Singles-topic voormensen met een serieuze inslag!

04-08-2008 09:36 1743 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste mensen,

*edit*

In deze topic wil ik ook graag singles uitnodigen *edit* om wat meer in te zoomen op het leven als single en ervaringen uit te wisselen die een uitgesproken persoonlijk karakter hebben. Ik hoop dat het een topic wordt met diepgang en niveau.

Om een beetje gevoel te krijgen voor de thematiek die aan de orde zou kunnen komen......

- Hoe graag wil je een partner?

- Waarom wil je eigenlijk een partner? Wat maakt het leven als single sub-optimaa?

- Of ben je eigenlijk juist heel gelukkig als single? Is de happy single geen mythe, maar realiteit?

- Voel je je soms onder druk gezet door familie of 'de maatschappij'? Is het een taboe om single te zijn?

- Wat doe je om een relatie te krijgen? Doe je aan internetdating? Sta je open voor koppeling? Neem je zelf initiatieven of hoop je totdat iemand jou benadert?

- Hoe ga je om met een leven zonder seks (maar ook zonder knuffelen)? Vind je masturbatie een volwaardig substituut? Heb je seks-vriendjes of seksvriendinnetjes? Vind je seks belangrijk? Of kun je prima zonder wanneer je eraan gewend bent?

- In hoeverre raakt single-zijn aan identiteitsvraagstukken? Zie je jezelf echt als 'single'?

- In hoeverre heeft single-zijn ook economische aspecten? Duurder uit zijn qua koken, wonen, etc. (het mislopen van 'economies of scale')

- Wat zoek je in een partner?

- Zou je alleen iets beginnen met iemand die het helemaal is voor je, of zou je je ook kunnen voorstellen dat je op gegeven moment met 'minder genoegen neemt' (evt. onder druk van een economische klok).

- Vind je jezelf een leuke man of vrouw? Begrijp je waarom je nog single bent of zie je het puur als een kwestie van toeval?

-.....

-......

-....

Misschien is het wel leuk dat de singles (net als in de andere topic) beginnen met een korte introductie van zichzelf:

- geslacht

-leeftijd

-regio/woonplaats

- hoeveel serieuze relaties al gehad

- hoe lang nu single

- wat zoek je in een partner?

- in hoeverre ben je actief met dating e.d.

- etc....
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 04-08-2008 09:55
Reden: Niet gastvrij
% gewijzigd
Eva_anne, seks, drugs en alchohol kan ook prima in Europa hoor Een echte sloerie en alcoholist ben ik pas geworden in Kroatie. Sjongejonge, heerrrrlijk! Aziatische mannen zijn niet aantrekkelijk trouwens. Kroaten daarentegen...
quote:Digitalis schreef op 08 oktober 2008 @ 16:52:

Whaha Costello!

Mean & Tough

MammoeT

Mind over Tits

MiddelmaTig

Mooie Teef

MelkwegsTelsel

MonddoodT

MeloquenT
quote:Digitalis schreef op 08 oktober 2008 @ 17:04:

Eva_anne, seks, drugs en alchohol kan ook prima in Europa hoor Een echte sloerie en alcoholist ben ik pas geworden in Kroatie. Sjongejonge, heerrrrlijk! Aziatische mannen zijn niet aantrekkelijk trouwens. Kroaten daarentegen...

Vertel mij wat!

Grieken en Italianen kunnen er ook wat van!

(Ps: voor de Balinese mannen wil ik niet naar Bali idd, maar er schijnen redelijk wat toeristen te komen)
quote:eva_anne schreef op 08 oktober 2008 @ 17:05:

[...]

MonddoodT

MeloquenT

Memmen&Talent

Mond&klauwzeerT

Miezerige Tyfushoer

Manen zijn geen planeTen

Mannen Trekken

MaTrix

Miauw zegT poes
quote:eva_anne schreef op 08 oktober 2008 @ 17:02:

Ik zou morgen graag een maandje naar Bali willen

Een mooi huis huren voor niet teveel dollars en alleen maar lezen, lezen, beetje schrijven, veel luieren in een hangmat in de tuin bij het huis en kokosnoten eten op het strand...

En misschien dat ik er wel een tattoeage laat zetten, een alcoholist word, veel ga zitten roken, oneindig durende seks heb en thuis van ellende aan de drugs raak... maar dat zie ik dan wel weer.

Daar hoef je niet voor naar Bali hoor

Kan ook gewoon in onze Sekte die we net vanmiddag hebben opgericht!

Summer is ff eten bij paps en mams en daar even het schokkende tattoo nieuws vertellen

(gaat bij paps de notaris niet geheel lekker vallen vrees ik)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ja SD? Doen jullie dan ook aan kokosnoten eten op het strand? Vind het strand hier zo koud
Geef SD-vader maar mijn nummer, ik ben heel goed in korrelatie
Bali, ik hoor dat dat vol zit met prostituees.... Bah.
Geleerd, ik had gehoord dat jij zo beleerd bent.... Jammer.
Beleerd? bedoel je "belerend"?
quote:Geleerd schreef op 08 oktober 2008 @ 17:14:

Bali, ik hoor dat dat vol zit met prostituees.... Bah. Dit doe je expres he? Toch?
quote:Geleerd schreef op 08 oktober 2008 @ 17:17:

Beleerd? bedoel je "belerend"?nee is een term uit de paardensport
@Digitalis: ik snap 'm niet? Suggereer je dat ik eigenlijk wel van prostitutie houd? Ik snap werkelijk niet wat je bedoelt...
BELEERD

-afgericht -gedresseerd -niet dom -Voltooid verleden toekomende tijd (vvtt) van beleren
@Eva: wat betekent dat dan?

(Sowieso moet je niet alles geloven wat je hoort.... Meer nog dan een allround-intellectueel ben ik een gentleman met een gouden hartje)
Ah Geleerd

Ik moet nog een beetje wennen aan je humor
quote:Geleerd schreef op 08 oktober 2008 @ 17:20:

@Digitalis: ik snap 'm niet? Suggereer je dat ik eigenlijk wel van prostitutie houd? Ik snap werkelijk niet wat je bedoelt...

Nou, het afkraken van iemands vakantiebestemming door 1 stom feitje...het totaal wereldvreemd zijn (in NL lopen ook genoeg prostituees)...doet mij denken dat jij een grote grap bent.

En ohja: het feitd at ondergetekende dit verfoeilijke beroep ook uitoefent, sterkt die opinie alleen maar meer.
quote:Geleerd schreef op 08 oktober 2008 @ 17:21:

(Sowieso moet je niet alles geloven wat je hoort)Dus ik neem aan dat je zelf hebt gezien dat er op Bali allemaal prostituee's rondlopen?
@Eva: nee, ik ben nog nooit op Bali geweest. Maar klopt het?

@Digitalis: serieus???? jij bent prostituee?
Nee het klopt niet

Net als dat

niet iedereen die in het Gooi woont rijk is

niet iedereen die rookt aan longkanker zal sterven

niet alle blondjes dom zijn

niet alle hondjes fikkie heten
maar je zit me gewoon uit de tent te lokken

en ik hap ook nog

een kwaal waar ik vaker last van heb
Ik ben heel serieus Geleerd. Je kunt je veroordelende vraagtekentjes wel weghalen hoor, evenals 'bah'. Niet dat het mij interesseert though. Of toch wel: mannen die net zoals jij zijn, brengen meestal brood op de plank. Mijn plank.
@Eva: ik bedoel natuurlijk niet "allemaal"....

Wat ik bedoel is dat ik binnenkort op vakantie wil en Bali overweeg. Maar als het echt zo'n eiland is met veel sekstoeristen en veel hoertjes in het reguliere uitgaansleven, dan kies ik liever een andere bestemming.
*baalt nu van de net gekochte roerbakmie, want wil pannenkoeken*

Geleerd, het valt me wel op dat je vaak helemaal niet ingaat op serieuze reactie. Je vraagt naar toekomstdromen, dan wordt de moeite genomen om te reageren, en dan reageer je daar niet op.

*ziet Costello nu voor het eerst 'pannekoek' roepen, en fluistert dat dat in de nieuwe spelling met een tussen-n is*
Peas on earth!
Geleerd, jij woont toch in Amsterdam? Die stad met al die hoertjes... bah!
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven