Napraattopic deel 43
dinsdag 17 november 2015 om 09:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 18 november 2015 om 23:22
quote:Pumps_italiaans schreef op 18 november 2015 @ 23:11:
[...]
Ik lees nu dat ik me inderdaad best slecht voelde.
Mooi.
Als jij het maar herkent, daar gaat het om.
[...]
Mooi.
Als jij het maar herkent, daar gaat het om.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 18 november 2015 om 23:23
woensdag 18 november 2015 om 23:23
quote:Pumps_italiaans schreef op 18 november 2015 @ 23:11:
[...]
..............................
Stiekem vind ik de schrijvers van het forum minder leuk geworden. Ik heb vaak ontzettend gelachen om bepaalde topics. Zoals iemand die zelf een pak had gemaakt wat op een Yeti leek.
..............................................
.................................
[...]
..............................
Stiekem vind ik de schrijvers van het forum minder leuk geworden. Ik heb vaak ontzettend gelachen om bepaalde topics. Zoals iemand die zelf een pak had gemaakt wat op een Yeti leek.
..............................................
.................................
LOEP ME MAAR aub.
woensdag 18 november 2015 om 23:24
woensdag 18 november 2015 om 23:27
quote:Enn schreef op 18 november 2015 @ 23:22:
[...]
Mooi.
Als jij het maar herkent, daar gaat het om.Soms vind ik jou zo lief en wijs dat ik wil verhuizen naar daar waar jij woont zodat ik mijn kinderen bij jou op school kan doen.
[...]
Mooi.
Als jij het maar herkent, daar gaat het om.Soms vind ik jou zo lief en wijs dat ik wil verhuizen naar daar waar jij woont zodat ik mijn kinderen bij jou op school kan doen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 18 november 2015 om 23:34
quote:feow schreef op 18 november 2015 @ 23:27:
[...]
Soms vind ik jou zo lief en wijs dat ik wil verhuizen naar daar waar jij woont zodat ik mijn kinderen bij jou op school kan doen.Och wat aardig, dankjewel.
[...]
Soms vind ik jou zo lief en wijs dat ik wil verhuizen naar daar waar jij woont zodat ik mijn kinderen bij jou op school kan doen.Och wat aardig, dankjewel.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 19 november 2015 om 07:28
Hoi,
Ik ben nu even toevallig op het forum. Ik lees dat er PB's zijn verzonden en wat berichten.
Mijn verbinding was open blijven staan en mijn neefje heeft wat met mijn profiel gedaan.
Ik hoop dat er geen foute dingen in staan.
Wij noemen hem rijm-pietje. Die Yeti heeft hij ook gezien.
Ach, hij is wel gezellig. Maar met een levendige en spannende fantasie.
Groet,
Pumps
P.S.: Ja, en regelmatig het password aanpassen. Neefje kan er nu niet meer bij.
Ik heb een paar dingen weg gehaald en wat meldingen gedaan. Om verwarring te voorkomen.
Ik ben nu even toevallig op het forum. Ik lees dat er PB's zijn verzonden en wat berichten.
Mijn verbinding was open blijven staan en mijn neefje heeft wat met mijn profiel gedaan.
Ik hoop dat er geen foute dingen in staan.
Wij noemen hem rijm-pietje. Die Yeti heeft hij ook gezien.
Ach, hij is wel gezellig. Maar met een levendige en spannende fantasie.
Groet,
Pumps
P.S.: Ja, en regelmatig het password aanpassen. Neefje kan er nu niet meer bij.
Ik heb een paar dingen weg gehaald en wat meldingen gedaan. Om verwarring te voorkomen.
donderdag 19 november 2015 om 07:39
Dom, dom, dom. Gereageerd in een actueel topic, een heel dom actueel topic. En nu blijft dat vast weer heeeeeeel lang in mijn favorietenlijstje zichtbaar.
Ik wil een functie die je in kunt stellen en waarbij ik dan, als ik op de actueel pijler ga reageren, een hele grote waarschuwing in beeld krijg.
Ik wil een functie die je in kunt stellen en waarbij ik dan, als ik op de actueel pijler ga reageren, een hele grote waarschuwing in beeld krijg.
donderdag 19 november 2015 om 07:48
quote:Corona67 schreef op 19 november 2015 @ 07:46:
Goedemorgen Woll
Bezint eer u zich aan een topic bindt
Ik zou in het bug topic even vragen of ze de optie "topic uit mijn lijst halen" even toevoegen bij iedereen.
Dan is het vast vanmiddag klaar..Oh goed idee! Dat niemand daar opgekomen is tot nu toe!
Goedemorgen Woll
Bezint eer u zich aan een topic bindt
Ik zou in het bug topic even vragen of ze de optie "topic uit mijn lijst halen" even toevoegen bij iedereen.
Dan is het vast vanmiddag klaar..Oh goed idee! Dat niemand daar opgekomen is tot nu toe!