Mode & Beauty alle pijlers

trouwjurk doneren

17-11-2015 09:43 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn trouwjurk staat al een tijdje op Marktplaats, maar er komen geen reacties op.

Ik begrijp het niet, want het is een mooie, witte jurk van taft in een gemiddelde maat. Niet heel apart ofzo, dus je zou denken dat iemand wel interesse heeft.

Niet dus.

Daarom begin ik nu na te denken over het weggeven van mijn jurk aan een goed doel of iemand met een kleine beurs.

De vraag is: kennen jullie een organisatie die hier iets mee doet?

Via google vind ik er wel een paar, maar daar is de inzameling vaak ook alweer gestopt.

En nu niet allemaal roepen: "geef maar aan mij!", want daar trap ik natuurlijk niet in.

Als ik hem weg ga geven, dan is dat niet zodat een ander ermee kan gaan handelen. Dus ik zoek wel een betrouwbare organisatie.

(Mocht je toch zelf toch interesse denken te hebben, dan mag je me altijd even je emailadres doorgeven via pb, dan stuur ik je wat foto's. Maar dan is ie dus niet gratis!!)
maar alleen als 'ie ijs- en ijskoud is
Hyperassociatief?
...
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 17-11-2015 12:51
Reden: zoals gezegd
% gewijzigd
...
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 17-11-2015 12:48
Reden: Zoals gezegd.
% gewijzigd
Oke..

Kan iemand even het GGZ bellen?
U2. Dracula.

Heel gezellig topicje zo, haha!
[...]

Ehm.... wat heb jij gesnoven???
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-11-2015 12:58
Reden: quote verwijderd
% gewijzigd
quote:clubmedfan schreef op 17 november 2015 @ 10:53:

Volgens mij is Pumps overgenomen door Elle.

Ik lees mee, heb er ook nog ééntje hangen.
O ja,

Voor alle - niet lezen van regels van dit forum - de quotes moeten weg.

Ik haal de mijne weg. Jullie zijn in overtreding.
Pumps ga effe lekker een eigen topic openen. Je wil geen interactie zeg jezelf dus misschien kan je stoppen met je irritante vervuil van dit soort topics?
quote:water_ontherocks schreef op 17 november 2015 @ 12:26:

Heel gezellig topicje zo, haha!

Ja, jij mag blijven!

Jij begrijpt het.
@goede fee

Ik heb al gezegd dat ik het weg zal halen, maar KAN DAT NIET ALS IK WORD GEQUOOT.
quote:Pumps_italiaans schreef op 17 november 2015 @ 12:46:

@goede fee

Ik heb al gezegd dat ik het weg zal halen, maar KAN DAT NIET ALS IK WORD GEQUOOT.
Je motto is ook prachtig Pumps. Heel treffend.
quote:cochise schreef op 17 november 2015 @ 11:44:

Hyperassociatief?Nee, steekspel. Negeren was beter geweest. Moe zijn eist tol.
quote:Goede-Fee schreef op 17 november 2015 @ 12:48:

[...]

On Topic.

Ik weet niet hoe de gewoonten zijn tegenwoordig.

Maar een trouwjurk wordt ook gebruikt om er iets anders van te maken voor kinderen die er komen.

Een wieg bekleden of een tasje of wat dan ook. Voor toekomstige bruiden van kinderen uit het huwelijk waarvoor de jurk werd gedragen.

Uit traditie: Iets ouds.
quote:Pumps_italiaans schreef op 17 november 2015 @ 12:46:

Ik heb al gezegd dat ik het weg zal halen, maar KAN DAT NIET ALS IK WORD GEQUOOT.Waarom plaats je het dan, als je het toch (bijna meteen) weer verwijdert?
Pumps is Pumps. Het is niemand echt duidelijk wat ze hier op het forum komt doen maar ze doet niemand kwaad, hooguit zijn haar epistels soms wat ergerlijk. Ze zoekt iig geen interactie, beantwoordt nauwelijks vragen (iig niet op een manier dat je er wat mee kunt).

Pumps is dus Pumps. Lekker heen laten doen en als je je aan haar epistels ergert (en dat kan ik me héél goed voorstellen), zet haar dan op negeer. Gewoon een tip
Ik vind het te hilarisch om onder de negeer te gooien Ik heb mij net een kwartiertje kunnen vermaken met het ontrafelen van haar "over mij" stukje.

Ik heb mijn pauze dus prima besteed, bedankt Pumps.
@Bij_Zonder

Dat vraag ik ook al heel lang, maar hier is bitschen troef of aas.
TO, heb je je trouwjurk nog?

http://www.bd.nl/opinie/b ... -huwelijksfeest-1.5527674
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Goede tip!!

Heb net even zitten zoeken, maar zie dat er al een jurk is. Heel fijn voor het paar, maar jammer voor mij.

Had hem hiervoor graag gegeven!
quote:water_ontherocks schreef op 11 december 2015 @ 14:40:

Goede tip!!

Heb net even zitten zoeken, maar zie dat er al een jurk is. Heel fijn voor het paar, maar jammer voor mij.

Had hem hiervoor graag gegeven!Oh, dat is fijn! Ik vond het zo'n mooi doel en moest meteen aan dit topic denken.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
@Bij zonder zit vast zonder jurk achter de de denderronderon in haar nacht japon'.

Verder ken ik Haagse Harrie niet.

Maar die zong dat lied.

Heyyyyyy, ik kan het nog.

Nou Kerstman. Haal je hart maar op aan de gedichten van Sinterklaas.

Vanwege harde stormen met gevaar voor opwaaiende jurk van Sint ....

Ja, hij is op zoek naar een broekpak. Rood is zijn kleur.
Kort: Wie zoekt een pak voor Sint. De bruidsjurk gaat de kast in. Die komt er voorlopig niet meer uit.

Ik ga lekker Kerst vieren. ( is en blijft leuk gevonden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven