Uitgerekend juli 2016

30-10-2015 07:25 2049 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames die in juli zijn uitgerekend,

Hier kan je gezellig kletsen over je zwangerschap en alles wat daarbij komt kijken.

Gefeliciteerd met je zwangerschap

Tabel is vol!

Naam LeeftijdKindUitgerekende datumBijzonderhedenhiltje8629-401e 28juni meisje Bevallen!!! Rikz 28-29-1e 3 juli jongen Bevallen!!! 1elsa28-311e 7 jul Meisje Bevallen!!! Rosalinda8332-331e 7juli ? Juf9124-361e 10juli meisje Bevallen !!! happy-wenn28-302e, 1e 1jaar 11 juli meisje Bevallen!!! Kim-mie335-283de, 15 en 12 jaar 11juli meisje Bevallen!!!misseD25-301e 12 juli jongen Bevallen!!! Snoevie10129-291e 12juli jongen Bevallen!!! ikbenik4929-331e 25 juli jongen Jubiki28-291e 18 augustus jongen Azia__?-?1e Jongen Calm31-281e 21 september MK in dec 15, bloedingen, 01/03 controle VK, 08/03 12 weken echo ziekenhuis.

Rozijntje01 en kersje86 en Sel-de-Mer, pris1984 en Dragonfruit als jullie weer meeschrijven zet ik jullie terug in de tabel

boterkoekje22 Orgineel Kaarsje91 Sunshine-2 Little.Gurly Mels123 theepoes paco1987 siska74
Ik duim zeker mee Missed! Weet hoe spannend het is... Hoe laat moet je?
Tussen nu en vrijdag 12 echo's? Wow!! Ja laten we hopen dat de tabel er eind van vlgd week gekleurder uitziet! Duim voor ons allen!!
Ik duim ook mee hoor misseD! Goed nieuws Dannielel . Super!.
Wat veel echo's volgende week haha! Allemaal kloppende hartjes :D!
@Wenn: Mijn echo is trouwens verplaatst naar 24-11 om 17u... voor in de tabel! ;)
Mijn echo is morgen om half 11. Gelukkig lekker vroeg hahaha Ben echt mega zenuwachtig als ik er over na denk. Als ik iets anders aan het doen ben ik het ook zo weer vergeten. Het is voor mij de allereerste keer. Krijg een inwendige echo, maar daar zie ik niet tegen op. Voor mij is alles iig compleet nieuw!

Ik hoop zoooo dat het goed zit. Sjonge jonge
Ik heb eerlijk gezegd geen idee of ik een inwendige of een uitwendige echo krijg. Van t weekend eens even navragen aan m'n vriendin (=verloskundige).
Fijn Missed, gelukkig niet de hele dag in spanning!

Inwendige of uitwendige echo verschilt volgens mij per praktijk. Bij die van mij proberen ze het eerst uitwendig, zien ze dan te weinig dan doen ze het inwendig. Tsja ik zou inwendig niet erg vinden, je hebt dan meestal beter beeld en dus ook een mooiere foto. En echt vervelend is het niet, alleen koud.
Ik vind inwendig ook niet erg hoor. Zolang ze het maar goed kunnen zien haha.

Ga zo mijn vriend ophalen van het vliegveld. Die was ook best wel zenuwachtig
Dames, heeft een van jullie al iets gevonden dat helpt tegen misselijkheid? Ik heb echt heel heel veel last, word er nu al verdrietig van. Vriendje maakt elke ochtend ontbijt op bed, helpt in ieder geval een klein beetje maar lang niet genoeg. Ik ben ook zo moe, maar elke keer nadat ik geslapen heb overdag heb ik zo'n vieze slijmsmaak in mn keel en daarvan word ik weer bizar misselijk. Op mn werk gaat t nu ook opvallen, ik wil het daar nog lang niet vertellen. Iemand tips?
Per aspera ad astra.
Ik heb precies dezelfde klachten juf. Ook die vieze smaak.

Er is als je heel erg last hebt van misselijkheid medicatie voor he.
Ja klopt als ik de 30e terug moet en ik heb er nog steeds last van krijg ik er ook medicijnen er voor. heel me sociale leven staat stil door de misselijkheid.. Bij mij helpt 7-up (de echte) maar om dat nou de hele dag te moeten drinken

Ohja en bananen eten helpt ook!
Is je vriend op zakenreis geweest missed?
Spannend Missed!! Het wordt hopelijk een mooie echo met een prachtig hartje!

Juf, wat vervelend dat je zo misselijk bent ik heb geen tips helaas..

Ik ben nu toch wel wat zenuwachtig voor de echo... brrrr.... nog eeeeven wachten, dan weten we meer!
Gember schijnt ook anti misselijkheid te werken. Ik heb zelf nergens last van. Hopelijk blijft dat zo! Wel moe na een werkdag en nog spierpijn van het hardlopen van maandag. Sla vandaag het sporten over en ga lekker in bad. Morgen 7 weken!

