Napraattopic deel 42

07-11-2015 22:32 3043 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Morrigan- schreef op 16 november 2015 @ 20:35:

lachen en lol maken mag ook al niet meer, begrijp ik?

het beleid is ongelooflijk: waar ze hun taak niet serieus genoeg kúnnen nemen (lees: actueelpijler) daar schitteren ze van afwezigheid en als er dan eens een topic is waar écht gelachen wordt, dan zijn ze er ineens bij om 'in te grijpen'

wie het nog snapt mag het zeggen

Als de to echt serieus haar schuilkelder aan het inrichten is en zelf geweren aan het knutselen is nav youtube tutorials is die komische humor voor diegene niet leuk.

Voor mij wel
quote:vruchtgebruik schreef op 16 november 2015 @ 20:58:

[...]

Als de to echt serieus haar schuilkelder aan het inrichten is en zelf geweren aan het knutselen is nav youtube tutorials is die komische humor voor diegene niet leuk.

Voor mij wel De TO in kwestie deed vrolijk mee, dus daar kan het ook niet aan gelegen hebben. Niet iedere TO is een zure zijkert hoor. Er zal wel een zieligert hebben zitten te staffen of zo, en dan is het wachten op de modjes van Pavlov.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 16 november 2015 @ 21:00:

[...]

De TO in kwestie deed vrolijk mee, dus daar kan het ook niet aan gelegen hebben. Niet iedere TO is een zure zijkert hoor. Er zal wel een zieligert hebben zitten te staffen of zo, en dan is het wachten op de modjes van Pavlov.Ik word er nu echt kwaad om. Ze hebben geen idee hoe he werkt en waar ze mee bezig zijn.
quote:vruchtgebruik schreef op 16 november 2015 @ 20:58:

[...]

Voor mij wel Ik dacht dat de nickname van TO expres was gekozen (theinvasion), maar ik zag dat het iemand is die 200 posts op haar naam heeft staan, dus daarmee lijkt het toch een serieuze forummer.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 16 november 2015 @ 21:00:

[...]

De TO in kwestie deed vrolijk mee, dus daar kan het ook niet aan gelegen hebben. Niet iedere TO is een zure zijkert hoor. Er zal wel een zieligert hebben zitten te staffen of zo, en dan is het wachten op de modjes van Pavlov.

Onbegrijpelijk.

Er was ook werkelijk niks vervelends of geks aan. Echt te grappig allemaal juist.
quote:yasmijn schreef op 16 november 2015 @ 21:03:

[...]

Ik word er nu echt kwaad om. Ze hebben geen idee hoe he werkt en waar ze mee bezig zijn.Ach, het is nou niet alsof we vanavond ineens iets nieuws ontdekt hebben he. Het valt me al lang mee dat het topic niet helemaal weggenoordkoreaand werd met alle deelnemers erbij.
quote:feow schreef op 16 november 2015 @ 20:41:

[...]

IK SNAP HET!!!!!

Wij begrijpen er gewoon niets van!
Vroeger kon je na twaalven ongestoord off topic. Dan dachten de mods " o, die meiden zijn dronken / seksloos en gefrustreerd / er leest nu toch verder niemand mee / komt vanzelf wel weer goed / het was toch een schijttopic " .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:fietsie schreef op 16 november 2015 @ 20:33:

[...]

MiedoDa's een aparte zeg maar
Je bent zelf een theepot
quote:yasmijn schreef op 16 november 2015 @ 20:45:

[...]

Ja pas maar op met die trekker met mankementen van jou.

zorg voor elkaar

kan niet

dat levert teveel verbondenheid op

staf
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 november 2015 @ 21:07:

Vroeger kon je na twaalven ongestoord off topic. Dan dachten de mods " o, die meiden zijn dronken / seksloos en gefrustreerd / er leest nu toch verder niemand mee / komt vanzelf wel weer goed / het was toch een schijttopic " .Kan vanaf een uurtje of één tegenwoordig ook nog alleen dan word er de volgende ochtend wel gegumd.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:vruchtgebruik schreef op 16 november 2015 @ 21:06:

[...]

Onbegrijpelijk.

Er was ook werkelijk niks vervelends of geks aan. Echt te grappig allemaal juist.Het topic had hooguit gewoon naar overige verplaatst moeten worden..

Vroeger kon je na twaalven ongestoord off topic. Dan dachten de mods " o, die meiden zijn dronken / seksloos en gefrustreerd / er leest nu toch verder niemand mee / komt vanzelf wel weer goed / het was toch een schijttopic " .

Ja dat. Früher war alles besser.

(Voor de mods: daar bedoel ik verder niets provocerends mee, het is Duits voor 'vroeger was alles beter'. Omdat ik Duits een leuke taal vind dus)
quote:Kia-Ora schreef op 16 november 2015 @ 21:09:

[...]

Kan vanaf een uurtje of één tegenwoordig ook nog alleen dan word er de volgende ochtend wel gegumd.Zonde. Ik heb de mooiste gedichten ' s nachts geschreven.

Had jij seks zaterdag???? je was er niet

Of entertainment kan ook ;)
quote:rosemetijs schreef op 16 november 2015 @ 21:11:

[...]

Het topic had hooguit gewoon naar overige verplaatst moeten worden..Ehhh... dat is het ook . Gelukkig wel zeg. Maar die hele ingreep getuigde natuurlijk al van eh... laat ook allemaal maar.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 november 2015 @ 21:11:

[...]

Zonde. Ik heb de mooiste gedichten ' s nachts geschreven.Misschien blijven die wel staan . Proberen vannacht na enen?
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Kia-Ora schreef op 16 november 2015 @ 21:13:

[...]

Misschien blijven die wel staan . Proberen vannacht na enen?Nee doe maar niet. Ik moet om 4.15 mijn nest alweer uit dus ik moet vroeg naar bed.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 november 2015 @ 21:11:

[...]

Zonde. Ik heb de mooiste gedichten ' s nachts geschreven.Dronken lor.
quote:sabbaticalmeds schreef op 16 november 2015 @ 21:11:

[...]

Had jij seks zaterdag???? je was er niet

[afbeelding]

Ja, het was al weer vier maanden geleden. Ik kon er echt niet onderuit.

Dasty helpt trouwens geweldig goed tegen spinnenwebben en mos; ik weet niet wanneer Lex weer begint te zeuren, maar deze tip kon ik je niet onthouden. Zeker niet omdat je de laatste keer zo veel pijn gehad hebt omdat je toen met een beitel en schuurspons jouw poort van jade uitgebaggerd hebt.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 16 november 2015 @ 21:11:

[...]

(Voor de mods: daar bedoel ik verder niets provocerends mee, het is Duits voor 'vroeger was alles beter'. Omdat ik Duits een leuke taal vind dus)Net zoals Der Wagen holen. En zie mijn motto.
quote:yasmijn schreef op 16 november 2015 @ 21:14:

[...]

Dronken lor.Vroeger had jij discretie hoog in het vaandel. Maar sinds ik Bennie Wijnstekers heb gedaan schijn je een wrok tegen me te koesteren.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 16 november 2015 @ 21:13:

[...]

Nee doe maar niet. Ik moet om 4.15 mijn nest alweer uit dus ik moet vroeg naar bed.

Zaterdagnacht dan maar .

En pfff jij moet echt te vroeg je bed uit...
quote:Fenrir-Greyback schreef op 16 november 2015 @ 21:11:

[...]

(Voor de mods: daar bedoel ik verder niets provocerends mee, het is Duits voor 'vroeger was alles beter'. Omdat ik Duits een leuke taal vind dus)

ja, leg het vooral even uit, kan zo maar weer een andere mod zijn die de voorgeschiedenis niet kent, voor je het weet heb je weer een ban te pakken

en je hebt gelijk. in het duits klinkt álles beter. of in ieder geval humoristischer

(zit toevallig net weer de ondertitel van Meds te lezen trouwens. toeval bestaat niet)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven