Wat vind jij smerig?

21-11-2015 22:15 162 berichten
Wat vind jij echt ontzettend smerig? Kan dus van alles zijn.

- Naaktslakken

- Kinderen die met hun handen overal aanzitten en dan in de chipsbak/koekjestrommel/hapjesschaal graaien. En natuurlijk wat laten vallen in de schaal.

- Kinderen die een hapje ergens van nemen, het niet lusten en vervolgens weer teruggooien.

- Oud eten weg moeten gooien. Iets wat eigenlijk al te lang heeft gestaan. Gebeurt nu niet meer, gebeurde vroeger bij ex wel.
Energydrank, merk maakt niet uit...

Ok misschien niet de categorie vies die hier bedoelt wordt, maar dat is dan pech, moest het ff kwijt..
Ik dacht dat ik een enorme viesneus was maar dat valt nog wel mee als ik dit topic lees.

Met stip op 1: kantoorgenoten en hun lichaamsgeluiden
Alle reacties Link kopieren
na de afwas de kleffe natte evt. etenswaren uit het putje hallen..... jakkkkk
Haren in het doucheputje. Is één van de weinige dingen die ik echt heel erg smerig vind. En snotjes in de mangelbak, uit mislukt gewassen zakdoeken. Echt, als ik die tegenkom ga ik nog net niet over mijn nek.
Uh... Wat is een mangelbak?
Mensen met vettig haar , maar dan wel een berg make up op het gezicht zoooo ranzig.

Gewoon smorgens lekker douchen en je haren wassen, want het ziet er zooooo onfris uit!
quote:Amand schreef op 22 november 2015 @ 19:43:

Uh... Wat is een mangelbak?De bak van een mangel. Duhuh.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 22 november 2015 @ 20:34:

[...]

De bak van een mangel. Duhuh.

Ik ben blond hè.

Mangels zijn toch van vóór de uitvinding van de elektromotor?
quote:Amand schreef op 22 november 2015 @ 20:37:

[...]

Ik ben blond hè.

Mangels zijn toch van vóór de uitvinding van de elektromotor?Die op mijn werk werkt niet meer op stoom hoor .
- groene rochels

- de geur van oud gebruikt maandverband dat ligt te broeien in een prullenbak op een openbaar toilet.

- hondenkak onder je schoenen

- mensen die een paar dagen niet gedoucht hebben en naar oud zweet en talg ruiken, soms ook in combinatie met een shag-geur (ik rook zelf, maar dat vind ik echt heel vies)

Verder krijg ik ook de kriebels van houten ijsstokjes. Zag Bella dit ook al noemen. Maar dat is niet echt vies, meer kriebels en kippenvel.
Kots op straat.
verba volant, scripta manent.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 22 november 2015 @ 20:34:

[...]

De bak van een mangel. Duhuh.zoiets als de viezepeukenpot?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven