Wakker
zaterdag 28 november 2015 om 02:11
zaterdag 28 november 2015 om 02:26
quote:vivalimegroen schreef op 28 november 2015 @ 02:20:
[...]
Echt? Zo laag. Dit kan niet echt zijn.
Jep, zo laag.
Die smiley op het einde van de zin was ook totaal ook geen weergave van een grap. Die staat daar omdat ik spastische neigingen heb en er dan zo af en toe wel een smiley tevoorschijn komt.
Wtf?
[...]
Echt? Zo laag. Dit kan niet echt zijn.
Jep, zo laag.
Die smiley op het einde van de zin was ook totaal ook geen weergave van een grap. Die staat daar omdat ik spastische neigingen heb en er dan zo af en toe wel een smiley tevoorschijn komt.
Wtf?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
zaterdag 28 november 2015 om 02:42
zaterdag 28 november 2015 om 03:01
Jullie kunnen het gezeik vinden. Mijn inbox staat echter vol. Mensen die mij steunen. Mensen die zeggen dat ik een trol ben.
Ik ben dit gezeik zó beu.
Dit was "mijn topic". Na mee te lezen ben ik hier beginnen te posten. Heb hier zoveel steun gekregen. Niet enkel die eerste nacht.
Vind dit hele gedoe debiel!
Ik ben dit gezeik zó beu.
Dit was "mijn topic". Na mee te lezen ben ik hier beginnen te posten. Heb hier zoveel steun gekregen. Niet enkel die eerste nacht.
Vind dit hele gedoe debiel!
zaterdag 28 november 2015 om 03:28
Beste Wakkeren, hierna een behoorlijk lange discussie tussen Door en mij. Als jullie deze niet willen lezen kun je ons op negeer zetten totdat je de discussie voorbij bent gelezen. Ik waarschuw alvast maar evenquote:DorothyParker schreef op 28 november 2015 @ 02:11:
[...]
Ben hier nog amper aanwezig (sorry daarvoor). Maar zag haar weer posten. Vroeg me vooral af of ze zich al eens verontschuldigd had tegen Kia.
Ja hoor Door, dat heb ik meerdere malen gedaan en ook met de reden hoe het komt dat het is gelopen zoals het gelopen is. Als je dat wilt weten wil ik jou dat ook nog wel uitleggen hoor.
Groetjes Prada
[...]
Ben hier nog amper aanwezig (sorry daarvoor). Maar zag haar weer posten. Vroeg me vooral af of ze zich al eens verontschuldigd had tegen Kia.
Ja hoor Door, dat heb ik meerdere malen gedaan en ook met de reden hoe het komt dat het is gelopen zoals het gelopen is. Als je dat wilt weten wil ik jou dat ook nog wel uitleggen hoor.
Groetjes Prada
zaterdag 28 november 2015 om 03:31
quote:prada schreef op 28 november 2015 @ 03:28:
[...]
Groetjes Prada
Leg het dan uit.
Ik lees niet alles maar ben dit gedoe meer dan beu!
[...]
Groetjes Prada
Leg het dan uit.
Ik lees niet alles maar ben dit gedoe meer dan beu!
zaterdag 28 november 2015 om 03:35
quote:prada schreef op 28 november 2015 @ 03:28:
[...]
Groetjes Prada
Kan me niet een schelen over al het ander gedoe.
Waarom deed je opeens zo rot tegen mij? Ik heb je hier 38 keer beschermd.
Ik stond altijd aan jouw kant. Heb hier zelfs ruzie gehad omdat iemand slecht over jou praatte.
Je kan nu zeggen dat iemand zei dat ik irritant was, maar bovenstaande wist je ook. Dus vertel eens. Na alles wat ik voor jou gedaan had, waarom was ik opeens een paria?
[...]
Groetjes Prada
Kan me niet een schelen over al het ander gedoe.
Waarom deed je opeens zo rot tegen mij? Ik heb je hier 38 keer beschermd.
Ik stond altijd aan jouw kant. Heb hier zelfs ruzie gehad omdat iemand slecht over jou praatte.
Je kan nu zeggen dat iemand zei dat ik irritant was, maar bovenstaande wist je ook. Dus vertel eens. Na alles wat ik voor jou gedaan had, waarom was ik opeens een paria?
zaterdag 28 november 2015 om 03:36
Ik had medicatie gekregen om te stoppen met roken. Medicatie wat bekend staat dat er mogelijk een psychose zou kunnen optreden, wat dus bij mij gebeurde. Ik ging op de Napraat los over dingen die ik gehoord had over Kia. Dat ze niet ziek zou zijn en wat haar beroep is. W.s. ben ik nogal zuigend doorgegaan. Daarna opgenomen geweest en verder weet ik er niet zoveel meer van.