Wat vind jij smerig?

21-11-2015 22:15 162 berichten
Wat vind jij echt ontzettend smerig? Kan dus van alles zijn.

- Naaktslakken

- Kinderen die met hun handen overal aanzitten en dan in de chipsbak/koekjestrommel/hapjesschaal graaien. En natuurlijk wat laten vallen in de schaal.

- Kinderen die een hapje ergens van nemen, het niet lusten en vervolgens weer teruggooien.

- Oud eten weg moeten gooien. Iets wat eigenlijk al te lang heeft gestaan. Gebeurt nu niet meer, gebeurde vroeger bij ex wel.
Alle reacties Link kopieren
- Vieze randen onder nagels.

- Mensen (met name mannen zie ik dit doen) die de wc uitkomen terwijl ze hun broek nog aan het vastdoen zijn. WAS JE HANDEN!!!

- Ik zie nogal veel slechte gebitten hier in Engeland en die mensen willen mij dan altijd een kus op de wang geven. Door het gebrek aan tanden komt daar ook altijd meer speeksel bij vrij. Dan ben ik blij dat we maar 1 kus geven hier en niet 3 zoals in Nederland.

- Mensen die in bakken eten graaien. Ik eet echt niets waar de halve kroeg al met zijn vieze (ongewassen!!) handen in heeft zitten wroeten.

- Knakkende vingers.

- Champignons. Ik hou ze niet binnen.

- Nagels over een krijtbord. Ook als het mezelf per ongeluk gebeurt, kippenvel!

- De geur van sigarettenrook. Helemaal erg in combinatie met de geur van bier.

- De cadeautjes die een van mijn katten in de bak achterlaat als ze weer eens aan de diarree is... En de daarbij horende nagel-ongelukjes, waarbij je per ongeluk een beetje onder je nagel krijgt.

- Kots. Een van mijn leerlingen gaf eens over tijdens de les en ik heb echt mijn best gedaan om het op te ruimen, maar ik moest uiteindelijk toch de mensen van de schoonmaak vragen, want ik ging erbij over mijn nek.

- Eten in het afvoerputje. Of andere drab die er achterblijft nadat je hebt afgewassen.

- Lippenstift van de vorige gebruikster op mijn glas cola als ik uitga.

- Vrouwen die oogpotlood in hun waterlijn doen en vervolgens van die vieze zwarte drab in hun ooghoek krijgen. En dat ook gewoon laten zitten.

Er is meer, maar ik kom er even niet op.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 november 2015 @ 00:03:

[...]

Lukt het niet?Werd afgeleid maar gelukkig had je 'em of haar bewaard
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 22 november 2015 @ 00:23:

[...]

Werd afgeleid maar gelukkig had je 'em of haar bewaardNee, joh; ik weet gewoon op welke termen ik moet Googelen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Mensen die zichzelf ergens op het lichaam krabben, de "vangst" onder de nagels bekijken om het vervolgens in hun mond te stoppen.

quote:Amand schreef op 22 november 2015 @ 00:12:

[...]

Trypophobia!Gofffer-balen-nietfijn-enzo-echt-***.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Google zou verboden moeten worden.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Sorry Enn.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Ik ga slapen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 november 2015 @ 00:33:

Sorry Enn.
quote:Enn schreef op 22 november 2015 @ 00:32:

[...]

Gofffer-balen-nietfijn-enzo-echt-***.

I dacht, ik google op definition, krijg je alsnog een rij afbeeldingen te zien

Echt samentrekkende huid vanaf mijn kruin tot aan mijn tenen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 november 2015 @ 00:05:

[afbeelding]Jaaa, deze
Krijg motto niet verwijderd :-)
Ik vind nagels vies, zag eens een man op tv die potten vol had met verschillende nagels van mensen
Help iedereen een handje
Arme Enn.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Amand schreef op 21 november 2015 @ 22:36:

[...]

Ohja, puisten uitknijpen die een schier oneindig reservoir pus herbergen...

Komt-ie weer hoor:

[img]https://schrijfbloq.files.wordpress.com ... .jpg?w=614[/img]Hahaha de vieze man...
quote:krullenbol1966 schreef op 22 november 2015 @ 00:41:

Ik vind nagels vies, zag eens een man op tv die potten vol had met verschillende nagels van mensen Ik ooit eentje met navelpluis. Ik moest letterlijk overgeven en nog als ik er aan denk voel ik het omhoog komen.
Ow, Enn, niet intikken op Youtube. Ik herhaal, NIET doen.
Life is short. Eat dessert first.
quote:apppie schreef op 21 november 2015 @ 23:00:

[...]

Jaaa, gatver. In hetzelfde spectrum: sommige mensen lijken spuug te verzamelen in hun mondhoeken en babbelen dan rustig verder. Ik wil het niet zien, maar ik moet er naar blijven kijken. Brrrrr.Als ik witte mondhoeken zie bij mensen begin ik te kokken...zooo smerig.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 november 2015 @ 00:24:

[...]

Nee, joh; ik weet gewoon op welke termen ik moet Googelen. ik kon me voorstellen dat het gewoon had.
Je bent zelf een theepot
Er is een filmpje van iemand die een enorme atheroomcyste uitknijpt. Nou zuet dat er al goor uit maar aks je weet hoe zeer dat stinkt, ga je echt over je nek.
Je bent zelf een theepot
quote:Amand schreef op 21 november 2015 @ 22:22:

Dit.Dan adviseer ik je om niet naar Run The Gauntlet te kijken...
quote:Janneke012345 schreef op 21 november 2015 @ 22:22:

Het bedrijf waar ik nu een opdracht heb heeft een receptie waar deze tijd van het jaar een grote pot met pepernoten staat. Er komt daar van alles langs: personeel en klanten. En als ik er ben zie ik iedereen in die bak graaien. Erger nog: er zitten ook schuimpjes in. En dan zie je mensen dus hun best doen om net dat ene groene schuimpje onderin de pot te pakken te krijgen. Ik vraag me dan altijd af van hoeveel handen je bacterien binnenkrijgt als je daar pepernoten uitpakt.

Ik was gister op verjaardag. Met 6-jarig jongetje wat astmatisch is. Na druk spelen kreeg hij er dus last van. Hoesten, en met z'n handen z'n neus afvegen en ondertussen tientallen keren met die ranshandjes in de pot pepernoten graaien.

Mijn vriend kan veel smerigs hebben, maar zelfs dit was voor hem te gortig. (Voor mij is dat elk kind wat met de handen ergens in grijpt.)
Lijkjes
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Taarten smijten.
Stukje natte kaas in het gootsteenputje
Mengsel van haren en tandpastaspuug uit het wastafelputje halen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven