Provera

29-11-2015 23:08 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,

Half augustus heb ik een miskraam gehad bij 7 weken zwangerschap. Tot op heden heb ik nog geen menstruatie gehad.

Inmiddels ben ik bij de gynaecoloog geweest en wordt er onderzocht of ik pcos heb. Ondertussen heb ik wel een proverakuur gekregen voor 10 dagen waar ik nu 7 dagen geleden de laatste van heb genomen, maar nog steeds geen menstruatie te bekennen.

Er zullen hier vast dames zijn die ervaring hebben met provera. Hoe lang duurde het bij jullie voor er een menstruatie optrad na het stoppen met provera?

Misschien ook handig om te vermelden dat ik vorige week zaterdag wel ineens een positieve ovulatietest heb gehad en daar natuurlijk ook meteen gebruik van heb gemaakt ;)

Liefs analist88
Ik zou even je gynaecoloog hier over bellen. Helaas doet je lichaam niet wat jij wil en zul je meestal af moeten wachten.

Succes.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Wat ontzettend naar dat je een miskraam hebt gehad. Ben je toen gecuretteerd? Dit kan namelijk te maken hebben met het uitblijven van je menstruatie.

Ik heb toevallig zelf net gisteren de laatste tablet gehad van m'n provera kuurtje van 10 dagen en werd vrijdag al ongesteld. Alle vorige keren dat ik provera heb gehad was ik ook voor de laatste pil ongesteld.
Ben je gecuretteerd?
Eva82: ik ben niet gecureteerd. Op de echo was ook te zien dat de miskraam volledig is geweest. Tot nu toe lijkt het er echt op dat het pcos is. Op de echo waren heel veel lege eiblaasjes in beide eierstokken te zien.

Wished: ik heb A.s. Woensdag een afspraak bij de gynaecoloog, dus kan tot die tijd nog wel even wachten
Veel succes, Pcos is best goed te behandelen

gelukkig.
Oke. Succes to.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Dankjewel dames!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven