Wat vind jij smerig?
zaterdag 21 november 2015 om 22:15
Wat vind jij echt ontzettend smerig? Kan dus van alles zijn.
- Naaktslakken
- Kinderen die met hun handen overal aanzitten en dan in de chipsbak/koekjestrommel/hapjesschaal graaien. En natuurlijk wat laten vallen in de schaal.
- Kinderen die een hapje ergens van nemen, het niet lusten en vervolgens weer teruggooien.
- Oud eten weg moeten gooien. Iets wat eigenlijk al te lang heeft gestaan. Gebeurt nu niet meer, gebeurde vroeger bij ex wel.
- Naaktslakken
- Kinderen die met hun handen overal aanzitten en dan in de chipsbak/koekjestrommel/hapjesschaal graaien. En natuurlijk wat laten vallen in de schaal.
- Kinderen die een hapje ergens van nemen, het niet lusten en vervolgens weer teruggooien.
- Oud eten weg moeten gooien. Iets wat eigenlijk al te lang heeft gestaan. Gebeurt nu niet meer, gebeurde vroeger bij ex wel.
zaterdag 21 november 2015 om 22:22
Het bedrijf waar ik nu een opdracht heb heeft een receptie waar deze tijd van het jaar een grote pot met pepernoten staat. Er komt daar van alles langs: personeel en klanten. En als ik er ben zie ik iedereen in die bak graaien. Erger nog: er zitten ook schuimpjes in. En dan zie je mensen dus hun best doen om net dat ene groene schuimpje onderin de pot te pakken te krijgen. Ik vraag me dan altijd af van hoeveel handen je bacterien binnenkrijgt als je daar pepernoten uitpakt.
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren
zaterdag 21 november 2015 om 22:22
zaterdag 21 november 2015 om 22:23
quote:Chiefseattle schreef op 21 november 2015 @ 22:20:
Pijpen. Kon het niet laten. En hondenpoep aan mijn handen krijgen als ik het opruim. Dat gebeurt vaker dan je denkt helaas. Wel bij de berg die mijn hond produceert.
De bruine poepzakjes van den action gebruiken Dan gebeurt het niet weer.
Ik pak er twee hopen tegelijk mee op.
En ik ben het met beide eens qua smerigst.
Pijpen. Kon het niet laten. En hondenpoep aan mijn handen krijgen als ik het opruim. Dat gebeurt vaker dan je denkt helaas. Wel bij de berg die mijn hond produceert.
De bruine poepzakjes van den action gebruiken Dan gebeurt het niet weer.
Ik pak er twee hopen tegelijk mee op.
En ik ben het met beide eens qua smerigst.
zaterdag 21 november 2015 om 22:24
Weinig. Ik heb me vandaag verbaasd over een moeder die compleet uit haar dak ging omdat haar dochter een drinkbeker deelde met een ander meisje. Dat noemde ze ranzig. Dan heb je toch bijna echt een soort smetvrees. Ik vond het beledigend naar het andere kind.
Hondenpoep vind ik wel echt vies. Kattenpoep ook, zeker als ze het door het huis smeren. Maar ja, dan maak je het schoon en is het weer weg.
Hondenpoep vind ik wel echt vies. Kattenpoep ook, zeker als ze het door het huis smeren. Maar ja, dan maak je het schoon en is het weer weg.
zaterdag 21 november 2015 om 22:26
quote:Chiefseattle schreef op 21 november 2015 @ 22:22:
[...]
Sommige mensen hebben een aandoening die ervoor zorgt dat ze een bepaalde geur om zich heen hebben hangen. Diabeten bv ruiken als ze te hoog zitten naar aceton. Dan is het wel tijd voor wat insuline trouwens.Ik bedoelde mensen die hun kleren en/of zichzelf niet vaak genoeg wassen. Ik ken wel zo iemand, bij diegene komt het niet door voeding, of een aandoening, maar gewoon door slechte hygiëne.
[...]
Sommige mensen hebben een aandoening die ervoor zorgt dat ze een bepaalde geur om zich heen hebben hangen. Diabeten bv ruiken als ze te hoog zitten naar aceton. Dan is het wel tijd voor wat insuline trouwens.Ik bedoelde mensen die hun kleren en/of zichzelf niet vaak genoeg wassen. Ik ken wel zo iemand, bij diegene komt het niet door voeding, of een aandoening, maar gewoon door slechte hygiëne.
Mind the gap