Napraattopic deel 43
dinsdag 17 november 2015 om 09:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 20 november 2015 om 14:58
quote:Zarah schreef op 19 november 2015 @ 23:36:
Artikelen over het Zweedse kind: https://www.google.com/se ... s+child&ie=utf-8&oe=utf-8Toch?
Artikelen over het Zweedse kind: https://www.google.com/se ... s+child&ie=utf-8&oe=utf-8Toch?
LOEP ME MAAR aub.
vrijdag 20 november 2015 om 15:04
vrijdag 20 november 2015 om 15:07
quote:missie_m schreef op 20 november 2015 @ 15:04:
[...]
Inderdaad mosterd. Hoe kan dit gebeuren? Ik denk dat jij alle aandacht hebt opgeeist met je "wat-eerst-niet-doorging-en-nu-toch-door-gaat" Wat het is weet ik niet, maar het zal wel "as-jousouwul" boeiend zijn.Neem er nog 1 Missie, proost.
[...]
Inderdaad mosterd. Hoe kan dit gebeuren? Ik denk dat jij alle aandacht hebt opgeeist met je "wat-eerst-niet-doorging-en-nu-toch-door-gaat" Wat het is weet ik niet, maar het zal wel "as-jousouwul" boeiend zijn.Neem er nog 1 Missie, proost.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
vrijdag 20 november 2015 om 15:08
[...]
Inderdaad mosterd. Hoe kan dit gebeuren? Ik denk dat jij alle aandacht hebt opgeeist met je "wat-eerst-niet-doorging-en-nu-toch-door-gaat" Wat het is weet ik niet, maar het zal wel "as-jousouwul" boeiend zijn.
as-jousouwul?
Sid, ik weet 't nog wel, gefeliciteerd!
[...]
Inderdaad mosterd. Hoe kan dit gebeuren? Ik denk dat jij alle aandacht hebt opgeeist met je "wat-eerst-niet-doorging-en-nu-toch-door-gaat" Wat het is weet ik niet, maar het zal wel "as-jousouwul" boeiend zijn.
as-jousouwul?
Sid, ik weet 't nog wel, gefeliciteerd!
vrijdag 20 november 2015 om 15:13
quote:Gatti schreef op 20 november 2015 @ 15:04:
[...]
Weet jij eigenlijk wel waar we 't hier over hadden?Over dit (zie onderstaande postings) toch! quote:Gatti schreef op 19 november 2015 @ 20:12:
[...]
Ik ook niet, maar vanmiddag zat ze er te ver naast.quote:SuzanneSuus schreef op 19 november 2015 @ 20:32:
[...]
Ze begreep een post van Enn verkeerd, dat was suf. Het volledig en razendsnel veranderen van posts was vervelender.quote:Gatti schreef op 19 november 2015 @ 20:34:
[...]
Klopt.
Hoewel ik 't niet helemaal banwaardig vond. Suf en vervelend wel.quote:SuzanneSuus schreef op 19 november 2015 @ 21:08:
[...]
Nee, ik ook niet maar dat gedoe met die posts is raarquote:Gatti schreef op 19 november 2015 @ 21:11:
[...]
Weer met je eens.En toen schreef ik : weer niet mee eens.
[...]
Weet jij eigenlijk wel waar we 't hier over hadden?Over dit (zie onderstaande postings) toch! quote:Gatti schreef op 19 november 2015 @ 20:12:
[...]
Ik ook niet, maar vanmiddag zat ze er te ver naast.quote:SuzanneSuus schreef op 19 november 2015 @ 20:32:
[...]
Ze begreep een post van Enn verkeerd, dat was suf. Het volledig en razendsnel veranderen van posts was vervelender.quote:Gatti schreef op 19 november 2015 @ 20:34:
[...]
Klopt.
Hoewel ik 't niet helemaal banwaardig vond. Suf en vervelend wel.quote:SuzanneSuus schreef op 19 november 2015 @ 21:08:
[...]
Nee, ik ook niet maar dat gedoe met die posts is raarquote:Gatti schreef op 19 november 2015 @ 21:11:
[...]
Weer met je eens.En toen schreef ik : weer niet mee eens.
LOEP ME MAAR aub.
vrijdag 20 november 2015 om 15:41
vrijdag 20 november 2015 om 15:45
[...]
Wat?
Echt, je kraamt maar wat uit. Dat is al een dag geleden.
[...]
Wat?
Echt, je kraamt maar wat uit. Dat is al een dag geleden.