Napraattopic deel 45

29-11-2015 23:00 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:yasmijn schreef op 02 december 2015 @ 11:57:

[...]

Ik vergeet dat ding altijd.Je bent ook nog maar net nieuw natuurlijk
Tjezus, wat vals
quote:MevrouwJack schreef op 02 december 2015 @ 12:01:

[...]

Je bent ook nog maar net nieuw natuurlijk

"In mijn tijd"....... Bestonden er geen loepjes of stafjes. Zo heerlijk rustig.

Was ook niet nodig, iedereen las alles omdat het forum nog zo klein was en als er wat ontspoorde en er onstond een rel deed iedereen heerlijk mee en uiteindelijk riepen we elkaar tot de orde.

Ach, die goeie ouwe tijd toen alles beter was, of niet, Solo?
quote:Star schreef op 02 december 2015 @ 11:58:

[...]

Hoe oud was jouw kindje? Heb je nog andere kinderen en hoe vonden zij dat?Haar hart was niet goed, het stopte in de 38+4 week van de zwangerschap. Ik heb haar niet levend gezien. Mijn oudste kind werd bijna 6.
Struik
Life is short. Eat dessert first.
Och struikje wat naar voor je/jullie .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:yasmijn schreef op 02 december 2015 @ 11:45:

Dubbeltje een perma?? wtf? Waarom???Zou dit een foutje zijn? De nick staat nog gewoon op het forum en is zelfs te loepen...
quote:ikeaverslaafde schreef op 02 december 2015 @ 12:08:

[...]

Zou dit een foutje zijn? De nick staat nog gewoon op het forum en is zelfs te loepen...Staat in het bantopic. Ik wil Dubbeltje niet missen!
quote:pomona-struik schreef op 02 december 2015 @ 12:05:

[...]

Haar hart was niet goed, het stopte in de 38+4 week van de zwangerschap. Ik heb haar niet levend gezien. Mijn oudste kind werd bijna 6.
Oh sorry voor mijn timing.

Wat erg, Pomono-struik.
quote:ikeaverslaafde schreef op 02 december 2015 @ 12:08:

[...]

Zou dit een foutje zijn? De nick staat nog gewoon op het forum en is zelfs te loepen...Is met een perma altijd Ikea. De Nick blijft bestaan alleen kan de gebruiker niet meer inloggen.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow

[...]

Haar hart was niet goed, het stopte in de 38+4 week van de zwangerschap. Ik heb haar niet levend gezien. Mijn oudste kind werd bijna 6.
Het is al 10 jaar geleden hoor.

Maar ik heb dus ook heel lang cadeautjes op haar graf gelegd met Sinterklaas. Vreemde was dat die dingen altijd weg waren na een paar dagen.

Ik hoop dat een levend kindje plezier ervan heeft gehad.
Struik!

Hoop het ook.
quote:Moiren_ schreef op 02 december 2015 @ 11:09:

Dot heeft mazzel.

14-11

DorothyParker heeft een ban van 48 uur ivm provoceren.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

En nu een 24 uurs ban.

En dat terwijl de 24 uur ban van Prada een paar weken geleden werd omgezet in een weekban.

En ook toen kreeg Dot geen ban terwijl ze even hard aan het zuigen was.
quote:rosemetijs schreef op 02 december 2015 @ 12:13:

[...]

En dat terwijl de 24 uur ban van Prada een paar weken geleden werd omgezet in een weekban.

En ook toen kreeg Dot geen ban terwijl ze even hard aan het zuigen was.Die weekban was niet ivm Dot maar naar aanleiding van wat ze hier op napraat schreef over mij.

[...]

Wat een afschuwelijke gebeurtenis

Maar jouw overleden meisje kreeg dus ook een kadootjr met Sint? Sloot je het zo af voor jezelf?

Sorry voor mijn vragen, probeer het oprecht te begrijpen.
quote:rosemetijs schreef op 02 december 2015 @ 12:13:

[...]

En ook toen kreeg Dot geen ban terwijl ze even hard aan het zuigen was.Die ban van Prada had niets met Dot te maken.
Wat heftig Pomona.
quote:Kia-Ora schreef op 02 december 2015 @ 12:16:

[...]

Die weekban was niet ivm Dot maar naar aanleiding van wat ze hier op napraat schreef over mij.

Klopt maar ook Dot was toen flink aan het zuigen,vorige week? in wakker ook en dat leverde ook voor Dot geen ban op maar haar 'uitschieters' werden slechts gegumd.

Haar reacties zowel op het topic van tas als hier richting Dana vannacht waren ver de grens over.!

Ook Dot kan haar reacties eerst eens nalezen voor ze plaats je reactie klikt en dan als smoesje dat haar oom overleden is?

Ja heel vervelend voor haar maar geen enkel excuus voor haar gescheld..
quote:Moiren_ schreef op 02 december 2015 @ 12:21:

[...]

Die ban van Prada had niets met Dot te maken.Niet helemaal nee,maar ging ook niet alleen over Kia hè ze viel ook Dot aan..
Ik ga hier verder niet op in Rosé.
quote:pomona-struik schreef op 02 december 2015 @ 12:10:

Het is al 10 jaar geleden hoor.

Maar ik heb dus ook heel lang cadeautjes op haar graf gelegd met Sinterklaas. Vreemde was dat die dingen altijd weg waren na een paar dagen.

Ik hoop dat een levend kindje plezier ervan heeft gehad.Och, toch. Hier schiet ik van vol. Dikke knuffel voor jou!
quote:rosemetijs schreef op 02 december 2015 @ 12:25:

[...]

Niet helemaal nee,maar ging ook niet alleen over Kia hè ze viel ook Dot aan..Het zal wel. Geen zin om me er verder in te verdiepen.
quote:yasmijn schreef op 02 december 2015 @ 12:03:

[...]

"In mijn tijd"....... Bestonden er geen loepjes of stafjes. Zo heerlijk rustig.

Was ook niet nodig, iedereen las alles omdat het forum nog zo klein was en als er wat ontspoorde en er onstond een rel deed iedereen heerlijk mee en uiteindelijk riepen we elkaar tot de orde.

Ach, die goeie ouwe tijd toen alles beter was, of niet, Solo? Zeker.
If you doubt yourself, you're not alone. Everyone doubts you.
Week 11 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 02 december 2015 @ 12:29:

[...]

Zeker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven