Kraamzorg
woensdag 25 november 2015 om 16:19
Heel veel vergoeden in hun hoogste aanvullende verzekering alle kraamzorg, dus ook de eigen bijdrage.
Ik ben over gegaan naar Kiemer, onderdeel van Friesland verzekeringen.
Daar was ik het goedkoopste uit.
Ik betaal straks ¤115 totaal.
Bij anderen was de basis iets goedkoper maar de aanvullende zo tussen de ¤8 en ¤15 duurder waardoor ik dus alsnog duur uit was.
Ik ben over gegaan naar Kiemer, onderdeel van Friesland verzekeringen.
Daar was ik het goedkoopste uit.
Ik betaal straks ¤115 totaal.
Bij anderen was de basis iets goedkoper maar de aanvullende zo tussen de ¤8 en ¤15 duurder waardoor ik dus alsnog duur uit was.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
woensdag 25 november 2015 om 16:22
Ik heb er wel naar gekeken, maar niet per se waar ik het meeste vergoed kreeg. Meer naar: welke verzekeraar vergoedt poliklinisch bevallen en eigen bijdrage kraamzorg + is het goedkoopst. Voor mij was dat Delta Lloyd. Moet er nog even dieper in duiken trouwens (uitrekenen wat aanvullende verzekering me kost i.r.t. de kosten van kraampakket/ziekenhuis/kraamzorg).
Dit jaar doen we nog de combinatietest, dus die valt onder mijn huidige verzekering.
Op welke dingen (behalve eigen bijdrage bevalling/kraamzorg/kraampakket) let jij nog meer?
Dit jaar doen we nog de combinatietest, dus die valt onder mijn huidige verzekering.
Op welke dingen (behalve eigen bijdrage bevalling/kraamzorg/kraampakket) let jij nog meer?
anoniem_157507 wijzigde dit bericht op 25-11-2015 16:23
Reden: onduidelijk
Reden: onduidelijk
% gewijzigd
woensdag 25 november 2015 om 16:42