Napraattopic deel 43
dinsdag 17 november 2015 om 09:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 24 november 2015 om 19:10
quote:-RoseRed- schreef op 24 november 2015 @ 19:04:
[...]
Een kroon kost rond de 525 euro Ik heb een prijsopgave laten doen.Yep. Ik heb aan beide kanten onderaan kronen omdat ik voortdurend abcessen kreeg en er door de kiezen geboord moest worden. Dus ter versteviging. Dat was een duur grapje.
[...]
Een kroon kost rond de 525 euro Ik heb een prijsopgave laten doen.Yep. Ik heb aan beide kanten onderaan kronen omdat ik voortdurend abcessen kreeg en er door de kiezen geboord moest worden. Dus ter versteviging. Dat was een duur grapje.
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 24 november 2015 om 19:11
dinsdag 24 november 2015 om 19:21
dinsdag 24 november 2015 om 19:24
dinsdag 24 november 2015 om 19:26
quote:yette schreef op 24 november 2015 @ 19:24:
Heftig, Doornroosje!
Ik heb er maar eentje, maar vond mezelf best stoer O, maar dat is nu al 12 jaar geleden hoor. Een paar wortelkanaalbehandelingen gehad en sindsdien geen abcessen meer. Maar zit nu wel met 6 kronen en na 12 jaar moet dat blijkbaar eens vervangen worden.
Heftig, Doornroosje!
Ik heb er maar eentje, maar vond mezelf best stoer O, maar dat is nu al 12 jaar geleden hoor. Een paar wortelkanaalbehandelingen gehad en sindsdien geen abcessen meer. Maar zit nu wel met 6 kronen en na 12 jaar moet dat blijkbaar eens vervangen worden.
dinsdag 24 november 2015 om 19:27
dinsdag 24 november 2015 om 19:27
quote:yette schreef op 24 november 2015 @ 19:21:
Jeweetwel is als ze iets weten. Da's òf na het landelijk overleg (dan horen we het eind december, begin januari) òf nadat hij eerst nog 2 weken lang elektrodes tussen zijn hersenen heeft gehad en ze dan landelijk gaan overleggen (geen idee hoe lang dat duurt).
Dus Sterkte, dat zal nog even spannend zijn.
Jeweetwel is als ze iets weten. Da's òf na het landelijk overleg (dan horen we het eind december, begin januari) òf nadat hij eerst nog 2 weken lang elektrodes tussen zijn hersenen heeft gehad en ze dan landelijk gaan overleggen (geen idee hoe lang dat duurt).
Dus Sterkte, dat zal nog even spannend zijn.
dinsdag 24 november 2015 om 19:29
quote:-RoseRed- schreef op 24 november 2015 @ 19:27:
[...]
Onlangs een nieuwe tandarts genomen?Nee, ik had een paar jaar geleden een ontsteking onder een kroon en toen hebben ze er doorheen moeten boren. Dus het was een kwestie van tijd voordat deze verder zou afbrokkelen.
[...]
Onlangs een nieuwe tandarts genomen?Nee, ik had een paar jaar geleden een ontsteking onder een kroon en toen hebben ze er doorheen moeten boren. Dus het was een kwestie van tijd voordat deze verder zou afbrokkelen.
dinsdag 24 november 2015 om 19:36
quote:doornroosje9 schreef op 24 november 2015 @ 19:26:
[...]
O, maar dat is nu al 12 jaar geleden hoor. Een paar wortelkanaalbehandelingen gehad en sindsdien geen abcessen meer. Maar zit nu wel met 6 kronen en na 12 jaar moet dat blijkbaar eens vervangen worden.Bij mij zitten ze al 30 jaar
[...]
O, maar dat is nu al 12 jaar geleden hoor. Een paar wortelkanaalbehandelingen gehad en sindsdien geen abcessen meer. Maar zit nu wel met 6 kronen en na 12 jaar moet dat blijkbaar eens vervangen worden.Bij mij zitten ze al 30 jaar
I like being a mess. It's who I am.