Napraattopic deel 43

17-11-2015 09:03 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:yette schreef op 24 november 2015 @ 19:21:

Jeweetwel is als ze iets weten. Da's òf na het landelijk overleg (dan horen we het eind december, begin januari) òf nadat hij eerst nog 2 weken lang elektrodes tussen zijn hersenen heeft gehad en ze dan landelijk gaan overleggen (geen idee hoe lang dat duurt).

Dus Pjew zeg, maar hopelijk heeft het onderzoek duidelijkheid gebracht
Je bent zelf een theepot
quote:doornroosje9 schreef op 24 november 2015 @ 19:26:

[...]

O, maar dat is nu al 12 jaar geleden hoor. Een paar wortelkanaalbehandelingen gehad en sindsdien geen abcessen meer. Maar zit nu wel met 6 kronen en na 12 jaar moet dat blijkbaar eens vervangen worden.Mag ik vragen waarom die kronen vervangen moeten worden? Ik heb mijn kroon al een jaar of 25 en die kan gewoon blijven zitten. Weet je zeker dat je tandarts niet gewoon zin heeft om zijn zakken te vullen?
quote:Cateautje schreef op 24 november 2015 @ 20:48:

[...]

Mag ik vragen waarom die kronen vervangen moeten worden? Ik heb mijn kroon al een jaar of 25 en die kan gewoon blijven zitten. Weet je zeker dat je tandarts niet gewoon zin heeft om zijn zakken te vullen?Ik ben nog niet bij hem geweest, maar er is een groot stuk afgebroken. En het is een brug, dus dan moet het allemaal vervangen worden. Een paar jaar geleden is er doorheen geboord en toen heeft hij al gezegd dat dat de kroon enorm zou verzwakken.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Cateautje schreef op 24 november 2015 @ 20:48:

[...]

Mag ik vragen waarom die kronen vervangen moeten worden? Ik heb mijn kroon al een jaar of 25 en die kan gewoon blijven zitten. Weet je zeker dat je tandarts niet gewoon zin heeft om zijn zakken te vullen?=
quote:Corona67 schreef op 24 november 2015 @ 19:38:

[...]

Bij Queen Elizabeth al 63 jaar
Joehoe! Ik kwam laatst vragen of het niet stom was als ik een Sinterklaassurprise zou maken voor mijn collega's, en ik kreeg hier leuke reacties op. Dus ik dacht, ik meld even dat ik vanavond 100 zakjes pepernoten heb gemaakt en het morgen ga laten bezorgen. Soort Mission Impossible dit, wel leuk

nu hopen dat niemand erachter komt dat het van mij is...
quote:Aemateur schreef op 24 november 2015 @ 22:48:

Joehoe! Ik kwam laatst vragen of het niet stom was als ik een Sinterklaassurprise zou maken voor mijn collega's, en ik kreeg hier leuke reacties op. Dus ik dacht, ik meld even dat ik vanavond 100 zakjes pepernoten heb gemaakt en het morgen ga laten bezorgen. Soort Mission Impossible dit, wel leuk

nu hopen dat niemand erachter komt dat het van mij is...Leuk, waarom moet ik nou denken aan dat nieuwsbericht over dat verdacht pakket waar de explosieven opruimingsdienst voor uit rukte. En waar gewoon een paar dameslaarzen inzaten die retour gezonden waren..
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 24 november 2015 @ 23:35:

[...]

Leuk, waarom moet ik nou denken aan dat nieuwsbericht over dat verdacht pakket waar de explosieven opruimingsdienst voor uit rukte. En waar gewoon een paar dameslaarzen inzaten die retour gezonden waren..

Super leuk idee Aemateur! Ik denk dat je collega's dit erg leuk gaan vinden. Ik zou het erg geinig vinden, vooral het bedenken wie zou zoiets doen . Honderd collega's ís best veel zeg, succes en heel veel plezier met uitdelen .

*Niet luisteren naar zure reacties!
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow

Haha leuk!!

Kan je jezelf inhouden om het voor te houden denk je?
quote:doornroosje9 schreef op 24 november 2015 @ 20:51:

[...]

Ik ben nog niet bij hem geweest, maar er is een groot stuk afgebroken. En het is een brug, dus dan moet het allemaal vervangen worden. Een paar jaar geleden is er doorheen geboord en toen heeft hij al gezegd dat dat de kroon enorm zou verzwakken.

Okay, dan klopt het.

Ik zag een tijdje geleden een programma op tv waar werd gesteld dat veel tandartsen de boel in de maling nemen om zoveel mogelijk te kunnen verdienen, dus mijn alarm ging af.

Vergeef me mijn bemoeizucht.
quote:-RoseRed- schreef op 24 november 2015 @ 21:01:

[...]

Mijn kroon heb ik meer dan 25 jaar, maar er is een gaatje onder gekomenDat is minder. Ik wist niet dat dat kon.
Tuurlijk mag je dat vragen, Cateau. Dat heb ik ook al gehoord, dat sommige tandartsen dat doen.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Kia-Ora schreef op 24 november 2015 @ 23:45:

[...]

Super leuk idee Aemateur! Ik denk dat je collega's dit erg leuk gaan vinden. Ik zou het erg geinig vinden, vooral het bedenken wie zou zoiets doen . Honderd collega's ís best veel zeg, succes en heel veel plezier met uitdelen .

*Niet luisteren naar zure reacties!Ze laat het bezorgen, en hoopt dat niemand er achter komt dat het van haar komt.

Als je niet wil dat ze "zure reacties" leest moet je niet 'zure reacties' schrijven.
LOEP ME MAAR aub.
Mogguhhhhh aftertalkers
Geeeuw...rrrrekk...sstreeek...goedemorgen.
Ook goeiemorgen,
Goedemorgen.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
Lukt het Ana?

Ga even een blokje om op je benedenbuurvrouw. Word je wakker van
Goeden morgen de hond is er al uit geweest, tijd voor koffie.
Haha thanks. Ben idd wel even bezorg geweest of het niet aangezien zou worden als bom.

Ik hoop ook dat ik het voor me kan houden haha! Maar wil ook niet missen dat de post het aan komt brengen!

Ik houd jullie op de hoogte!
quote:Corona67 schreef op 25 november 2015 @ 07:21:

Lukt het Ana?

Ga even een blokje om op je benedenbuurvrouw. Word je wakker van

Eerst mijzelf fatsoeneren...ben ene zijkreuk...
quote:ana_isabel schreef op 25 november 2015 @ 07:44:

[...]

Eerst mijzelf fatsoeneren...ben ene zijkreuk...Het is nog donker buiten
quote:-RoseRed- schreef op 25 november 2015 @ 07:38:

Goeden morgen de hond is er al uit geweest, tijd voor koffie.Deur open. Hond eruit schoppen. Wachten tot hij weer binnen wil?
quote:Corona67 schreef op 25 november 2015 @ 07:52:

[...]

Deur open. Hond eruit schoppen. Wachten tot hij weer binnen wil?Dat gaat hem niet worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven