Napraattopic deel 44
woensdag 25 november 2015 om 20:15
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 25 november 2015 om 20:53
woensdag 25 november 2015 om 20:58
woensdag 25 november 2015 om 21:01
quote:GrimbleGrumble schreef op 25 november 2015 @ 20:38:
[...]
Nou, kijk, je hebt orale tradities, dat is van voor de uitvinding van het schrift, maar sommige volkeren hebben die nog steeds - meestal precies die volkeren waar ze op de actueelpeiler niets van moeten hebben. Dus orale seks is, zeg maar, seks waarmee je xenofoben op de kast kunt jagen. Mensen moeten meer orale seks hebben, dat is goed voor de samenleving, want integratie zal toch echt van onderen af aan moeten beginnen.Dan ga ik nu meteen beginnen. Ik verbeter graag de wereld.
[...]
Nou, kijk, je hebt orale tradities, dat is van voor de uitvinding van het schrift, maar sommige volkeren hebben die nog steeds - meestal precies die volkeren waar ze op de actueelpeiler niets van moeten hebben. Dus orale seks is, zeg maar, seks waarmee je xenofoben op de kast kunt jagen. Mensen moeten meer orale seks hebben, dat is goed voor de samenleving, want integratie zal toch echt van onderen af aan moeten beginnen.Dan ga ik nu meteen beginnen. Ik verbeter graag de wereld.
woensdag 25 november 2015 om 21:02
quote:Moiren_ schreef op 25 november 2015 @ 20:58:
[...]
Ja klopt, maar is niet dezelfde heb ik gehoord en wel betrouwbaar.
En degene die je dat vertelde is wel betrouwbaar en heeft het ook weer uit een betrouwbare bron van iemand die dat ook weer gehoord heeft? Beetje toevallig allemaal, vind ik. Te toevallig. Al die dingen waar elke keer die Amerika trol door herkend wordt zitten in dat topic. Maar dit keer is het heel anders en wel echt waar?
Maar ik zal wel een achterdochtige azijnpisser zijn, hoor.
[...]
Ja klopt, maar is niet dezelfde heb ik gehoord en wel betrouwbaar.
En degene die je dat vertelde is wel betrouwbaar en heeft het ook weer uit een betrouwbare bron van iemand die dat ook weer gehoord heeft? Beetje toevallig allemaal, vind ik. Te toevallig. Al die dingen waar elke keer die Amerika trol door herkend wordt zitten in dat topic. Maar dit keer is het heel anders en wel echt waar?
Maar ik zal wel een achterdochtige azijnpisser zijn, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 25 november 2015 om 21:06
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 november 2015 @ 21:02:
[...]
Maar ik zal wel een achterdochtige azijnpisser zijn, hoor.Ey geen idee hè. Ik vind het wel best, ik ga mijn handen er iig niet voor in het vuur steken.
[...]
Maar ik zal wel een achterdochtige azijnpisser zijn, hoor.Ey geen idee hè. Ik vind het wel best, ik ga mijn handen er iig niet voor in het vuur steken.
woensdag 25 november 2015 om 21:13
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 november 2015 @ 21:09:
[...]
Meid, de Big Ben is er niks bij.
Hopelijk heeft de TO er ook echt iets aan en dóet hij er iets mee.
Niet dat ik veel verstand heb van dat vakgebied maar mijn koelkast was ook > 1000 dus daar gold die regel ook voor.
En verder ben ik geen expert hoor, ik heb er niet voor geleerd.
[...]
Meid, de Big Ben is er niks bij.
Hopelijk heeft de TO er ook echt iets aan en dóet hij er iets mee.
Niet dat ik veel verstand heb van dat vakgebied maar mijn koelkast was ook > 1000 dus daar gold die regel ook voor.
En verder ben ik geen expert hoor, ik heb er niet voor geleerd.