Napraattopic deel 43
dinsdag 17 november 2015 om 09:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 17 november 2015 om 09:32
dinsdag 17 november 2015 om 09:33
dinsdag 17 november 2015 om 09:37
quote:Cateautje schreef op 17 november 2015 @ 09:33:
[...]
Bedankt voor de tip. Ik heb een mixer. Wel lekker voor op de koffie. Graag gedaan . Lekker hè slagroom in de koffie of in de chocolademelk (ook lekkere van soya
).
[...]
Bedankt voor de tip. Ik heb een mixer. Wel lekker voor op de koffie. Graag gedaan . Lekker hè slagroom in de koffie of in de chocolademelk (ook lekkere van soya
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Cateautje schreef op 17 november 2015 @ 09:32:
Neem toch een adblocker, dan heb je nergens last van.
https://adblockplus.org/Dit.
https://adblockplus.org/Dit.
dinsdag 17 november 2015 om 09:44
quote:MevrouwJack schreef op 17 november 2015 @ 09:37:
Ik had een tijdje geleden ook iets te 'vieren', gekozen voor een Bossche bol. Echt kotsmisselijk van geworden Ik bedacht daarna dat ik ook eigenlijk niet echt van zo'n berg slagroom houd, maar de chocola bovenop zag er zo lekker uit Ja, ze kunnen verkeerd vallen. Ze zijn ook zo enorm.
Ik had een tijdje geleden ook iets te 'vieren', gekozen voor een Bossche bol. Echt kotsmisselijk van geworden Ik bedacht daarna dat ik ook eigenlijk niet echt van zo'n berg slagroom houd, maar de chocola bovenop zag er zo lekker uit Ja, ze kunnen verkeerd vallen. Ze zijn ook zo enorm.
dinsdag 17 november 2015 om 09:44
quote:Cateautje schreef op 17 november 2015 @ 09:32:
https://adblockplus.org/Al gedaan dus: Solomio in "Reactie- en Bugtopic 2"
Maar vind ik wel de omgekeerde wereld.
https://adblockplus.org/Al gedaan dus: Solomio in "Reactie- en Bugtopic 2"
Maar vind ik wel de omgekeerde wereld.
If something didn't work the first time, start getting used to that feeling.
Week 10 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 10 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 17 november 2015 om 09:45
dinsdag 17 november 2015 om 09:51
quote:Cateautje schreef op 17 november 2015 @ 09:45:
[...]
Ja chocolademelk, daar is het weer echt tijd voor. Daar kan ik ook zo van genieten, vooral met een scheutje cognac er in. Is een waardevolle tip.
(Die moet je maar even zien als 2 mokken choco met slagroom )
[...]
Ja chocolademelk, daar is het weer echt tijd voor. Daar kan ik ook zo van genieten, vooral met een scheutje cognac er in. Is een waardevolle tip.
(Die moet je maar even zien als 2 mokken choco met slagroom )
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
dinsdag 17 november 2015 om 10:04
quote:Solomio schreef op 17 november 2015 @ 09:19:
Ik probeer ergens te klagen over die irritante Bol.com-reclame die midden op de pagina verschijnt en alles afdekt. Maar ik kan dat topic niet aanklikken vanwege die irritante Bol.com-reclame die midden op de pagina verschijnt en alles afdekt.
Inderdaad ongelooflijk irritant. Normaal heb ik nooit last van die krengen - want adblocker geïnstalleerd - maar ik zit op mijn werkcomputer. Nu dus daar ook maar adblocker geïnstalleerd. Het lijkt me toch dat dit eerder antireclame is.
Ik probeer ergens te klagen over die irritante Bol.com-reclame die midden op de pagina verschijnt en alles afdekt. Maar ik kan dat topic niet aanklikken vanwege die irritante Bol.com-reclame die midden op de pagina verschijnt en alles afdekt.
Inderdaad ongelooflijk irritant. Normaal heb ik nooit last van die krengen - want adblocker geïnstalleerd - maar ik zit op mijn werkcomputer. Nu dus daar ook maar adblocker geïnstalleerd. Het lijkt me toch dat dit eerder antireclame is.
IMHO
dinsdag 17 november 2015 om 10:08
Moguh dames. Ik hoorde vannacht gestommel en gerommel beneden Ik dacht even dat het Sinterklaas was. Ik ben dus niet gaan kijken, held op sokken als ik ben. En niks te zien. Misschien een zwerfkat, we hebben een keer een logeetje gehad want mijn katten zijn erg sociaal. Die vinden een onverwachte gast juist gezellig. Nou ja, als ie ergens gepiest heeft, vind mijn neus het vanzelf wel. Fijne dag iedereen.
dinsdag 17 november 2015 om 10:28