Napraattopic deel 43

17-11-2015 09:03 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Haai!
Nou zo snel was is er zelden bij hier. Tijd om aan de slag te gaan. Fijne dag allemaal.
Nogmaals, goedemorgen allen.
Ow het is ineens een ander deel.
Goedemorgen Cateautje
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
O nieuw topic.

Kee.
Goeden morgen
Ik vier mijn vermaanddag vandaag en ben aan het bedenken waar ik mezelf eens mee zal verwennen vandaag. Iemand een suggestie? Het hoeft maar een kleinigheidje te zijn. Vorige maand was het een gevulde koek voor bij de koffie van de patisserie, dus nu weer wat anders.
Ik moest even denken met wat je bedoelde ben nog met de eerste kop koffie bezig.

Trakteer jezelf op een luxe broodje gezond.

Mocht je ongezond willen, een halve warme Hema worst.
Goedemorgen!

Cateau, een grote bokkenpoot? Wat het ook wordt, geniet er van!
Of een heerlijke Bossche Bol.
Oh, dat luxe broodje gezond lijkt me wel wat, maar die grote bokkepoot is ook lekker natuurlijk.

Keuzes keuzes.
Ik probeer ergens te klagen over die irritante Bol.com-reclame die midden op de pagina verschijnt en alles afdekt. Maar ik kan dat topic niet aanklikken vanwege die irritante Bol.com-reclame die midden op de pagina verschijnt en alles afdekt.

You always do your best, which is quite embarrassing.
Week 9 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Cateautje schreef op 17 november 2015 @ 09:14:

Ik vier mijn vermaanddag vandaag en ben aan het bedenken waar ik mezelf eens mee zal verwennen vandaag. Iemand een suggestie? Het hoeft maar een kleinigheidje te zijn. Vorige maand was het een gevulde koek voor bij de koffie van de patisserie, dus nu weer wat anders. Slagroomtruffels bij de thee. Of een saucijzenbroodje.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:-RoseRed- schreef op 17 november 2015 @ 09:18:

Of een heerlijke Bossche Bol.Ohhhhh, lekker is dat hè, maar ik neem geen zuivel meer. Het is vooral de slagroom die ik mis.
Jaaaa, Mylen heeft het, het wordt een saucijzenbroodje van Specker.

Dat is een plan.
Wat een toeval, ik ben wekig!
quote:LittleRedRidingHood schreef op 17 november 2015 @ 09:07:

Nou zo snel was is er zelden bij hier. Tijd om aan de slag te gaan. Fijne dag allemaal.Hup hup, kom je straks melden wat je gedaan hebt in je huis? Succes
Je bent zelf een theepot
quote:yette schreef op 17 november 2015 @ 09:24:

Wat een toeval, ik ben wekig!Hartelijk gefeliciteerd!
Zuipschuit, komt 'ie per heli? Waait het zo hard aan zee? Ik vind het hier wel meevallen namelijk
Je bent zelf een theepot
quote:Solomio schreef op 17 november 2015 @ 09:19:

Ik probeer ergens te klagen over die irritante Bol.com-reclame die midden op de pagina verschijnt en alles afdekt. Maar ik kan dat topic niet aanklikken vanwege die irritante Bol.com-reclame die midden op de pagina verschijnt en alles afdekt.

Zal ik deze post voor je op het bugtopic zetten?
Je bent zelf een theepot
quote:Cateautje schreef op 17 november 2015 @ 09:19:

[...]

Ohhhhh, lekker is dat hè, maar ik neem geen zuivel meer. Het is vooral de slagroom die ik mis. Je hebt ook slagroom van soya, kloppen kost wat meer energie maar verder prima slagroom. Voor als je ooit de neiging krijgt zelf een bossche bol te maken .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven