Napraattopic deel 43

17-11-2015 09:03 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Moeten mensen echt vanuit hun beroep hier op het forum reageren? Tjonge dat werkt gewoon avarechts met een houding van heb ik jou daar even op je plek gezet.
Dat deed jij als gastouder ook, inclusief lompe oordelen over de ouders die je diensten afnamen,
quote:Sid-returns schreef op 25 november 2015 @ 08:58:

Dat deed jij als gastouder ook, inclusief lompe oordelen over de ouders die je diensten afnamen,Wat een onaardige reactie.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar

Dat deed jij als gastouder ook, inclusief lompe oordelen over de ouders die je diensten afnamen,Precies.
quote:Solomio schreef op 25 november 2015 @ 08:59:

[...]

Wat een onaardige reactie. Dat is de waarheid vaak.
quote:EmmaSwan86 schreef op 25 november 2015 @ 08:49:

Moeten mensen echt vanuit hun beroep hier op het forum reageren? Tjonge dat werkt gewoon avarechts met een houding van heb ik jou daar even op je plek gezet.

Uhhhhhhhhh...

Iemand tips om gezwollen huid boven je oogleden zsm weer normaal te krijgen?

En het regent dus naar buiten met een zonnebril gaan mensen van denken dat ik geslagen word of te veel drink.
Theezakjes, komkommer, aardappel, ijsblokjes ... of alles in de blender en op je ogen smeren?

Dat deed jij als gastouder ook, inclusief lompe oordelen over de ouders die je diensten afnamen,Nee hoor ik zei niet dat ik het beter wist ik werd zelfs bekritiseerd. Wat ik met mijn punt bedoel is je reageert op iemand vanuit je beroep.
quote:Goede-Fee schreef op 25 november 2015 @ 09:03:

Iemand tips om gezwollen huid boven je oogleden zsm weer normaal te krijgen?

En het regent dus naar buiten met een zonnebril gaan mensen van denken dat ik geslagen word of te veel drink. http://nl.wikihow.com/Gezwollen-ogen-behandelen
quote:yette schreef op 25 november 2015 @ 09:07:

Theezakjes, komkommer, aardappel, ijsblokjes ... of alles in de blender en op je ogen smeren?Aambeienzalf toch? Of is dat voor onder je ogen? Ik weet het niet, maar het schijnt echt te helpen.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:EmmaSwan86 schreef op 25 november 2015 @ 09:07:

[...]

Nee hoor ik zei niet dat ik het beter wist ik werd zelfs bekritiseerdWat is het causale verband tussen die twee? Bovendien deed je wel alsof je de wijsheid in pacht had en kreeg je daar terecht commentaar op. Daarom is jouw opmerking/sneer richting een andere forummer ook zo eh....opvallend.
quote:LaFleurNoire schreef op 25 november 2015 @ 09:13:

[...]

Wat is het causale verband tussen die twee? Bovendien deed je wel alsof je de wijsheid in pacht had en kreeg je daar terecht commentaar op. Daarom is jouw opmerking/sneer richting een andere forummer ook zo eh....opvallend.Het gaat nu niet om haar
Mijn sneer is zeer terecht! En dat was niet de eerste keer. Maar dit gaat bu niet over haar. Houdt het nooit op laat het gewoon los altijd dat gekat op me.
Oh, het gaat niet om haar, maar je vond toch dat ze een sneer waard was, zo even tussen neus en lippen door. Maar iedereen moet lief doen tegen jou. Zoiets?

Zelfreflectie is niet echt aan jou besteed he. Vraag jij je nu nooit af waarom jij dergelijke reacties oproept?
quote:EmmaSwan86 schreef op 25 november 2015 @ 09:07:

[...]

Nee hoor ik zei niet dat ik het beter wist ik werd zelfs bekritiseerd. Wat ik met mijn punt bedoel is je reageert op iemand vanuit je beroep.

vaak twijfel ik er aan of het wel echt zo is.

Het is hier aardig anoniem namelijk.

Je kan hier van alles zeggen om je standpunt sterker te laten lijken.
quote:EmmaSwan86 schreef op 25 november 2015 @ 09:17:

Mijn sneer is zeer terecht! En dat was niet de eerste keer. Maar dit gaat bu niet over haar. Houdt het nooit op laat het gewoon los altijd dat gekat op me.

misschien zelf geen sneren uitdelen dan?

volg je eigen advies op en let it go! er is een negeerknop

Moeten mensen echt vanuit hun beroep hier op het forum reageren? Tjonge dat werkt gewoon avarechts met een houding van heb ik jou daar even op je plek gezet.Eindelijk een spiegel gevonden?
quote:Solomio schreef op 25 november 2015 @ 09:10:

[...]

Aambeienzalf toch? Of is dat voor onder je ogen? Ik weet het niet, maar het schijnt echt te helpen.Dat heb ik ook gehoord.. weg kraaienpoten..

Ik reageer nooit vanuit mijn beroep.

Zal weinig toegevoegde waarden hebben ook.. (En voor de bijdehandjes.. Ik weet het.. Bij de rest van mijn reacties is de toegevoegde waarde ook nihil)
quote:bungaa schreef op 25 november 2015 @ 09:24:

[...]

vaak twijfel ik er aan of het wel echt zo is.

Het is hier aardig anoniem namelijk.

Je kan hier van alles zeggen om je standpunt sterker te laten lijken.Ja maar soms is het ook moeilijk omdat je niet alle info hebt. Ik refereer naar een therapeut op de topic veilig thuis. Een gastouder is niks qua beroep. Maar therapeut of advocaat vindt ik gelijk heel anders.
Als mensen hier niet meer mogen reageren vanuit hun expertise, kunnen we het forum wel opdoeken.
quote:EmmaSwan86 schreef op 25 november 2015 @ 09:39:

[...]

Ja maar soms is het ook moeilijk omdat je niet alle info hebt. Ik refereer naar een therapeut op de topic veilig thuis.Waarom zeg je dat niet vanaf het begin?
quote:yette schreef op 25 november 2015 @ 09:39:

Als mensen hier niet meer mogen reageren vanuit hun expertise, kunnen we het forum wel opdoeken.En bedankt het ! Ik reageer nooit vanuit mijn professionele ekspertiese (<- das dan weer soort van napraat over die gezwollen ogen)
quote:Solomio schreef op 25 november 2015 @ 09:10:

[...]

Aambeienzalf toch? Of is dat voor onder je ogen? Ik weet het niet, maar het schijnt echt te helpen.

Ja voor wallen eronder inderdaad.

Ik weet niet of ik het uberhaupt wil kopen bij de drogistbalie en dan hopen dat het boven ook werkt.

Eerst komkommer en water drinken proberen. hoef pas vanmiddag echt naar buiten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven