Wat vind jij smerig?

21-11-2015 22:15 162 berichten
Wat vind jij echt ontzettend smerig? Kan dus van alles zijn.

- Naaktslakken

- Kinderen die met hun handen overal aanzitten en dan in de chipsbak/koekjestrommel/hapjesschaal graaien. En natuurlijk wat laten vallen in de schaal.

- Kinderen die een hapje ergens van nemen, het niet lusten en vervolgens weer teruggooien.

- Oud eten weg moeten gooien. Iets wat eigenlijk al te lang heeft gestaan. Gebeurt nu niet meer, gebeurde vroeger bij ex wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:_helly_ schreef op 21 november 2015 @ 22:46:

Van die witte dingetjes in iemands mondhoeken en dat je die dan beleefdheidshalve een zoen moet geven.Jaaa, gatver. In hetzelfde spectrum: sommige mensen lijken spuug te verzamelen in hun mondhoeken en babbelen dan rustig verder. Ik wil het niet zien, maar ik moet er naar blijven kijken. Brrrrr.
Haring en cola
Krijg motto niet verwijderd :-)
Oh en bruine/papperige bananen. Bananen moeten bij mij heldergeel of nog net groen zijn.
quote:blue_lagoon schreef op 21 november 2015 @ 23:02:

Oh en bruine/papperige bananen. Bananen moeten bij mij heldergeel of nog net groen zijn.Bananen sowieso. Wat een weeïge ellende is dat zeg.
Ik heb hier nu nog maar weinig gezien wat ik echt ranzig vind. Die link van man Amand, met die zwerver wiens onderbeen vol met maden zit vind ik wel interessant.

Hebben jullie geen leuke plaatjes?
quote:_helly_ schreef op 21 november 2015 @ 22:46:

Van die witte dingetjes in iemandsmondhoeken en dat je die dan belewfdheidshalve een zoen moet geven.Van dat witte schuim, ieeew!
Er is al een smerige plaatjes topic.
quote:Nouschi schreef op 21 november 2015 @ 22:22:

Dit topic.Nou idd!
Paprika.
Eten pakken met een lepel, deze aflikken em vervolgens terug doen in de pan of bak. Dat vind ik echt zo verschrikkelijk vies
De afvalemmertjes op de dames-wc van de openbare toiletten. Gatverdegatver, zitten vaak nog bloedsporen op het deksel en het meurt zo verschrikkelijk!
Beschimmeld brood kan ik ook niet aanzien, brrrr.
* Suus gaat het plaatje van BGB zoeken *
Je bent zelf een theepot
Lijfluchten van onfrisse mensen. Bah.
Kinderen.
quote:Moiren_ schreef op 21 november 2015 @ 23:05:

Er is al een smerige plaatjes topic.Waar?
Ik zit ondertussen helemaal te rillen bij puisten-uitknijp-video's op youtube. Brrrrrrr wat vies
Als we het over 'ieuw plaatjes' hebben en smerig, dan schijnt het de foto van de 'tepelkorfjes' te zijn . Heb 'm niet bij de hand.
Krijg motto niet verwijderd :-)
quote:Amand schreef op 21 november 2015 @ 23:11:

Ik zit ondertussen helemaal te rillen bij puisten-uitknijp-video's op youtube. Brrrrrrr wat vies Whahaha heerlijk!! heel verslavend, als ik die eenmaal begin te kijken kan ik niet meer stoppen!
Trypophobia
quote:Gisselle schreef op 21 november 2015 @ 23:13:

[...]

Whahaha heerlijk!! heel verslavend, als ik die eenmaal begin te kijken kan ik niet meer stoppen!I know. Echt ranzigheid ten top maar wegklikken... Eg nie
quote:Amand schreef op 21 november 2015 @ 23:11:

Ik zit ondertussen helemaal te rillen bij puisten-uitknijp-video's op youtube. Brrrrrrr wat vies
Lijflucht idd.

Verder:

-de geur van alcoholisten, huisdieren

-openbare toiletten

-de gedachte dat er mensen zijn met wie ik in aanraking kom die zich niet regelmatig wassen

-als me verteld wordt dat een gerecht vegetarisch is en er toch vlees in blijkt te zitten

-ouders die in bijzijn van anderen het eten van hun kind voorkauwen, neusjes schoonzuigen etc

-de geur van afvalcontainers tijdens een hittegolf

-mensen die neuspeuteren en het opeten

en nog veeeel meer...
In mijn leerlingentijd moest ik voor de eerste keer een sputumpotje leeggooien. Dit deed ik in de wastafel. Wat ik niet gezien had was dat de beste man zijn fluimen afveegde met een tissue en deze ook in de pot stopte. Gevolg was dat de tissues het afvoerputje verstopte. Ik moest dus (met handschoenen uiteraard) die tissues eruit vissen om de sputum weg te kunnen spoelen. Dat gevoel.... Brrrrrr, ik krijg nu nog kippenvel.
quote:Gisselle schreef op 21 november 2015 @ 23:11:

[...]

Waar?Ik gok op deze pijler.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven