Single meiden Arnhem 28+

28-09-2008 19:16 179 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Het lijkt me leuk wat nieuwe meiden te leren kennen in Arnhem om leuke dingen mee te doen. Dat kan van alles zijn van bios, kletsen, uitgaan, naar Sonsbeekpark, samen koken, dagjes en weekendjes weg, etc. Ik ben voor veel in, als het maar gezellig is.

Ikzelf ben 28 en woon sinds ongeveer 6 jaar in Arnhem. Sinds 2,5 maand ben ik weer vrijgezel. Ben dus vooral op zoek naar single meiden om samen op pad te gaan.

Ben erg benieuwd naar jullie reacties!

Groetjes,

Sandra
Hallo!

Zou ik me nog mogen aansluiten? Ik ben bijna 34 (ehh, morgen!), woon nu 2 jaar in Arnhem, relatie is ook nog niet zo lang geleden verbroken, en mijn gehele sociale leven speelt zich nog steeds in mijn vorige woonplaats Nijmegen af. Tijd voor verandering vind ik zelf!

En ik kan zondag

Slaap lekker voor nu!
Hey Babsitaa,

Tuurlijk mag je ook mee! Leuk juist. We hebben nu afgesproken voor zondagmiddag in ieder geval. De tijd enzo spreken we deze week nog af.

Heb je ook een msn adres? Daar zijn de meeste van het forum vaak op te vinden.

Werk ze allemaal,

Sandra
Hallo Sandre, hallo allemaal!

Ik ben Marieke, 30 jaar, woon nu 2 jaar in Arnhem en ben sinds half juni weer single....

En heb via dit forum, en de hyves pagina die daar uit is ontstaan, dus ook al andere mensen leren kennen.. en daar gaan we as zaterdag mee stappen!

Gezien mijn 30 lentes jong ;), wilde ik ook op jouw berichtje reageren, en het lijkt me leuk bij jullie aan te suiten. Klary heeft mij ook op hyves gevonden, de rest ken ik niet, maar lijkt me leuk wat mensen 'van mn eigen leeftijd' te ontmoeten!

willen jullie me op de hoogte houden?

maenja@hotmail.com of via de hyves natuurlijk...

groetjes Marieke
Gefeliciteerd Babsitaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!

(ik word ik in jan 34 :-) )

Maak er een mooie dag van !

liefs Kla
Hey Meanja,

Gezellig dat je ook met ons mee wilt kletsen. Het andere forum ken ik niet (geloof dat de gemiddelde leeftijd inderdaad wat jonger was). Ben zeer benieuwd hoe jullie het zaterdagavond hebben.

Voor zondagmiddag hebben we afgesproken. In ieder geval Babette en ik. En Kla jij kon dan ook geloof ik.

Kun jij ook? Hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Basitaa gefelicteerd! Vanochtend met mn slaperige oogjes overheen gelezen Ga je nog een knalfeest geven?

Groetjes,

Sandra
Hoi ladies,

Babsitaa: happy birthday!

Vind het wel erg jammer dat ik niet kan zondag, want leek me gezellig. Nu mis ik het 'begin' en ik haaaat het om iets te missen, haha Zou het wel erg leuk vinden als jullie me op de hoogte houden. Hoor 't graag als er binnenkort weer iets afgesproken wordt, filmpje ofzo? Of een keer een drankje drinken op vrijdagavond in de stad.

Nu eerst maar eens naar de sportschool...

O ja, ik heb zelf (nog) geen msn en ook geen redelijk anoniem e-mailadres (en dat vind ik wel zo fijn op het forum). Inmiddels hebben Klary en ik elkaar gevonden op Hyves. Ga van het weekend m'n computer wegbrengen en als-ie is gemaakt zal ik me eens aanmelden bij msn.

Groetjes, liefjepiefje
Geluk is niet hebben wat je wilt, maar willen wat je hebt.
hey ladies,

aan de nieuwe ladies, welkom!

ja Sandra en ik hebben afgesproken op zondag maar nog geen tijd dus wie mee wil is welkom!

ik hoef gelukkig nog maar 1 dag te werken en dan weer weekend!

ps: ik kan zaterdag niet meer.
Hoi,

Leuk, ik wil echt mee zondag! Ik zie het niet zo zitten om hier mijn (totaal niet anonieme) emailadres door te geven, maar ik zal jullie adressen toevoegen, en dan zien jullie mij vanzelf verschijnen. Ik sta ook op Hyves, dus daar ga ik Klary even opzoeken!

Dank voor de felicitaties trouwens!

groet,

Babsitaa
Wel even laten weten hoe het is geweest he zondag?

Babsitaa, nog van harte met je verjaardag! Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen
Hi girls !!!!

Ik ben zondag ook van de partij ! Leuk dat we elkaar gaan ontmoeten !

Fijn zo'n hyves, heb nu bijna iedereen "gevonden" .

Wens jullie een hele fijne dag. Kijk uit naar zondag.

Waar en hoe laat ??

liefs Kla
Voor iedereen die zondag mee wil:

Om 15:00 uur bij het toilet/telefooncel op het Willemsplein.

We herkennen elkaar vast wel als er 4 wachtende vrouwen staan .

Groetjes,

Sandra
Hoi!

Veel plezier morgen! Vind het nog steeds jammer dat ik er niet bij kan zijn. Maar ik lees hier vast wel even hoe het was? Vandaag over twee weken ga ik op vakantie (wat een vooruitzicht...), dus als er nog een keer wordt afgesproken dan weet ik niet of ik kan. Hoop 't wel !

Groetjes, liefjepiefje
dag meiden,

na een week griep, zat ik vanmorgen bij de tandarts. Ik heb een kaakontsteking en ik vermoedde al zoiets, want ik heb afgelopen nacht geen oog dicht kunnen doen. Baal als een stekker, maar ik kan niet anders dan het voorbij laten gaan. Ik wens jullie vanaf hier heel veel plezier morgen en hopelijk ben ik de volgende keer van de partij !

Liefs Kla
oh heel veel beterschap Kla, inderdaad niet fijn, hopelijk gaat het al wat beter met je
Oh wat balen Kla! Hopelijk is het snel voorbij!
Hallo allemaal,

ik was net aan het kijken wat er nu uiteindlijk was afgesproken en om een afhaakberichtje te typen omdat ik ... ahum....nogal katerig ben..., maar ik vind het toch een beetje flauw van mezelf, dus zie jullie zo! ;)

's avonds een vent... 's ochtends een vent... ahum

Tot zo!
hey wat leuk dat je toch komt ondanks je katertje haha
Ola! En was het gezellig? Of zijn jullie nog steeds aan het borrelen? (Ben niet nieuwsgierig, wil alleen alles weten ... )
hoi!

ja was gezellig,eerst wat gedronken bij habbana en daarna wat gegeten, we waren met z'n 5-en.

voor herhaling vatbaar!
al nieuwe datum ?

fijne dag

liefs Kla
Hey allemaal,

Was inderdaad heel gezellig gister! Kortom tijd voor een nieuwe datum. Zondag de 19e weer om 15.00 uur bij het Willemsplein (toiletgebouw/telefooncel).

Gewoon weer een drankje doen of misschien kunnen we een filmpje pakken. Gister helemaal niet over gehad, maar zijn jullie liefhebbers van een leuke vrouwenfilm? (romantische komedie). Er draait wel iets wat me leuk lijkt. Zal eens kijken wat de titel is.

Dus wie kan er allemaal?

Groetjes,

Sandra
Het was zeker erg leuk gisteren! En inderdaad tijd voor een nieuwe afspraak. Vrouwenfilms zijn natuurlijk altijd leuk... Maar komende zondag kan ik helaas niet, jammer!
ik hou ook wel van vrouwenfilms maar moet even kijken of ik de 19e kan, volgens mij heb ik een vage afspraak staan,maar weet nog niet of die doorgaat
Ik ben van de partij zondagmiddag! Ben ook in voor een romantische movie... Laatste tijd veel te weinig films gezien, dus leuk!
he shit,

helaas kan ik zondag niet: ga naar " les miserables" .

Hoop er toch eens bij te zijn binnenkort.

liefs Kla

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven