Napraattopic deel 44
woensdag 25 november 2015 om 20:15
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 25 november 2015 om 22:49
quote:Oudblond schreef op 25 november 2015 @ 22:19:
Liever een Pumps die zelf vraagt om niet op haar berichten te reageren dan forummers die steeds spelletjes spelen. Soms wel goed Nederlands schrijven, dan weer helemaal niet. Soms charmant komen napraten en tegelijk chargeren in andere topics, andere forumers staffen en onderuit halen en dan weer een charme offensieve lanceren. Vermoeiend vind ik dat en tegelijk merk ik voor mezelf dat ik sommige TO's eerst 'afwacht' omdat de schrijfstijl of zo, me een vermoeden van 'rellert' geeft. Soms onterecht. Gewoon jammer.het is ook wat. Don't worry be happy.
Liever een Pumps die zelf vraagt om niet op haar berichten te reageren dan forummers die steeds spelletjes spelen. Soms wel goed Nederlands schrijven, dan weer helemaal niet. Soms charmant komen napraten en tegelijk chargeren in andere topics, andere forumers staffen en onderuit halen en dan weer een charme offensieve lanceren. Vermoeiend vind ik dat en tegelijk merk ik voor mezelf dat ik sommige TO's eerst 'afwacht' omdat de schrijfstijl of zo, me een vermoeden van 'rellert' geeft. Soms onterecht. Gewoon jammer.het is ook wat. Don't worry be happy.
woensdag 25 november 2015 om 23:04
Haai! Zo.
Wat een interessant einde van het vorige topic.
Er kwam een liedje bij me op:
http://youtu.be/rSaC-YbSDpo
woensdag 25 november 2015 om 23:05
quote:Aemateur schreef op 25 november 2015 @ 23:03:
Heb weer weinig gemist zie ik? Ik krijg de laatste tijd het idee dat het forum minder bruisend is dan vroeger, zou het komen door de Sint? Of is iedereen gewoon klaar met de veelal terugkerende onderwerpen?
Weinig, ik heb het idee dat ik de afgelopen dagen veel heb gemist,iig op de napraat.
reuze interessant allemaal.
En de actueel pijler is buitengewoon bruisend.
Heb weer weinig gemist zie ik? Ik krijg de laatste tijd het idee dat het forum minder bruisend is dan vroeger, zou het komen door de Sint? Of is iedereen gewoon klaar met de veelal terugkerende onderwerpen?
Weinig, ik heb het idee dat ik de afgelopen dagen veel heb gemist,iig op de napraat.
reuze interessant allemaal.
En de actueel pijler is buitengewoon bruisend.
woensdag 25 november 2015 om 23:07
quote:Sid-returns schreef op 25 november 2015 @ 23:04:
Haai! Zo.
voor mijn tijd maar wel genieten!
@Ardni, ik kom niet op actueel moet ik eerlijk bekennen. Volg het nieuws niet, heb geen tv dus ik heb daar niets te zoeken (vind ik zelf / wil ik zelf).
Haai! Zo.
@Ardni, ik kom niet op actueel moet ik eerlijk bekennen. Volg het nieuws niet, heb geen tv dus ik heb daar niets te zoeken (vind ik zelf / wil ik zelf).
woensdag 25 november 2015 om 23:13
quote:Aemateur schreef op 25 november 2015 @ 23:07:
[...]
@Ardni, ik kom niet op actueel moet ik eerlijk bekennen. Volg het nieuws niet, heb geen tv dus ik heb daar niets te zoeken (vind ik zelf / wil ik zelf).Beter. De gekkies zijn niet te tellen daar. Ze plakken linkjes en plaatjes maar van werkelijke onderbouwing is geen sprake, op een enkeling na. Ze schreeuwen en overschreeuwen elkaar.
[...]
@Ardni, ik kom niet op actueel moet ik eerlijk bekennen. Volg het nieuws niet, heb geen tv dus ik heb daar niets te zoeken (vind ik zelf / wil ik zelf).Beter. De gekkies zijn niet te tellen daar. Ze plakken linkjes en plaatjes maar van werkelijke onderbouwing is geen sprake, op een enkeling na. Ze schreeuwen en overschreeuwen elkaar.
woensdag 25 november 2015 om 23:32
quote:Goede-Fee schreef op 25 november 2015 @ 23:12:
[...]
Nee die pijler is broeiend en vergif.
Ik doe soms een poging, maar meestal geef ik het weer op.
En soms vind ik het wel interessant, je komt ze in het wild nooit tegen.
Het Jambers effect.
Maaaaaaaaaaaar s'nachts als men achter de computer kruipt,kan men de sterke gevoelens van haat niet langerrrrrrrrrr onderdrukken. Overdag is het een fijne collega en aangename persoonlijkheid maarrrrrrrr wanneer het licht uit gaat en de tablet aan laat ze zich gaan, ze is niet te stoppen als de boosheid opborrelt.Ze wil minder, minder ,minder.
[...]
Nee die pijler is broeiend en vergif.
Ik doe soms een poging, maar meestal geef ik het weer op.
En soms vind ik het wel interessant, je komt ze in het wild nooit tegen.
Het Jambers effect.
Maaaaaaaaaaaar s'nachts als men achter de computer kruipt,kan men de sterke gevoelens van haat niet langerrrrrrrrrr onderdrukken. Overdag is het een fijne collega en aangename persoonlijkheid maarrrrrrrr wanneer het licht uit gaat en de tablet aan laat ze zich gaan, ze is niet te stoppen als de boosheid opborrelt.Ze wil minder, minder ,minder.
donderdag 26 november 2015 om 06:56
quote:Sid-returns schreef op 25 november 2015 @ 23:04:
Haai! Zo.
http://youtu.be/rSaC-YbSDpoZingen jullie dat nou vaak met collega's onder elkaar?
Haai! Zo.
http://youtu.be/rSaC-YbSDpoZingen jullie dat nou vaak met collega's onder elkaar?
IMHO
donderdag 26 november 2015 om 07:51
Morning!
Kom bij mij maar wat halen, qua energie, Red.
Ik heb over.
Mijn dochter is ziek, heeft amandelen als polarisraketten en praat als een ouwe nicht maar is de laatste paar weken zó aan het rommelen met haar aan- en afwezigheid op school, ik zie er gewoon tegenop om haar straks ziek te melden.
Raar is dat. Ben je 47.
Gisteren, bij gebrek aan leuke topics en geen slaap, een poosje het minnaressentopic liggen lezen.
Wow, dat leest als de 'Mijn Geheim' en levert heuse imaginaire soapbeelden op!
Kom bij mij maar wat halen, qua energie, Red.
Ik heb over.
Mijn dochter is ziek, heeft amandelen als polarisraketten en praat als een ouwe nicht maar is de laatste paar weken zó aan het rommelen met haar aan- en afwezigheid op school, ik zie er gewoon tegenop om haar straks ziek te melden.
Raar is dat. Ben je 47.
Gisteren, bij gebrek aan leuke topics en geen slaap, een poosje het minnaressentopic liggen lezen.
Wow, dat leest als de 'Mijn Geheim' en levert heuse imaginaire soapbeelden op!