Napraattopic deel 43

17-11-2015 09:03 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Nicotientje schreef op 21 november 2015 @ 17:41:

Kia Ora had in een ander topic verwezen naar info die hier op napraat te lezen zou zijn.....hoe ver moet ik dan terug??? Ging over ene mevrouw zwaan die mogelijk een eerdere forumster zou zijn die nu weg was. Eentje waarin je zo handig je spulletjes kan vervoeren en die soms een kekke accesoire kunnen zijn? Kan iemand me effe bijlichten?Volgens mij is dat bijlichten niet meer echt nodig hoor
Tjezus, wat vals

Kia Ora had in een ander topic verwezen naar info die hier op napraat te lezen zou zijn.....hoe ver moet ik dan terug??? Ging over ene mevrouw zwaan die mogelijk een eerdere forumster zou zijn die nu weg was. Eentje waarin je zo handig je spulletjes kan vervoeren en die soms een kekke accesoire kunnen zijn? Kan iemand me effe bijlichten?Ik zal even helpen
Life is short. Eat dessert first.

Kia Ora had in een ander topic verwezen naar info die hier op napraat te lezen zou zijn.....hoe ver moet ik dan terug??? Ging over ene mevrouw zwaan die mogelijk een eerdere forumster zou zijn die nu weg was. Eentje waarin je zo handig je spulletjes kan vervoeren en die soms een kekke accesoire kunnen zijn? Kan iemand me effe bijlichten?In het vorig napraat topic.
Ze zit weer aardig te zuigen, dus het wachten is op een nieuwe rel en bannenregen
Kom op mensen alsof ik me ooit verborgen hield ik ben gewoon zelf whats the problem ik zie geen probleem.
Thnxz! Ik zag t net al inderdaad!

Herken de mopperende houding nu pas....beetje traag vandaag merk ik.
Avondeten macaroni.

Kia Ora had in een ander topic verwezen naar info die hier op napraat te lezen zou zijn.....hoe ver moet ik dan terug??? Ging over ene mevrouw zwaan die mogelijk een eerdere forumster zou zijn die nu weg was. Eentje waarin je zo handig je spulletjes kan vervoeren en die soms een kekke accesoire kunnen zijn? Kan iemand me effe bijlichten?Hé dame straks heb ik het weer gedaan .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:EmmaSwan86 schreef op 21 november 2015 @ 17:47:

Kom op mensen alsof ik me ooit verborgen hield ik ben gewoon zelf whats the problem ik zie geen probleem.Hoe was je nacht?
quote:ana_isabel schreef op 21 november 2015 @ 17:52:

[...]

Hoe was je nacht? Het was leuk en heerlijk
quote:Kia-Ora schreef op 21 november 2015 @ 17:50:

[...]

Hé dame straks heb ik het weer gedaan .
quote:ana_isabel schreef op 21 november 2015 @ 17:52:

[...]

Hoe was je nacht? https://youtu.be/_4ddL85RtB0
LOEP ME MAAR aub.
quote:Nicotientje schreef op 21 november 2015 @ 18:05:

[...]

Goed zo .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Goedemorgen .
quote:Corona67 schreef op 21 november 2015 @ 18:30:

Goedemorgen .Schatje, ik weet dat je net heerlijk hebt liggen slapen maar het ís half zeven in de avond en niet in de ochtend .
Nou ja zeg! Zit ik net het hele vriend verwennen-topic na te lezen (entertainment van hoog niveau), verdwijnt het terwijl ik pas bij pagina 4 was.
IMHO
Pffff, topic offline gehaald. Het werd net gezellig.

Mosterd..
quote:GrimbleGrumble schreef op 21 november 2015 @ 18:36:

Nou ja zeg! Zit ik net het hele vriend verwennen-topic na te lezen (entertainment van hoog niveau), verdwijnt het terwijl ik pas bij pagina 4 was.Op pagina 7 kwam de schoonmoeder er bij kijken, toen werd het pas echt smullen.
quote:Sid-returns schreef op 21 november 2015 @ 18:37:

[...]

Op pagina 7 kwam de schoonmoeder er bij kijken, toen werd het pas echt smullen.
Ik mis ook altijd alles .
Je hebt iets gemist, Grumble. Vooral dat stukje van de oppas en een niet nader omschreven gebruiksvoorwerp was geweldig.
Ik snap nog steeds niet dat d'r man ook inlogde en zijn zegje kwam doen. Ik zou me doodschamen.
ik heb weer van alles gemist zie ik? De ware aard kwam toch weer naar boven?

Koekjes waren lekker en ik kan eindelijk water marble nails maken, dankzij de lessen van een 8 jarige kan ik het eindelijk
quote:Sid-returns schreef op 21 november 2015 @ 18:43:

Ik snap nog steeds niet dat d'r man ook inlogde en zijn zegje kwam doen. Ik zou me doodschamen.SERIEUS? Had ik dus toch terug moeten lezen. Waarom stond dit niet op de app?
quote:Sid-returns schreef op 21 november 2015 @ 18:43:

Ik snap nog steeds niet dat d'r man ook inlogde en zijn zegje kwam doen. Ik zou me doodschamen.Wat een vunzigheid kwam daaruit, echt niet te geloven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven