Wakker
vrijdag 27 november 2015 om 12:33
quote:vivalimegroen schreef op 27 november 2015 @ 12:31:
[...]
Bedankt MV, dan ga ik vandaag maar niet naar buiten
Ik ben vreselijk huishoudelijk bezig.Ik hink nog op 1 poot of ik naar de fietsenmaker zal gaan of lekker binnen blijven.
[...]
Bedankt MV, dan ga ik vandaag maar niet naar buiten
Ik ben vreselijk huishoudelijk bezig.Ik hink nog op 1 poot of ik naar de fietsenmaker zal gaan of lekker binnen blijven.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 27 november 2015 om 12:50
quote:vivalimegroen schreef op 27 november 2015 @ 12:39:
[...]
Heb besloten om mijn fiets maandag na het werk af te leveren.Ik ben met een vloeitje te lijmen om dat ook te doen. Zal wel even nu kijken bij buienradar of het maandag niet gaat regenen.
[...]
Heb besloten om mijn fiets maandag na het werk af te leveren.Ik ben met een vloeitje te lijmen om dat ook te doen. Zal wel even nu kijken bij buienradar of het maandag niet gaat regenen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 27 november 2015 om 15:40
quote:vivalimegroen schreef op 27 november 2015 @ 15:26:
[afbeelding]
Zeg dat wel. Wat een rommel Maar alles is weer spik en span. Kan ik nu weer leuke dingen gaan doen dit weekend.
Oh wat gezellig. Weet je al wat?
Vorige week had ik een keukenlade uitgeruimd, beetje grote rommel lade. En vond ik een VVV bon van 10 euro hahahahah. Nu nog bedenken wat ik ervoor wil kopen.
[afbeelding]
Zeg dat wel. Wat een rommel Maar alles is weer spik en span. Kan ik nu weer leuke dingen gaan doen dit weekend.
Vorige week had ik een keukenlade uitgeruimd, beetje grote rommel lade. En vond ik een VVV bon van 10 euro hahahahah. Nu nog bedenken wat ik ervoor wil kopen.
vrijdag 27 november 2015 om 15:56
quote:Mylene_Valerie schreef op 27 november 2015 @ 15:40:
[...]
Dat is fijn om te vinden. Helaas die ben ik niet tegengekomen. Koop er maar iets moois/lekkers voor jezelf voor!
Straks komt een vriendin borrelen en morgen met een andere vriendin de stad in. Of thuis wijntje drinken, ligt een beetje aan het weer. En zondag luieren.
[...]
Dat is fijn om te vinden. Helaas die ben ik niet tegengekomen. Koop er maar iets moois/lekkers voor jezelf voor!
Straks komt een vriendin borrelen en morgen met een andere vriendin de stad in. Of thuis wijntje drinken, ligt een beetje aan het weer. En zondag luieren.
vrijdag 27 november 2015 om 16:29
quote:vivalimegroen schreef op 27 november 2015 @ 15:56:
[...]
Straks komt een vriendin borrelen en morgen met een andere vriendin de stad in. Of thuis wijntje drinken, ligt een beetje aan het weer. En zondag luieren.Ach is niet vervelend
[...]
Straks komt een vriendin borrelen en morgen met een andere vriendin de stad in. Of thuis wijntje drinken, ligt een beetje aan het weer. En zondag luieren.Ach is niet vervelend
vrijdag 27 november 2015 om 17:20
vrijdag 27 november 2015 om 17:21
vrijdag 27 november 2015 om 17:56
quote:Marjo41 schreef op 27 november 2015 @ 17:20:
Sinds gistermorgen bij date geweest, tot nu.
Heerlijk gerelaxt daar, lekker gegeten en wijntjes gedronken.
Ik kan er weer een paar dagen tegen
Jij flink huishouden gedaan lees ik?
Ik zoek nog een paar kabouters die het hier even komen doen.
Wat gezellig Marjo.
Ja ik ben flink geweest vandaag. Zit nu weer in een huis dat netjes en schoon is. En een bijna lege wasmand
Sinds gistermorgen bij date geweest, tot nu.
Heerlijk gerelaxt daar, lekker gegeten en wijntjes gedronken.
Ik kan er weer een paar dagen tegen
Jij flink huishouden gedaan lees ik?
Ik zoek nog een paar kabouters die het hier even komen doen.
Wat gezellig Marjo.
Ja ik ben flink geweest vandaag. Zit nu weer in een huis dat netjes en schoon is. En een bijna lege wasmand