Suc6 Missed, fijn in de ochtend! Heb je het maar gehad ;)

Daniellel gefeliciteerd een goede echo! je mag in de tabel hoor als je wil ;)

De meeste vroege echo's kunnen niet uitwendig, er is meestal niks te zien. Vorige x uitwendig en daarna inwendig. No problem, maar liever uitwendig.
Daniellel, fijn een beetje goed nieuws voor het evenwicht! Gefeliciteerd met je goede echo.. Dat lijkt me een hele opluchting!

MisseD, succes morgen! Ga heel hard voor je duimen en morgen even spieken of het goed gegaan is!

Bij mij moesten de vroege echo's tot nu toe ook altijd inwendig, uitwendig nog weinig te zien. Maar ik vond het ook niet zo'n probleem, als dat kloppende hartje maar in beeld komt!

Wow, 12 echo's komende 1,5 week!! Wat een spanning!

Hier valt het mee met de kwaaltjes, 's ochtends bij het opstaan nu wel wat misselijk dus moet echt even rustig aan doen.. Vermoeidheid valt nu wel mee, merk wel dat ik naast werk niet veel zin heb om dingen te ondernemen, lig wel het liefst lekker op de bank.. Ook sporten is wel een opgave.. Ben wel enorm verstrooid, haha, maar of dat nou echt meer is dan normaal
Thanks ladies!

Mijn vriend komt uit Engeland en was op familie bezoek voor een weekje.

Ik kan natuurlijk niet slapen. Had ik wel verwacht. Zucht
Danielelel: gefeliciteerd met je goede echo! Fijn dat je een kloppend hartje zag. Gezellig als je hier mee komt kletsen hoor!

MisseD: succes straks. Ik duim voor jullie. Gelukkig is je vriend weer terug.
MisseD ik duim ook voor je hoor!

Moeders voor Moeders is net geweest, gelukkig nog steeds positief! Was best een beetje nerveus toch.. Ik mag de kratjes bij de consulente brengen op woensdagavond, kan prima toch? In mijn directe omgeving ken ik echt niemand die heeft meegedaan, dat vind ik best wel erg..
Per aspera ad astra.
Vanochtend een echo gehad bij de verloskundige en het zag er gelukkig schoon uit, dus wij gaan voor de volgende ronde.

Hopelijk komt de tabel hier de aankomende twee weken helemaal vol met mooie kloppende hartjes
Fijn Orgineel! Snel weer verder

Hoe was de echo Missed?
Heel fijn origineel!

Hoe was het bij jou Missed? Hoop dat alles er goed uit zag!

Voor in de tabel: mijn echo is verzet naar 9 december.. Heb er vorige week al 1 gehad dus die volgende week is volgens vk niet nodig. Had m liever ook gehad, maar snap dat ze niet elke twee weken een echo gaan doen! Dus ik moet nog drie weken geduld hebben..

Qua kwaaltjes: ik ben ook steeds super misselijk en eten staat me echt heel erg tegen. Alleen fruit vind ik nog lekker.. Heel irritant!
Fijn origineel, dan weet je waar je aantoe bent..

Missed, hoe was de echo?

Hier is het in eens omgeslagen, vorige week nog niet heel veel aan de hand.. Nu vanaf maandag ben ik bek en bekaf! Lig alleen maar op bed of op de bank, trap lopen is al een inspanning. Heb me ziek gemeld op mijn werk. Heb vanochtend de vk gebeld, waarom wist ik niet precies maar dacht vertel hoe belabberd het nu gaat met ook misselijkheid erbij. Ik begon bij de 2e zin al te huilen en voelde me echt ff zielig, maar ook meteen aanstellerig. Maar dat vond zij absoluut niet! Heel fijn gesprek gehad en opvouwende woorden. Super! Ik mag altijd bellen, ook als ik me ff rot voel.

Zo meteen ff samen met mijn jongste eten maken, moet toch gebeuren, en dat is dan het enige wat ik vandaag gedaan heb. Pffff

Jullie kunnen hier ook weinig mee, maar dacht hou jullie ff op de hoogte en heb ik ff kunnen spuien..
Oh kimmie wat naar! Je mag altijd spuien hoor!

Hier alleen vaaaaak naar de wc voor de rest geen kwaaltjes, ja het gevoel alsof er een bowlingbal in mijn buik zit, lijkt al echt te bollen. Met name de avond extra haha en ga tijdens het middagdutje van mijn dochter ook lekker op de bank of bed liggen.

Je maakt het wel spannend Missed ik check steeds om te kijken of er al een reactie is....
Wij hebben vandaag een kloppend hartje gezien!!! Ben heel blij en opgelucht. Sorrry dames voor de late reactie haha

Ze kon niet precies meten hoe groot het nu precies was en ze schat mij nu ongeveer rond de 6 weken. Maar na mijn idee kan dat niet, maar we hebben ipv 3 december nu 17 december een echo. Dan hebben we gewoon meer zekerheid om te kijken hoever ik nu precies ben.

Voor mij is het allemaal nieuw en ben helemaal onder de indruk. Mijn vriend noemt mij nu "Little heartbeat" haha. Ik ben erg opgelucht. Nu blijft het nog altijd spannend.

Gaan jullie een combinatietest doen? Bij ons wordt deze vergoed omdat ik een "hartafwijking" heb. Ik moet mij er nog helemaal in verdiepen wat het precies is en de consequenties.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven