Draken Fetish is dat normaal
dinsdag 1 december 2015 om 22:08
Hallo best viva members
Ik weet nie hoe raar het klinkt maar ik word heel erg opgewonden van draken
ik zou het liefste een dragon kostum aan doen en dan met iemand anders met het zelfde kostum
aan seks willen hebben
maar ik weet niet of het normaal is ja ik weet dat het apart is maar zijn er meerderen mensen
hier die er eentje hebben
Geef je asjeblieft een antwoord en daar achter een van de onerste woorden bij
Weirdo/Raar/Apart/Okay/Grappig/Lekker/Geil
Ik weet nie hoe raar het klinkt maar ik word heel erg opgewonden van draken
ik zou het liefste een dragon kostum aan doen en dan met iemand anders met het zelfde kostum
aan seks willen hebben
maar ik weet niet of het normaal is ja ik weet dat het apart is maar zijn er meerderen mensen
hier die er eentje hebben
Geef je asjeblieft een antwoord en daar achter een van de onerste woorden bij
Weirdo/Raar/Apart/Okay/Grappig/Lekker/Geil
dinsdag 1 december 2015 om 22:16
dinsdag 1 december 2015 om 22:42
O dat zijn furries. Ken je dat niet? Mensen die sex hebben in een pak idd. Is een hele subcultuur van joh. Iedereen heeft zijn eigen voorkeur, dierenpakken heb je en sprookjespakken ed. Is echt zo! Zijn verschillende docu's over geweest.
Ik moet er wel om lachen, heel erg sorry, maar ik moest zo denken aan die scene uit die flilm, kan niet op de naam komen, met Will Ferrell. Ik denk dat het uit Miami Vice is. Die is ook gek op draken in die scene,nogal hilarische scene is het dus daar moest ik meteen aan denken.
Ik moet er wel om lachen, heel erg sorry, maar ik moest zo denken aan die scene uit die flilm, kan niet op de naam komen, met Will Ferrell. Ik denk dat het uit Miami Vice is. Die is ook gek op draken in die scene,nogal hilarische scene is het dus daar moest ik meteen aan denken.