Disneyland Parijs
woensdag 27 augustus 2008 om 11:32
Hoi allemaal
Ik zou het erg leuk vinden om een keer met mijn vriend naar Disneyland en Parijs te gaan.
Ik weet alleen niet goed in welk hotel oid en wat de beste tijd is om te gaan. We gaan beide nog naar school!!
Ik zou 2 dagen willen en dan 1 dag Parijs, misschien 2. Kan je ook een hotel boeken buiten Disney dus dat je met de auto naar het park rijdt?
1 dag is zeker veelste kort. Dat je bv 's nachts/'s ochtends vroeg weg gaat en dan rond 10e aan komt en 's avonds laat weer naar huis gaat (het is dacht ik naar omg Rotterdam 4 uur reizen?
Ik hoor graag jullie mening ed.
Ik zou het erg leuk vinden om een keer met mijn vriend naar Disneyland en Parijs te gaan.
Ik weet alleen niet goed in welk hotel oid en wat de beste tijd is om te gaan. We gaan beide nog naar school!!
Ik zou 2 dagen willen en dan 1 dag Parijs, misschien 2. Kan je ook een hotel boeken buiten Disney dus dat je met de auto naar het park rijdt?
1 dag is zeker veelste kort. Dat je bv 's nachts/'s ochtends vroeg weg gaat en dan rond 10e aan komt en 's avonds laat weer naar huis gaat (het is dacht ik naar omg Rotterdam 4 uur reizen?
Ik hoor graag jullie mening ed.
woensdag 27 augustus 2008 om 11:58
Disneyland Parijs bestaat tegenwoordig uit twee parken het gewone en het film geval. Voor beide heb je zeker een dag nodig. Je kunt het beste door de week gaan bijvoorbeeld maandag tot en met woensdag. Verder kun je een hotel boeken in bijvoorbeeld Parijs en dan met de metro naar Disney, scheelt ook weer parkeergeld. Of je boekt een hotel in Marne de la Vallee (dorpje) en rijd met de auto. Allebei goed te doen. Disney hotels zijn vaak arrangementen en wat duurder.
Veel plezier
Veel plezier
woensdag 27 augustus 2008 om 12:03
woensdag 27 augustus 2008 om 12:07
Dat is dus het punt, dat word heel moeilijk, buiten de vakanties. Ik zit nu te denken aan de hersftvakantie. Is ook niet heel nederland vrij. En dan hotelletje in parijs.
In dec is iedereen vrij. en de weekenden in nov zijn al bezet met oa mijn verjaardag en familie weekend.
Ik ben toen ik 10 was in maart geweest van do- zat. Maar ja buiten de vak, maar de reden was 12,5 jaar trouwjubileum van mijn ouders
In dec is iedereen vrij. en de weekenden in nov zijn al bezet met oa mijn verjaardag en familie weekend.
Ik ben toen ik 10 was in maart geweest van do- zat. Maar ja buiten de vak, maar de reden was 12,5 jaar trouwjubileum van mijn ouders
woensdag 27 augustus 2008 om 12:12
Herfstvakantie zal het waarschijnlijk erg druk zijn. Die hotels kun je bijv. vinden via www.bookings.com of www.hotels.nl
Ja alle attracties zijn het hele jaar open.
Ja alle attracties zijn het hele jaar open.
woensdag 27 augustus 2008 om 13:05
ik werk in een van de hotels van disney
je kan ook op de bonnefooi gaan en in de hotels zelf vragen of er plaats is,maar dan ben je altijd wel duurder uit.
je betaald het hotel, de tax en ontbyt, daarnaast nog eens extra de entreekaartjes
in kan je bv wel hotels in de buurt aanraden die goedkoper zijn, hotel ibis en etap hotel in val d'europe.
is 5 minuten rijden ongeveer van het park
en 1 dagje is te kort als je beide parken wilt zien
hotelletje in parijs kan ook gewoon. het is met de metro 45 rijden
je kan ook op de bonnefooi gaan en in de hotels zelf vragen of er plaats is,maar dan ben je altijd wel duurder uit.
je betaald het hotel, de tax en ontbyt, daarnaast nog eens extra de entreekaartjes
in kan je bv wel hotels in de buurt aanraden die goedkoper zijn, hotel ibis en etap hotel in val d'europe.
is 5 minuten rijden ongeveer van het park
en 1 dagje is te kort als je beide parken wilt zien
hotelletje in parijs kan ook gewoon. het is met de metro 45 rijden
dinsdag 7 oktober 2008 om 23:50
En, heb je nog iets geregeld voor de herfstvakantie?
Ik merk dat het vooral erg duur is qua vervoer. De trein is ontzettend duur, met de auto ben je veel geld kwijt (ik wil alleen gaan), de eurolines heeft de meest vervelende tijden dat ie rijdt....
Daardoor ben ik eigenlijk wel gebonden aan hetgeen standaard aangeboden wordt als "pakket" in plaats van dat ik alles in losse elementen kan boeken naar smaak (nou ja, tenzij ik voor hetzelfde een paar honderd euro meer wil neertellen ).
Ik merk dat het vooral erg duur is qua vervoer. De trein is ontzettend duur, met de auto ben je veel geld kwijt (ik wil alleen gaan), de eurolines heeft de meest vervelende tijden dat ie rijdt....
Daardoor ben ik eigenlijk wel gebonden aan hetgeen standaard aangeboden wordt als "pakket" in plaats van dat ik alles in losse elementen kan boeken naar smaak (nou ja, tenzij ik voor hetzelfde een paar honderd euro meer wil neertellen ).
woensdag 8 oktober 2008 om 13:46
trein valt op zich mee, hoe eerder je boekt hoe goedkoper
eurolines, geen ervaring.. vanaf morgen wel. En het is maar 23 euro
Ben nu weekje op vakantie in Nederland en ga morgen terug.
Vind het eindpunt alleen erg raar. Je zou verwachten midden in parijs.. Maar nee hoor... helemaal aan de andere kant
eurolines, geen ervaring.. vanaf morgen wel. En het is maar 23 euro
Ben nu weekje op vakantie in Nederland en ga morgen terug.
Vind het eindpunt alleen erg raar. Je zou verwachten midden in parijs.. Maar nee hoor... helemaal aan de andere kant
woensdag 8 oktober 2008 om 15:37
Val d'Europe is goed shoppen!!!
Wij zijn van donderdag tot zaterdag geweest ooit met Oad. Kwamen tegen een uur of 1 aan op donderdag, gelijk het park in. Tegen 8 uur dat de lichtjesparade was hadden we vrijwel alles gezien in het Disney park zelf.
Op vrijdag naar de Movie Studio's, maar dat viel wat tegen, dus daarna weer naar Disney, was al een stuk drukker.
Op Zaterdag echt helemaal nergens in geweest, zo achtelijk druk was het. Alleen souveniertjes bekeken.
Wij waren er ergens in mei.
Hotel zaten we in Santa Fé. Allemaal 4-persoons kamers voor zover ik weet. Klein stukje lopen naar de ingang van het park. Beetje vervaagde shabby indruk, maar prima om in te slapen.
Eten is er niet bijster bijzonder (Frans ontbijt etc.)
Maar geen idee van de prijs, mijn ouders hadden ons uitgenodigd. Zou dus alleen nooit in een weekend gaan omdat dan heel veel dagjesmensen vanuit de omgeving komen.
Wij zijn van donderdag tot zaterdag geweest ooit met Oad. Kwamen tegen een uur of 1 aan op donderdag, gelijk het park in. Tegen 8 uur dat de lichtjesparade was hadden we vrijwel alles gezien in het Disney park zelf.
Op vrijdag naar de Movie Studio's, maar dat viel wat tegen, dus daarna weer naar Disney, was al een stuk drukker.
Op Zaterdag echt helemaal nergens in geweest, zo achtelijk druk was het. Alleen souveniertjes bekeken.
Wij waren er ergens in mei.
Hotel zaten we in Santa Fé. Allemaal 4-persoons kamers voor zover ik weet. Klein stukje lopen naar de ingang van het park. Beetje vervaagde shabby indruk, maar prima om in te slapen.
Eten is er niet bijster bijzonder (Frans ontbijt etc.)
Maar geen idee van de prijs, mijn ouders hadden ons uitgenodigd. Zou dus alleen nooit in een weekend gaan omdat dan heel veel dagjesmensen vanuit de omgeving komen.
zondag 19 oktober 2008 om 22:36
De tips waar ik naar zoek:
- Welke attracties je vooral niet mag missen in twee dagen tijd?
- Hoe vermijd je ellenlange wachttijden? (ik ga op zondag en maandag)
- Welke shows en parades mag je vooral niet missen en waarom?
- Waar kun je overdag het beste eten? Waar 's avonds?
- Is het nieuwe park leuk en de moeite waard?
- Werken ze nog met fast passes en hoe zit dat dan?
En verder eigenlijk alles wat je maar kunt bedenken wat mijn verblijf extra leuk gaat maken . Het zijn tenslotte ook maar 2 (niet volledige) dagen, dus ik wil me vooraf een beetje voorbereiden met wat ik ongeveer gezien en gedaan wil hebben zodat ik niet als een kip zonder kop door het park ga lopen rennen
Ik ben jaaaaaaaren geleden wel in Disneyland Parijs geweest, maar in de tussentijd is er het nodige veranderd......
Dus tips zijn van harte welkom
- Welke attracties je vooral niet mag missen in twee dagen tijd?
- Hoe vermijd je ellenlange wachttijden? (ik ga op zondag en maandag)
- Welke shows en parades mag je vooral niet missen en waarom?
- Waar kun je overdag het beste eten? Waar 's avonds?
- Is het nieuwe park leuk en de moeite waard?
- Werken ze nog met fast passes en hoe zit dat dan?
En verder eigenlijk alles wat je maar kunt bedenken wat mijn verblijf extra leuk gaat maken . Het zijn tenslotte ook maar 2 (niet volledige) dagen, dus ik wil me vooraf een beetje voorbereiden met wat ik ongeveer gezien en gedaan wil hebben zodat ik niet als een kip zonder kop door het park ga lopen rennen
Ik ben jaaaaaaaren geleden wel in Disneyland Parijs geweest, maar in de tussentijd is er het nodige veranderd......
Dus tips zijn van harte welkom
zondag 19 oktober 2008 om 23:10
jup er zijn nog steeds fastpassen... scheelt langer wacht tijd, die kan je met entree kaartje ophalen bi jde attractie zelf. Er staat dan een tijd op hoelaat je in de attractie kan.
eten savonds ; cafe mickey's met disneyfiguren.
buffelo bill show ( wild wild west show) waar je kan eten en tegelijker tijd een show kunt zien
anders gewoon wat ( duurdere ) restaurantjes in disney village ( rainforest/ steakhouse) en redelijk normale prijs is king ludwig
in het park plaza garden, agrahab cafe
in walt disney heb je rendez vous ....
welke attracties je moet doen; in de walt disney studios :tower of terror, crush, rock & roller coaster,
de shows.. cinemagique vind ik er leuk, heb ik al tig keer gezien.
de stunt motor show is ook wel te doen.
in het park zelf: pirates of the caribean, space mountain ( niet mijn voorkeur) ,it's a small wordt
shows: the lion king
zelf vind ik het te gek op over disneyfiguren te spotten en er mee op de foto te gaan
ik weet niet wanneer je precies gaat..en of je ook kids meeneemt
maar tegen de tijd dat je gaat kan ik even het nieuwe programma doorgeven. het loopt van week tot week..
dus over nieuwe / andere soort opgezette parardes en shows kan ik nu niets zeggen.
op dit moment is het halloween en loopt het tot begin november
vanaf 8 november is het kerstseizoen
en zondag is de drukste dag van de week
eten savonds ; cafe mickey's met disneyfiguren.
buffelo bill show ( wild wild west show) waar je kan eten en tegelijker tijd een show kunt zien
anders gewoon wat ( duurdere ) restaurantjes in disney village ( rainforest/ steakhouse) en redelijk normale prijs is king ludwig
in het park plaza garden, agrahab cafe
in walt disney heb je rendez vous ....
welke attracties je moet doen; in de walt disney studios :tower of terror, crush, rock & roller coaster,
de shows.. cinemagique vind ik er leuk, heb ik al tig keer gezien.
de stunt motor show is ook wel te doen.
in het park zelf: pirates of the caribean, space mountain ( niet mijn voorkeur) ,it's a small wordt
shows: the lion king
zelf vind ik het te gek op over disneyfiguren te spotten en er mee op de foto te gaan
ik weet niet wanneer je precies gaat..en of je ook kids meeneemt
maar tegen de tijd dat je gaat kan ik even het nieuwe programma doorgeven. het loopt van week tot week..
dus over nieuwe / andere soort opgezette parardes en shows kan ik nu niets zeggen.
op dit moment is het halloween en loopt het tot begin november
vanaf 8 november is het kerstseizoen
en zondag is de drukste dag van de week
maandag 20 oktober 2008 om 17:47
Dankje!
Ik ga half november, dus dan zit ik al in het kerstseizoen
Op de site van Disneyland Parijs zelf zag ik al dat de parades en dergelijke slechts van de huidige week bekend is en dat ik dus nog eventjes moet wachten. Ik vermoed dat de eerste week van het kerstseizoen wel soortgelijk zal zijn aan de tweede week van het kerstseizoen dus dan kijk ik dan wel
Op de site van Disneyland Parijs zelf zag ik al dat de parades en dergelijke slechts van de huidige week bekend is en dat ik dus nog eventjes moet wachten. Ik vermoed dat de eerste week van het kerstseizoen wel soortgelijk zal zijn aan de tweede week van het kerstseizoen dus dan kijk ik dan wel
maandag 20 oktober 2008 om 20:34
quote:kiks76 schreef op 20 oktober 2008 @ 17:47:
Dankje!
Op de site van Disneyland Parijs zelf zag ik al dat de parades en dergelijke slechts van de huidige week bekend is en dat ik dus nog eventjes moet wachten. Ik vermoed dat de eerste week van het kerstseizoen wel soortgelijk zal zijn aan de tweede week van het kerstseizoen dus dan kijk ik dan wel welk hotel ga je
Dankje!
Op de site van Disneyland Parijs zelf zag ik al dat de parades en dergelijke slechts van de huidige week bekend is en dat ik dus nog eventjes moet wachten. Ik vermoed dat de eerste week van het kerstseizoen wel soortgelijk zal zijn aan de tweede week van het kerstseizoen dus dan kijk ik dan wel welk hotel ga je
maandag 20 oktober 2008 om 20:36