Wakker

31-10-2015 18:15 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit in de trein, ben onderweg naar mijn verkering. Ben er bijna.
quote:vivalimegroen schreef op 22 november 2015 @ 14:24:

[...]

Eerst van mijn oogbeschadiging zien te herstellen Vreselijk

Oogbeschadiging

Het zijn ook altijd van die lilikke mensen he
quote:Marjo41 schreef op 22 november 2015 @ 14:24:

Ik zit in de trein, ben onderweg naar mijn verkering. Ben er bijna.Wat gezellig. Hele fijne dag he!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Marjo41 schreef op 22 november 2015 @ 14:26:

[...]

Oogbeschadiging

Het zijn ook altijd van die lilikke mensen he

Ik vind ze ook wat viezig

Veel plezier met je verkering
Thnx.

Jullie ook een hele fijne zondag!
Oh weer maandag.

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 23 november 2015 @ 00:24:

Oh weer maandag.

[img]http://www.lol.nl/uploads/494/de-eerste ... d-1167.jpg[/img]

Verder ben ik op dit moment nog niet toerekeningsvatbaar om iets zinnigs te melden na enkel 1 kop koffie..
Ik viel net bijna in slaap en dacht, ik maak even snel een frittata voor morgen op brood. Waren mijn eieren verrot. Nog nooit meegemaakt. Ik eet best wel veel eieren en heb ze altijd wel voor iets nodig. Nu buiten de koelkast bewaard omdat het zou kunnen las ik op internet. Voortaan weer gewoon in de koelkast hoor. Morgen maar eieren halen.
Vervelend MV. Eieren hoor je buiten de koelkast te bewaren hoor.
Ik bewaar ze altijd in de koelkast. En als ik MV zo hoor, blijf ik dat ook doen Maar ja, in de supermarkt staan ze ook buiten de koeling, dus ze hoeven niet gekoeld.
Volgens mij had MV ze juist in de koelkast. Ik heb dat ooit eens gehoord van een kennis die iets in de voeding deed.
Hoi Prada, ik probeer je te verwijderen van FB, ik hoop dat het is gelukt, ik heb ook een keer per ongeluk op vriendschapsverzoek geklikt. Dit is de eerste keer dat ik iemand wil verwijderen en dat is niet zo makkelijk als ik mij zo zie klooien.

Maar dan weet je het waarom het een beetje raar loopt.

Groetjes.
quote:chocolol schreef op 24 november 2015 @ 01:41:

Ik bewaar ze altijd in de koelkast. En als ik MV zo hoor, blijf ik dat ook doen Maar ja, in de supermarkt staan ze ook buiten de koeling, dus ze hoeven niet gekoeld.Ze hebben bij mij meestal geen tijd om te gaan rotten hoor hahahaha. Snap het niet. Van de week had ik ook iets raars maar dat is meer bekend. Een pak afbak pistoletjes die goed waren tot 29 dec. 2015. Helemaal groen en pak is nog dicht. Van de week even mee terug naar de supermarkt, normaal krijg je zonder problemen een nieuw pak. Anders toch zonde.
Ik bewaar ze ook altijd in de koelkast.
quote:Jonari schreef op 24 november 2015 @ 01:55:

Ik bewaar ze ook altijd in de koelkast.Ja ik weet dat het an sich niet hoort maar soit, liever dan bedorven eieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 24 november 2015 @ 01:49:

Hoi Prada, ik probeer je te verwijderen van FB, ik hoop dat het is gelukt, ik heb ook een keer per ongeluk op vriendschapsverzoek geklikt. Dit is de eerste keer dat ik iemand wil verwijderen en dat is niet zo makkelijk als ik mij zo zie klooien.

Maar dan weet je het waarom het een beetje raar loopt.

Groetjes.

Sorry hoor, ik weet dat het niet komisch bedoeld is, maar het is het wel
quote:Jonari schreef op 24 november 2015 @ 02:03:

[...]

Sorry hoor, ik weet dat het niet komisch bedoeld is, maar het is het wel Ja jeetje, kreeg steeds berichten dat ik een vriendschapsverzoek had gedaan dus ik snel op annuleren klikken maar het ontvrienden is nog niet zo makkelijk merk ik.
Ik ga in elk geval lachend naar bed.

Trusten Myleentje
quote:Jonari schreef op 24 november 2015 @ 02:13:

Ik ga in elk geval lachend naar bed.

Trusten Myleentje Trusten meis Tot morgen.
Ik heb dit boek op mijn Sinterklaaslijstje (niet dat ik meer in Sinterklaas geloof maar je weet het nooit);

Je kunt beter het boek ' hoe leer ik omgaan met mensen die het moeilijk hebben' vragen MV. Zou je sieren, zeker omdat je zelf weet hoe dat toen voelde en je juist steun kon gebruiken.
Myv ik heb je een berichtje gestuurd .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Goedemorgen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven