VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Hej Lien, ik heb een assortiment aan rammelaars gekocht. Je kunt je geld dus bij ons kwijt

Vrolijke doos hahaha! Hoe ziet die eruit? Met een lachend gezichtje?

En Vrolijk, alleen dit weekend is het open huis. De volgende is op donderdagavond mocht je je vergissen?

Ik was ook op zoek naar die zeemansjas maar kon hem niet vinden? Gek! En oooooh, goulash! Die is lekker! Ik mis die tupperware bakken van jullie wel hoor. Jij kunt het zo lekker maken!

Pfff, Drop en Peb allebei single mom. Toch altijd weer een hele klus... Zou blij zijn voor jullie als de mannen er weer zijn.

Supertrouwens Mille dat je verstandskies er snel uit mag. Het klonk alsof je er echt wel last van had en dan is snel ook beter. Ondanks het natuurlijk een flutgebeuren blijft. Sterkte meid!

Nu nog even naar de website kijken, hij gaat 1 dezer dagen online. Joehoe!
Ik ga zo ook in bad.

Mille, ik hoef er niets voor te hebben. Moet nog de zolder opruimen na watertoestanden en daar ligt ook nog wat tussen. Maar Nano zal niet opeens in maat 98/104 passen dus dat kan ook nog wel even.

Morrie, ik zal je gewoon zo'n vellejte stickers toesturen. Volgens mij moeten ze wel in een mexx-store besteed worden. Ik leg ze zo klaar dan gaan ze morgen op de post. Lien, ik zou jou nog kopietje over mondademen doen toekomen, leg ik er ook bij gaat dan ook morgen op de post.

Ik heb vanmiddag nog onverwacht op terrasje gelunched met schoonmoeder. Overheerlijk broodje met lauwwarme geitenkaas op. Mjam. Als ik binnenkort met Wind ga lunchen dan doe ik het daar!

En nu home alone. Pebbeljtes logeren bij schoonouders want morgen vrij.
Oh de verstandskies van Mille. Fijn dat je zo snel terecht kan. Ik heb nog nooit kiespijn gehad of andere gebitsdingen. Gelukkig, want lijkt me vreselijk. En verstandskiezen heb ik niet en zijn volgens mij niet eens aangelegd in mijn kaak.

Pebblo wilde me niet elke dag bellen want dat is te duur. (Vroeger belde hij vanuit het buitenland op kosten van de baas en soms wel 3x per dag) Mij kunnen die kosten niet zo veel schelen, ik wil hem gewoon graag elke dag spreken dus heb ik hem net gebeld.
Verstandskiezen trekken is k*t. Alle keren leek ik op een hamster die bruut in elkaar geslagen was. Maar ik ken ook mensen die een minimaal dik wangetje hadden dus het kan alle kanten op Mille. Bij laatste afspraak bij de ortho heb ik te horen gekregen dat er nog twee kiezen uit moeten. Boehoe, ik dacht het ergste gehad te hebben...

Pebbles, ik ga even terug scrollen voor de data van de stoffenmarkt. Ik heb gister weer ideeen opgedaan voor nieuwe projecten
Ik heb twee verstandskiezen moeten laten trekken en daar heb ik un bietje last van gehad maar niets wat een paracetamol niet kon verhelpen. Hopen maar dat het zo gaat Mille
Precies Pammie, mijn opa zei altijd: "het kan vriezen, het kan dooien."

Ik hoop ook op de gemakkelijke variant Mille.
Lien, je hebt mail.

Ik ga geloof ik maar eens verstandig op tijd naar bed.
Verstandskies. Ik heb er ooit eentje moeten laten verwijderen bij de kaakchirurg, en dat was niet lollig. Chirurg en assistente waren doodleuk hun lunchplekkie boven mijn hoofd aan het bespreken, al gruttend in mijn onderkaak. Later nog een ontsteking gehad omdat niet alles was verwijderd. Apotheekmedewerkster helemaal in een deuk omdat ik met een half verlamde mond niet goed kon vertellen dat ik verging van de pijn.

Maar het kan ook goed gaan hoor .

Was meteen de enige keer dat er überhaupt in mijn mond gerommeld moest worden, heb nog nooit gaatjes oid gehad.

* klopt onder tafel af *
Je hebt in naburig dorp hier een Mexx store, daar ga ik dan kijken. Moet nog steeds kijken voor bruiloft Ely, maar twijfel nog een beetje aan de stijl. Volgens mij maakt het Ely niet veel uit, maar ik weet zelf nooit zo goed of ik nou heel netjes, of gewoon als mezelf gekleed moet gaan. Dat is dan meer als of je uitgaat zeg maar. Of iets er tussenin.

Bad was lekker, maar kon me niet ontspannen. Kennen jullie dat, dat je je niet durft te ontspannen, bang dat je dan 'breekt' of iets dergelijks? Zo voelde ik me. Is nu wel weer wat afgezakt want lekker relaxed Gooische Vrouwen gekeken met Harrie en een slapende Knorrie op me. Knorrie werkt als een huisdier, ik word relaxed van hem als hij slaapt .

Ik heb al mijn verstandskiezen nog gelukkig, het lijkt me geen pretje als die verwijderd moeten worden. Maar je hoort er verschillende verhalen over, vaak valt het heel erg mee!!

En dan in het kader van irritante schoonouders nog een uitsmijter: Wij waren van het weekend aan het logeren bij schoonouders. Harrie vroeg aan Schorrie of hij in de herfstvakantie bij opa en oma wilde logeren.

Vandaag was Harrie weer bij schoonouders (we waren de helft van de kinderwagen vergeten, niet handig....), zegt schoonvader vanuit het niets: 'Het antwoord is nee'. Dus Harrie kijkt hem vragend aan. 'Het antwoord is nee. Als het slecht weer is, wil ik Schorrie hier niet hebben in de herfstvakantie.'
Vent heeft gisteravond gebeld, het is dar 8 uur vroeger. Hij zit nu op conferentie, denk niet dat ik hem vanavond spreek. Misschien morgenochtend, dan is het daar laat in de avond.

Allejezus druk geweest op het werk, we zaten met 1,5 man (ik tel nog lang niet helemaal mee aangezien ik er ook net 7 weken zit). Rest is pas getrouwd en vandaag nog vrij c.q. ziekgemeld. De 'normale' bezetting voor mijn team is 4 goed ingewerkte fulltimers. Dus het was erg lekker werken vandaag....

Maar goed, we leven nog . Al heb ik nog steeds last van mijn stem en luchtwegen. Denk niet dat ik deze week tijd heb om beter te worden.
voor jou Morrie.

(en ik zou voor iets er tussen in gaan, net wat gekleder dan je normaal gaat, het is tenslotte feest! Maar misschien heeft Ely wel een dresscode )
Gezellige schoonpa, Morrie! Nu ja, wel duidelijke taal. Weet je meteen wat je aan 'm hebt....

Zeg, vraagje. Als je op vrijdagmiddag 14.44u een mail krijgt met een betalingsherinnering, en de mededeling dat het bedrag binnen 2 dagen betaald moet zijn, op welke dag moet het dan volgens jullie betaald zijn?
O Pammie, als ik zeg normaal dan bedoel ik niet dagelijkse kloffie hoor, zoals ik op het schoolplein sta. Maar meer: Normale uitgaanskleding .

Dropje, hoe bevalt het werk je?

En zijn er nou nog kijkers geweest afgelopen vrijdag, of heb ik dat verkeerd onthouden?
Verstandskiezen zijn ondingen. Vooral als ze eruit moeten. Heb er 3 moeten laten uitsnijden en eentje kon ik laten trekken bij ome tandarts.

Fijn dat je toch snel terecht kunt Mille! Heb geen ervaring met pijn ervan, maar heb gehoord dat dat echt erg kan zijn. Beter als je er maar snel vanaf bent.

Heb trouwens ook een velletje Mexx kortingstickes gekregen, maar kan ze niet gebruiken, want tot 19-10 en dan komen we net terug uit Spanje. Wel jammer, want Schurk kan wel wat nieuw spul gebruiken. Ik merk dat hij toch bepaalde dingen die Boefje heel leuk stonden minder goed aan kan zonder zo in-en-inwit te worden onder die blonde haartjes.

En omdat we nog heel druk zijn voordat we vertrekken kan ik helaas ook niet gaan beloven om ze aan iemand op te sturen, anders had ik het graag gedaan! Volgende keer beter.

Morrie, wat een rare reactie van je schoonouders! En dan zo vanuit het niets en gerelateerd aan slecht weer. Heel bizar en irritant lijkt me.

Zo, ik ga nog wat mails checken en dan te bedde. Morgen laatste dag werken en vroeg weg, want we moeten op school gaan praten over zindelijkheidsprobleem van Boef. Duim maar voor me dat het mee blijkt te vallen, want ga echt niet blij worden als ze toch gaan melden dat hij niet mag komen voordat hij echt op de wc poept ipv in een luier. Als ik Boef kon schoppen om het te doen, had ik het allang gedaan, maar het zit er echt (nog) niet in.
anoniem_38830 wijzigde dit bericht op 06-10-2008 22:41
Reden: verkeerde naam:)
% gewijzigd
Ik vond je stem wel sexy hoor Drop!

En met die betalingsherinnering zou ik denken dat het toch de maandag erop betaald moet zijn. Of er moet specifiek een werkdag worden vermeld. Maar omdat je tegenwoordig ook in weekenden kunt internetbankieren, zou ik de gok niet wagen door te wachten.

Morrie, ken dat gevoel niet, wat je beschrijft mbt moe zijn (maar ik ga dan ook bijna nooit in bad, misschien scheelt dat). Maar sluit me aan bij Mille: je bent zo te lezen al best actief geweest sinds Knorries geboorte, dus helemaal niet gek dat je moe bent en last van geheugen hebt. Neem je zelf maar een beetje in acht hoor!
Maandag Drop. Maar meestal heb je meer dan 2 dagen om een betaling te doen bij een herinnering.

Jij ziet er toch ge-wel-dig uit op het schoolplein Morrie? Voor mijn laatste bruiloft heb ik een mooie satijnen rok met een chique vestje. Pumpjes eronder en klaar.

Hebben jullie een krant? Moet je eens op mijn Hyves kijken, staat een grappig berichtje. Ik vind het in ieder geval erg grappig
Sterkte op school Athena. Ik ben erg benieuwd wat ze er over gaan zeggen.

Schoonvader is een rare man. Dat wisten we al, maar nu weten we het zeker.

Nou was Schorrie er van het weekend ook niet echt de gezelligste en dan is het jammer dat het slecht weer is en hij niet naar buiten kan (we hebben het wel geprobeerd maar hij was snel weer binnen ). Maar daar relateer je een logeerpartij van je kleinzoon toch niet aan? Schoonmoeder was het ook niet met hem eens, maar wij laten hem er niet meer slapen!
Volgens mij zijn veel kinderen nu niet echt te pruimen. Hoor het overal om me heen, wordt veel gerelateerd aan herfst. Iig: met een bijna-kleuter en een zeer eigenwijze dreumes weet ik precies hoe 'gezellig' ze kunnen zijn.

Maar wel vreemd om daar op die manier een logeerpartij aan te hangen. Kan me voorstellen dat jullie besluiten dat hij daar dan niet meer slaapt nee.

Ik ga zo een week met mijn schoonouders doorbrengen, zien jullie het voor je? Zal mij benieuwen
Ja jee, sterkte met gesprek morgen Athena, is nou typisch zo'n gevalletje waar je zelf echt helemaal niets mee kunt!

Inderdaad vrijdag bezichtiging gehad, makelaar vanmorgen gesproken. Hij kon niet echt chocola maken van de kijkers, waren echt Zwitserland wat betreft neutraliteit. Leuk huis, verder niente commentaar. Kan vriezen, kan dooien.

Paar weken geleden een bod gehad van 220.000. Veel te laag, wij hebben eigenlijk 254.000 nodig om quitte te spelen qua af te lossen hypotheek en te betalen verkoopcourtage. Gaat al niet meer lukken, we zijn nu inmiddels in totaal 20.000 gezakt. In onze polis staat nu ca. 11.000, als je dat meetelt met de aflossing moeten we dus minimaal 243.000 krijgen, wat betekent dat we er 23.000 bij inschieten als we dat bod van 220.000 toch zouden accepteren (bieders wilden niet hoger, er zat - volgens hen - geen rek meer in qua mogelijkheden hoogte hypotheek. Ik gok erop dat ze een leuke slag wilden slaan). Maar ik ben nu op het punt waarop ik het bod toch wel zou willen accepteren eigenlijk, ik prefereer de zekerheid van het verkocht hebben boven de onzekerheid van dubbele lasten en wachten op een koper. Maar vent is het daar helaas niet mee eens.
Athena, het gevoel heeft niets met het bad te maken hoor . Is meer een gevoel van dat je teveel hooi op je vork hebt en dat je als je je ontspant in tranen uitbarst en niet meer kunt stoppen oid.

En zo actief ben ik niet, ik kom niet verder dan de straat hier, en dat al 7 weken .
O wat lastig Drop. Kan me je gevoel zo voorstellen van die zekerheid! Vent had dat ook sterk toen wij ons vorige huis verkochten en het nieuwe al hadden aangekocht. Ik weer minder.

Maar: onze makelaar zei destijds eens dat mensen die neutraal zijn vaak toch wel geinteresseerd zijn, alleen willen uitkijken ivm prijs. Hoop dus voor je dat dat in jullie geval klopt en dat het niet al teveel prijsconsequenties heeft. Ik duim voor je.
Nou, dan barst je toch een keer in tranen uit? Je kunt het maar beter kwijt zijn. Kan enorm opluchten. Ik heb het zatermiddag nog de hele middag gedaan, voel me een stuk beter nou
Ging om een betaling voor een workshop. Ik heb het van 't weekend overgeboekt en vanmorgen stond het op de tegenrekening. Kreeg ik een mail dat ik te laat was en dat de plaats inmiddels aan een ander is gegeven. Terwijl in het bancaire betalingsverkeer een weekenddag toch echt niet meetelt bij verwerkingsdagen. Ben er nu dus een pissige mailwisseling over aan het voeren, ik vind het asociaal dat ik als ik op zaterdag een betaalopdracht uitvoer en het op maandag op de rekening is ontvangen, ze mijn betaling toch als 'te laat' kwalificeren.
O zo breken Morrie, ik nam je iets letterlijker .

Maar ik (maar wie ben ik) zou dan denken: en wat dan nog als je in janken uitbarst? Als een huilbui misschien even de spanning of ergste vermoeidheid eruithaalt? Lekker brullen tegen brede rug van Harrie dan hoor. Kan hij vast wel hebben .
Pammie, flaaaauw. Dat wou ik al zeggen !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven