Wakker
maandag 23 november 2015 om 07:42
quote:Mylene_Valerie schreef op 23 november 2015 @ 00:24:
Oh weer maandag.
[img]http://www.lol.nl/uploads/494/de-eerste ... d-1167.jpg[/img]
Verder ben ik op dit moment nog niet toerekeningsvatbaar om iets zinnigs te melden na enkel 1 kop koffie..
Oh weer maandag.
[img]http://www.lol.nl/uploads/494/de-eerste ... d-1167.jpg[/img]
Verder ben ik op dit moment nog niet toerekeningsvatbaar om iets zinnigs te melden na enkel 1 kop koffie..
dinsdag 24 november 2015 om 01:22
Ik viel net bijna in slaap en dacht, ik maak even snel een frittata voor morgen op brood. Waren mijn eieren verrot. Nog nooit meegemaakt. Ik eet best wel veel eieren en heb ze altijd wel voor iets nodig. Nu buiten de koelkast bewaard omdat het zou kunnen las ik op internet. Voortaan weer gewoon in de koelkast hoor. Morgen maar eieren halen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 24 november 2015 om 01:49
Hoi Prada, ik probeer je te verwijderen van FB, ik hoop dat het is gelukt, ik heb ook een keer per ongeluk op vriendschapsverzoek geklikt. Dit is de eerste keer dat ik iemand wil verwijderen en dat is niet zo makkelijk als ik mij zo zie klooien.
Maar dan weet je het waarom het een beetje raar loopt.
Groetjes.
Groetjes.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 24 november 2015 om 01:52
quote:chocolol schreef op 24 november 2015 @ 01:41:
Ik bewaar ze altijd in de koelkast. En als ik MV zo hoor, blijf ik dat ook doen Maar ja, in de supermarkt staan ze ook buiten de koeling, dus ze hoeven niet gekoeld.Ze hebben bij mij meestal geen tijd om te gaan rotten hoor hahahaha. Snap het niet. Van de week had ik ook iets raars maar dat is meer bekend. Een pak afbak pistoletjes die goed waren tot 29 dec. 2015. Helemaal groen en pak is nog dicht. Van de week even mee terug naar de supermarkt, normaal krijg je zonder problemen een nieuw pak. Anders toch zonde.
Ik bewaar ze altijd in de koelkast. En als ik MV zo hoor, blijf ik dat ook doen Maar ja, in de supermarkt staan ze ook buiten de koeling, dus ze hoeven niet gekoeld.Ze hebben bij mij meestal geen tijd om te gaan rotten hoor hahahaha. Snap het niet. Van de week had ik ook iets raars maar dat is meer bekend. Een pak afbak pistoletjes die goed waren tot 29 dec. 2015. Helemaal groen en pak is nog dicht. Van de week even mee terug naar de supermarkt, normaal krijg je zonder problemen een nieuw pak. Anders toch zonde.
dinsdag 24 november 2015 om 01:57
dinsdag 24 november 2015 om 02:03
quote:Mylene_Valerie schreef op 24 november 2015 @ 01:49:
Hoi Prada, ik probeer je te verwijderen van FB, ik hoop dat het is gelukt, ik heb ook een keer per ongeluk op vriendschapsverzoek geklikt. Dit is de eerste keer dat ik iemand wil verwijderen en dat is niet zo makkelijk als ik mij zo zie klooien.
Groetjes.
Sorry hoor, ik weet dat het niet komisch bedoeld is, maar het is het wel
Groetjes.
Sorry hoor, ik weet dat het niet komisch bedoeld is, maar het is het wel
dinsdag 24 november 2015 om 02:05
quote:Jonari schreef op 24 november 2015 @ 02:03:
[...]
Sorry hoor, ik weet dat het niet komisch bedoeld is, maar het is het wel Ja jeetje, kreeg steeds berichten dat ik een vriendschapsverzoek had gedaan dus ik snel op annuleren klikken maar het ontvrienden is nog niet zo makkelijk merk ik.
[...]
Sorry hoor, ik weet dat het niet komisch bedoeld is, maar het is het wel Ja jeetje, kreeg steeds berichten dat ik een vriendschapsverzoek had gedaan dus ik snel op annuleren klikken maar het ontvrienden is nog niet zo makkelijk merk ik.