Napraattopic deel 44
woensdag 25 november 2015 om 20:15
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 25 november 2015 om 21:21
woensdag 25 november 2015 om 21:22
quote:viennas schreef op 25 november 2015 @ 19:40:
Waardeloos menu topic is dit. Niemand kookt fatsoenlijk hier.
Hoooo, hier wil ik even tegen ageren.
Maandag grote pan tomatensaus gemaakt, op 1 portie na in de vriezer en vandaag dus pasta en pastasaus.
Vandaag toch nog zin na een dag hard werken en die pasta om wat eten voor komende dagen en lekkers te maken in mijn toch ècht handige keuken dus boodschappen met dochter 2 nog gedaan.
Zij aan de ene kan griesmeelcake gemaakt, recept klopt bijna maar is sowieso gelukt en lekker!
Aan de andere kant vh aanrecht heb ik een grote pan erwtensoep gemaakt die natuurlijk morgen pas lekker dik is.
Zo!
Waardeloos menu topic is dit. Niemand kookt fatsoenlijk hier.
Maandag grote pan tomatensaus gemaakt, op 1 portie na in de vriezer en vandaag dus pasta en pastasaus.
Vandaag toch nog zin na een dag hard werken en die pasta om wat eten voor komende dagen en lekkers te maken in mijn toch ècht handige keuken dus boodschappen met dochter 2 nog gedaan.
Zij aan de ene kan griesmeelcake gemaakt, recept klopt bijna maar is sowieso gelukt en lekker!
Aan de andere kant vh aanrecht heb ik een grote pan erwtensoep gemaakt die natuurlijk morgen pas lekker dik is.
Zo!
Je bent zelf een theepot
woensdag 25 november 2015 om 21:23
quote:SuzanneSuus schreef op 25 november 2015 @ 21:22:
[...]
Zo!
[...]
Zo!
woensdag 25 november 2015 om 21:25
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 november 2015 @ 21:02:
[...]
En degene die je dat vertelde is wel betrouwbaar en heeft het ook weer uit een betrouwbare bron van iemand die dat ook weer gehoord heeft? Beetje toevallig allemaal, vind ik. Te toevallig. Al die dingen waar elke keer die Amerika trol door herkend wordt zitten in dat topic. Maar dit keer is het heel anders en wel echt waar?
Maar ik zal wel een achterdochtige azijnpisser zijn, hoor.ja maar soms hebben die ook gelijk
[...]
En degene die je dat vertelde is wel betrouwbaar en heeft het ook weer uit een betrouwbare bron van iemand die dat ook weer gehoord heeft? Beetje toevallig allemaal, vind ik. Te toevallig. Al die dingen waar elke keer die Amerika trol door herkend wordt zitten in dat topic. Maar dit keer is het heel anders en wel echt waar?
Maar ik zal wel een achterdochtige azijnpisser zijn, hoor.ja maar soms hebben die ook gelijk
woensdag 25 november 2015 om 21:25
woensdag 25 november 2015 om 21:26
quote:SuzanneSuus schreef op 25 november 2015 @ 21:22:
[...]
Zo!Zo ! Ben jij even fijn irritant bezig geweest. Chapeau, hoor.
[...]
Zo!Zo ! Ben jij even fijn irritant bezig geweest. Chapeau, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 25 november 2015 om 21:27
ik vond het bijzonder om te lezen dat Elle in het topic dat gaat over 'man kleiner dan vrouw' schreef dat ze ' gelukkig diepgang heeft' en tegelijk ' dat ze zich niet beschermd voelt in een relatie met een kleinere man'. Maar ik ben blijkbaar niet de enige forummer die haar posts 'vreemd' vind.
Ik weet niet of het mag, maar ik waag er me maar aan: is de forumster met de zwaan in haar nick en een blauwe ava dezelfde als degene die eerst een nick had 'waaruit Vlamingen (met een stotterstoring aan het begin) koffie drinken' ?
Ik weet niet of het mag, maar ik waag er me maar aan: is de forumster met de zwaan in haar nick en een blauwe ava dezelfde als degene die eerst een nick had 'waaruit Vlamingen (met een stotterstoring aan het begin) koffie drinken' ?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 25 november 2015 om 21:28
quote:Oudblond schreef op 25 november 2015 @ 21:27:
ik vond het bijzonder om te lezen dat Elle in het topic dat gaat over 'man kleiner dan vrouw' schreef dat ze ' gelukkig diepgang heeft' en tegelijk ' dat ze zich niet beschermd voelt in een relatie met een kleinere man'. Maar ik ben blijkbaar niet de enige forummer die haar posts 'vreemd' vind.
Ik weet niet of het mag, maar ik waag er me maar aan: is de forumster met de zwaan in haar nick en een blauwe ava dezelfde als degene die eerst een nick had 'waaruit Vlamingen (met een stotterstoring aan het begin) koffie drinken' ?Ja
Ik weet niet of het mag, maar ik waag er me maar aan: is de forumster met de zwaan in haar nick en een blauwe ava dezelfde als degene die eerst een nick had 'waaruit Vlamingen (met een stotterstoring aan het begin) koffie drinken' ?Ja
woensdag 25 november 2015 om 21:28
quote:Oudblond schreef op 25 november 2015 @ 21:27:
Ik weet niet of het mag, maar ik waag er me maar aan: is de forumster met de zwaan in haar nick en een blauwe ava dezelfde als degene die eerst een nick had 'waaruit Vlamingen (met een stotterstoring aan het begin) koffie drinken' ?Ja is dezelfde maar ook al weer op anoniem. Het wachten is op een nieuwe.
Ik weet niet of het mag, maar ik waag er me maar aan: is de forumster met de zwaan in haar nick en een blauwe ava dezelfde als degene die eerst een nick had 'waaruit Vlamingen (met een stotterstoring aan het begin) koffie drinken' ?Ja is dezelfde maar ook al weer op anoniem. Het wachten is op een nieuwe.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 25 november 2015 om 21:31
Thanks lady's. Dan weet ik dat ik bij haar op mijn handen moet gaan zitten (en ben ik blijkbaar toch minder oud en blond dan ik soms denk)
P.S. sturen jullie me een bp als ze weer opgedoken is? Kwestie van wel een ezel te zijn en me dus maar 1 keer aan die steen te stoten.
P.S. sturen jullie me een bp als ze weer opgedoken is? Kwestie van wel een ezel te zijn en me dus maar 1 keer aan die steen te stoten.
woensdag 25 november 2015 om 21:34
quote:Oudblond schreef op 25 november 2015 @ 21:31:
Thanks lady's. Dan weet ik dat ik bij haar op mijn handen moet gaan zitten (en ben ik blijkbaar toch minder oud en blond dan ik soms denk)
BP?
Bord patat, bedorven pizza, blauwe piet, besneden piemol ?
BP?
Bord patat, bedorven pizza, blauwe piet, besneden piemol ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 25 november 2015 om 21:35
yes herkansing!
Tevreden voedsel productie.
En over het geneuzel op napraat: dat stopt tegenwoordig vrij rap als er echt iets is om over na te praten. Dat zie ik als vooruitgang.
Als ik geneuzel lees weet ik dat het forum rustig is.
Tevreden voedsel productie.
En over het geneuzel op napraat: dat stopt tegenwoordig vrij rap als er echt iets is om over na te praten. Dat zie ik als vooruitgang.
Als ik geneuzel lees weet ik dat het forum rustig is.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 25 november 2015 om 21:36
woensdag 25 november 2015 om 21:37
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 november 2015 @ 21:34:
[...]
C
BP?
Bord patat, bedorven pizza, blauwe piet, besneden piemol ? Zie je dat ik maar een half uurtje mag forummen, want veel te moe en het glas wijn dat man me net bracht laat ik dus ook maar beter staan! Maar bp... eh je mag me altijd een heel tankstation brengen hoor. Je ander opties zijn ook goed
[...]
C
BP?
Bord patat, bedorven pizza, blauwe piet, besneden piemol ? Zie je dat ik maar een half uurtje mag forummen, want veel te moe en het glas wijn dat man me net bracht laat ik dus ook maar beter staan! Maar bp... eh je mag me altijd een heel tankstation brengen hoor. Je ander opties zijn ook goed