het koud hebben herken ik ook Sunshine! en Calm, ik snap heel goed dat het je onzeker maakt, ik heb dat ook hoor! Heb ook niet superveel kwaaltjes en het gevoel dat het alleen goed kan gaan als je elke dag kotsend boven de wc hangt Maar gelukkig is dat niet zo en zegt het aantal kwaaltjes echt niets over het wel of niet goed verlopen van je zwangerschap. Dus probeer het los te laten (hoe moeilijk dat ook is) en ervan te genieten zolang je geen bloedverlies/sterke buikkrampen hebt... En wie weet heb je over een paar weken zoveel kwaaltjes, dat je terug verlangt naar deze fase Jammer dat deze fase voor veel meiden nog zo onzeker is, maar wel 'fijn' om hier wat herkenning te vinden.

@Partners: Die van mij is ook heel lief, terwijl ik af en toe wel heel onredelijk en emotioneel ben Hij leeft ontzettend mee en vindt het net zo spannend als ik.

@ Echo's: Ik duim voor allemaal goed echo's de komende dagen/weken! Ik moet zelf nog 1 weekje wachten, vind het superspannend, maar heb er ook veel zin in!
He Rosalinde, lief dat je vraagt hoe het gaat. Ik heb vandaag een echo gehad en alles was schoon. Eierstokken en baarmoeder ziet er goed uit. Dus daar ben ik blij mee. Verder gaat het goed. Heb het al snel een plekje kunnen geven. Hoop dat ik snel weer een positieve test in handen heb en dat het dan wel goed gaat.
Hier momenteel ook weer erg onzeker, ik heb vanmorgen nog een test gedaan en wat denk je... Negatief... Ik snapte er niets van, heb allerlei symptomen...

Vk inmiddels gebeld, zij denkt ook dat het is misgegaan. Nu moet ik einde van de week weer testen, is die negatief dan kunnen we het beschouwen als een mk. Is hij (licht)positief gaat ze 30-11 een inwendige echo maken, maar is het nog maar de vraag of het allemaal goed gaat. Curretage is ws niet nodig omdat zo'n vroege zwangerschap meestal wel word afgestoten.

Ik sta er zelf behoorlijk nuchter in, en denk dat er al niets meer zit... Pff wat een onzekerheid brengt het allemaal met zich mee.

Mijn man is ook vrij nuchter en zei meteen; dan gaan we gewoon weer verder waar we gebleven waren 😊...
Wat rot little Gurly! Had je een voorgevoel dat je een test deed? Sterkte!!

Hier merk ik toch 1 symptoom: ik ruik beter! Net een overleg met 4 mannen die alle 4 koffie hadden gedronken ergens in de ochtend en waarvan er minstens 1 rookt. Die (slechte) adem van hen alle vier! ik werd acuut misselijk! Heb het hele overleg maar door m'n mond zitten ademen, niet te harden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven