Uitgerekend juli 2016

30-10-2015 07:25 2049 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames die in juli zijn uitgerekend,

Hier kan je gezellig kletsen over je zwangerschap en alles wat daarbij komt kijken.

Gefeliciteerd met je zwangerschap

Tabel is vol!

Naam LeeftijdKindUitgerekende datumBijzonderhedenhiltje8629-401e 28juni meisje Bevallen!!! Rikz 28-29-1e 3 juli jongen Bevallen!!! 1elsa28-311e 7 jul Meisje Bevallen!!! Rosalinda8332-331e 7juli ? Juf9124-361e 10juli meisje Bevallen !!! happy-wenn28-302e, 1e 1jaar 11 juli meisje Bevallen!!! Kim-mie335-283de, 15 en 12 jaar 11juli meisje Bevallen!!!misseD25-301e 12 juli jongen Bevallen!!! Snoevie10129-291e 12juli jongen Bevallen!!! ikbenik4929-331e 25 juli jongen Jubiki28-291e 18 augustus jongen Azia__?-?1e Jongen Calm31-281e 21 september MK in dec 15, bloedingen, 01/03 controle VK, 08/03 12 weken echo ziekenhuis.

Rozijntje01 en kersje86 en Sel-de-Mer, pris1984 en Dragonfruit als jullie weer meeschrijven zet ik jullie terug in de tabel

boterkoekje22 Orgineel Kaarsje91 Sunshine-2 Little.Gurly Mels123 theepoes paco1987 siska74
Wat was je eigen idee hoe ver je vandaag zou moeten zijn, de metingen zijn in het begin ook nog erg lastig. Jeej een kloppend hartje ik ga de tabel wijzigen.
Suc6 morgen met de echo theepoes en Dragonfruit! Hopelijk gaan we het weekend in met mooie kloppende hartjes!!
Fijn missed!! Geeft vast een heerlijk gevoel!

Die eerste metingen zijn idd lastig. Het is nog zooo klein! Over een paar weken vast meer zekerheid!

Dankje happywenn! Ik laat het morgen weten!!
Jaaa MisseD gefeliciteerd met het kloppende hartje! Mijn vriend en ik twijfelen nog over de combinatietest. Aan de ene kant is het risico heel erg klein omdat ik nog jong ben. Aan de andere kant zou ik het wel willen weten als er een afwijking is en waarschijnlijk zelfs abortus plegen. Mijn reden hiervoor is een ziekte in de familie waardoor o.a. mijn moeder op termijn hulpbehoevend gaat worden. Als ik door de combinatietest een hulpbehoevend kind kan voorkomen dan is dat waarschijnlijk de beste keus voor ons. Het lijkt me wel ontzettend zwaar om die keus te maken als het daadwerkelijk zo ver komt, om wel of geen abortus te plegen. Nu kan ik nog vanuit mijn verstand redeneren, maar dan komt er ook een hoop gevoel en emotie bij kijken. Hopelijk blijft dit ons allemaal bespaard. Ben ook erg benieuwd naar jullie motieven om wel of geen combinatietest te doen.

Ik heb morgen mijn echo pas om 16:00 dus zal waarschijnlijk pas begin van de avond laten weten hoe het ervoor staat . Theepoes veel succes morgen!
Ik ga geen testen doen, bij mijn dochter ook niet gedaan. Ik vind de 20 weken echo een belangrijke graadmeter, zijn de organen goed ontwikkelt, hersenen etc. Dus zit alles erop en eraan. Dat zou een keus kunnen zijn om de zwangerschap te beëindigen. Voor de rest ga ik ervanuit dat het weer goed komt, en zo niet dan kijken we wat de beste zorg is voor ons Ukkie.
Ik vind deze site trouwens erg mooi!! Kijken jullie hier ook al op?

http://www.berichtjeuitjebuik.nl/zwanger/week-7
quote:dragonfruit schreef op 19 november 2015 @ 19:47:

Ik heb morgen mijn echo pas om 16:00 dus zal waarschijnlijk pas begin van de avond laten weten hoe het ervoor staat . Theepoes veel succes morgen!Dankje! Jij ook!!
quote:happy_wenn schreef op 19 november 2015 @ 20:02:

Ik vind deze site trouwens erg mooi!! Kijken jullie hier ook al op?

http://www.berichtjeuitjebuik.nl/zwanger/week-7

Prachtig! Die compilatie, mooooi!!

Zit erbij te janken (hoezo hormonen?! ). Vind het zo bijzonder dat het al zo'n minimensje is!
Wat fijn dat de echo goed was misseD! Heerlijk gevoel moet dat geven.

dat is een leuke site! Berichtje uit mijn buik. Leuke filmpjes!

Succes morgen met de echo's! Ik ben erg benieuwd. Ik duim voor goed nieuws!
Oh dames ik heb de hele dag al een smile op mn face van hier tot gunde hahhaa. Ik ben zo.blij en opgelucht. Ik weet dat het nog altijd fout kan gaan maar toch.

Ik hoop zo dat er een heleboel mooie berichten gaan komen.

En door de dames die hebben moeten afhaken vanwege het slechte nieuws nogmaals een hele dikke knuffel en ik heb het zo met jullie te doen. Afhaken is echt k*t.

Waar ik mij soms heel erg aan kan storen is dat mensen soms denken dat het allemaal zo makkelijk is. Een kindje krijgen niet kunnen bedenken dat het altijd toch bijzonder is. Ik merk dat vooral in mijn omgeving. De wat jongere mensen.

Dus...
MisseD super!!!!!!! Geniet van je smile😊😊😊
Super missed! Gefeliciteerd!! Wat fijn voor je

Theepoes en dragonfruit succes morgen!

Ik denk dat wij het alleen bj de 20 weken echo laten..

Maar eerst maandag maar even afwachten
Missed, gefeliciteerd met een goede echo en een kloppend hartje!! Super!! Hopelijk volgen er meer!!

Waarom dacht je verder te zijn? Maar idd, het is nu nog vroeg, berekening is straks beter te maken.

Wij laten wel de combinatie test doen..

Ik ben 35, heb al 2 kinderen en een ernstige afwijking/beperking is niet alleen meer zorg maar zet je hele leven en dat van je omgeving (broertjes/zusjes) op z'n kop. Toen ik mijn 2 kinderen kreeg bestond dat nog niet zoals het nu bestaat, de 20 weken echo bestond toen helemaal niet!

Kijk, een kindje zonder armpje ofzo is prima mee te leven, maar hele ernstige afwijkingen is meer dan een zorg. En combinatie test worden tussen 11-13 weken gedaan.. Dan een keuze maken is heel moeilijk en hoop echt niet voor die keuze te komen te staan, maar met 20 weken horen dat het niet goed is lijkt me helemaal vreselijk.. Dan weet je al of het een jongetje/meisje is (kan met 15 weken) heb je de baby al voelen bewegen, en als je dan een besluit moet maken is het afbreken van de zwangerschap met 20 weken echt iets heel anders.

Maar iedereen is hierin vrij natuurlijk. Vroeger bestond dit niet dus was er ook geen keuze, dat kun je als voor- en nadeel zien.

Desondanks gaan we er vanuit dat alles goed is en dat hier veel kloppende hartjes komen met goede echo s!!
Jeeej MisseD een kloppend hartje! Wat een goed nieuws! Lekker genieten nu!

Origineel, goed om te horen dat bij jou alles weer schoon is, hoe tegenstrijdig dat ook klinkt.. Je kunt in ieder geval weer meer vooruit gaan kijken nu.. Hopelijk ben je snel weer zwanger!

Happy Wen: Die site is idd mooi, kende hem nog niet, maar ga vanaf nu elke week even spieken Heb wel de app van ouders van nu op mn telefoon, ook leuk, krijg je ook elke dag een berichtje en kan je zien hoe het zich allemaal ontwikkelt daarbinnen.. Maakt het toch wat concreter!

Combinatietest: Gaan wij denk ik wel laten doen, gewoon omdat ik het graag wil weten als er iets niet goed is met het kindje. Wat we vervolgens met de uitslag zouden doen, nog geen idee. Kan het denk ik niet over m'n hart verkrijgen om het weg te laten halen.. Maar dat is natuurlijk ook afhankelijk van hoe ernstig de afwijking is die evt. gevonden zou worden..

Hier sinds een paar dagen 's ochtends ook wat misselijk, dus vriendlief brengt een beschuitje op bed, dat scheelt wel Hopelijk zet het niet te veel door.. Al heb ik er alles voor over hoor, als het maar goed blijft gaan

Dit weekend weg met familie, weer een poging doen om te verhullen dat ik geen wijn drink

En dan maandag de echo! Spannend! Ik zie dat ik in gezelschap van Elsa en Kersje ben, gezellig!

Vandaag ook twee echo's zo te zien, theepoes en dragonfruit: Succes! Hopelijk zometeen weer goede berichten over kloppende hartjes!

Een prachtig hartje gezien!
Hahahaha! Heeeeeeeeeeeeeel duidelijk theepoes! Superfijn!!!!

Hoe was het verder??
:-D

Het zag er mooi uit! Hartje klopte goed. Het kikkervisje was ruim 1 cm :-)

Wel een bloeduitstorting gezien in de baarmoeder, dus ik kan mogelijk wat bloedverlies krijgen. Maar daar hoefde ik me niet direct zorgen over te maken.
Wauw! Super theepoes!
Wat fijn theepoes!!!
Hopelijk komt dragonfruit ook met een mooi bericht
Puur uit nieuwsgierigheid heb ik dit topic aangeklikt, en ik zag dat iemand vroeg wat hiep tegen misselijkheid. Ik ben 18 weken zwanger, veel gespuugd en nog steeds misselijk, maar gember capsules (verkrijgbaar oa bij de tuinen) hebben me heel erg geholpen. Zelfs de medicatie van de dokter hielp niet.

Succes:)
Super theepoes! Een kikkervisje van 1 cm hihi.
Theepoes, fantastisch!!! Gefeliciteerd!!

Whiskas, super dat je dit deelt!! Ik ben ook aardig beroerd dus hou jou tip zeker in gedachte!!
Wat een goed nieuws! Hopelijk heeft Dragonfruit ook goed nieuws.
Jaaaaaa hier ook

. Alles zag er goed uit, grootte kwam overeen met de geschatte zwangerschapsduur. Ik ben zo opgelucht en hoop dat veel van jullie zich ook zo kunnen voelen volgende week na jullie echo's .

Op de uitwendige echo was niks te zien, inwendig wel een mooi beeld met een kloppend hartje . De inwendige echo viel me reuze mee trouwens, het apparaat was ongeveer zo dik als een tampon en ging er maar een klein stukje in.

Theepoes ook gefeliciteerd! Mooie afsluiting van de week zo he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven