Napraattopic deel 43
dinsdag 17 november 2015 om 09:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 21 november 2015 om 01:47
quote:Moiren_ schreef op 21 november 2015 @ 01:37:
[afbeelding]
Oeps.
Doet me denken aan de film Private Benjamin.
Goldie Hawns kersverse echtgenoot overlijdt aan een hartaanval, tijdens de huwelijksnacht.
Na de begrafenis trekt ze zich huilend terug.
Maar haar kersverse schoonouders hebben nog een brandende vraag.
[afbeelding]
Oeps.
Goldie Hawns kersverse echtgenoot overlijdt aan een hartaanval, tijdens de huwelijksnacht.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
zaterdag 21 november 2015 om 01:48
quote:Dana schreef op 21 november 2015 @ 01:47:
[...]
Oeps.
[afbeelding]
[...]
Oeps.
[afbeelding]
zaterdag 21 november 2015 om 06:43
Goedemorgen iedereen.
Wat te doen met een 8jarige die totaal overstuur is? De dochter van m'n vriendin is bij ons omdat haar broertje het zo benauwd had. Dus heb ik haar net opgehaald en die arme stakker is doodongerust. En ik weet niet wat te zeggen, ze zit nu heel stil tegen mij aan met een dekentje en onze hond aan de andere kant. Vind het zo zielig voor dr
Wat te doen met een 8jarige die totaal overstuur is? De dochter van m'n vriendin is bij ons omdat haar broertje het zo benauwd had. Dus heb ik haar net opgehaald en die arme stakker is doodongerust. En ik weet niet wat te zeggen, ze zit nu heel stil tegen mij aan met een dekentje en onze hond aan de andere kant. Vind het zo zielig voor dr
zaterdag 21 november 2015 om 07:43
Ach sterkte voor jullie! Wat ontzettend triest.
Doe maar gewoon. Geen gekke dingen. Samen boodschappen doen, wat lekkers in huis halen. Filmpje kijken. FF wat shoppen ofzo. En er vooral voor haar zijn en praten als ze dat wil en niet praten als ze dat niet wil. Stuk wandelen met de hond in een bos ofzo een idee? (als het ooit nog droog wordt buiten)
Doe maar gewoon. Geen gekke dingen. Samen boodschappen doen, wat lekkers in huis halen. Filmpje kijken. FF wat shoppen ofzo. En er vooral voor haar zijn en praten als ze dat wil en niet praten als ze dat niet wil. Stuk wandelen met de hond in een bos ofzo een idee? (als het ooit nog droog wordt buiten)
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zaterdag 21 november 2015 om 08:33
zaterdag 21 november 2015 om 10:12
quote:SaveTheDay schreef op 21 november 2015 @ 10:08:
Gelachen in het bug topic nadat je niet meer mocht reageren
Boefje .
Zuipschuit sterkte en wat er al is gezegd, gewoon activiteiten aanhouden die normaal zijn. Ze komt vanzelf wel.
Gelachen in het bug topic nadat je niet meer mocht reageren
Boefje .
Zuipschuit sterkte en wat er al is gezegd, gewoon activiteiten aanhouden die normaal zijn. Ze komt vanzelf wel.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow