Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
RM zegt op msn:

vond het weer leuk met je, in fact ik vind het steeds leuker worden en wordt meer en meer nieuwsgieriger naar je.!!

RM in sms :

He lief, voor mij begint de dag weer , ff snoozen en dan eruit. Jij ligt er net in denk ik. Lekker slapen als een princesje , kom ik je wakker kussen. Xxx

Vleer denkt .. is t nou een slijmbal , een flirter, een player of is tie gewoon super lief ?
quote:Vleermuis28 schreef op 09 oktober 2008 @ 07:23:

RM zegt op msn:

vond het weer leuk met je, in fact ik vind het steeds leuker worden en wordt meer en meer nieuwsgieriger naar je.!!

RM in sms :

He lief, voor mij begint de dag weer , ff snoozen en dan eruit. Jij ligt er net in denk ik. Lekker slapen als een princesje , kom ik je wakker kussen. Xxx

Vleer denkt .. is t nou een slijmbal , een flirter, een player of is tie gewoon super lief ?

Krijg een beetje bultjes Vleer

Als ik het zo lees moet ik gelijk weer denken aan die o zo leuke date met die meneer die mij alleen het eten liet betalen. Die deed ook zo over sms. Kwam er ook wat lastig weer vanaf (bleef smssen)

Wil niet zeggen dat ze allemaal zo zijn natuurlijk
Vleer; ik denk dattie gewoon lief is ! Best orgineel van dat wakker kussen toch? En vleiend voor jou !

Voor degene die gister op hun slaapmutsje hebben zitten wachten... ik lag al in bed. Excuses; maar bij deze een verkwikkende energieboost

Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Haaa, lekker kiwi'tje Ingel, smul!

Vind het wel lieve smsjes hoor! In ieder geval niet vervelend toch, zo wakker worden! En of het nou TE lief is, dat zal de tijd leren. In ieder geval nu lekker van genieten :-)
Een man, die jou alleen het eten liet betalen? Haha, dat is wel heel erg brutaal zeg...
Mm.. kiwi.. broodnodig! Ik denk ook dat ie gewoon lief is Vleer, ik vond het ook wel origineel.. Maar je weet natuurlijk nooit wat je echt aan je haak hebt tot je hem IRL ziet en meemaakt! Wanneer is dat nou? Vandaag al?!

Ik ben net wakker, jezus, ik slaap echt zo slecht de afgelopen week, vervelend! Ik weet uit ervaring dat het vanzelf over gaat, maar het is niet leuk :(

OOML heeft me aan de twitter gekregen, en dát is pas irritant! dan weet je de hele tijd wat iemand aan het doen is en dat vind ik echt zwaar leuk. maar ik vind het dan weer níet leuk dat hij (en andere mensen) kunnen zien waar ik me de hele dag mee bezig houd. dus ik ga niet te vaak updaten denk ik
Bedoelde mijn opmerking zeker niet negatief Vleer! Praatte meer vanuit mijn een na laatste ervaring.

Tis juist leuk om zulk soort smsjes te krijgen en het helpt mee aan de spanning op te bouwen. Zou natuurlijk helemaal te gek zijn als je hem ontmoet en de vlinders vliegen in het rond! Daar hoop ik ook altijd op. Ben benieuwd hoe de date zal gaan
Het zijn wel lieve smsjes Vleer...maar dat RM je meteen He lief noemt....zou voor mij iets teveel zijn als je hem nog niet hebt ontmoet.....

Maar das mijn mening
Wat is twitter dan Aspoes?

Vleer, snel gaan ontmoeten dus :-)
WM.. hij noemt me ook * hertje * haha

Volgende week maar daten goed idee..

Ik heb heerlijk de hele dag geslapen , word je wakker is het prachtig weer buiten. Even lekker alle deuren open gegooid. Heerlijk dat zonnetje, doet een mens goed
Zo wat een heerlijk weer deze dag! Dat doet mensen goed!

Nog 6 dagen werken en dan heb ik een weekje vakantie. Aahh heerlijk, nu al zin in! Lekker dagje Sauna...met de optimel spaarpunten... verder uitslapen, leuke dingen doen en ook nog een beetje werk. Want moet nog genoeg gedaan worden!

Maar eerst een heel leuk weekend!
Hey girlzzzz (and Be-boy)!

Ook weer thuis na een langelange dag. Vreselijk hectische dag wederom.

WM; lekker even een weekje vakantie! Ik heb ook nog heel veel vakantiedagen staan, maar 1 aaneengesloten week gehad en paar losse dagen. Dus hopelijk laatste week van oktober weer vrij.

Vleer: eerlijk gezegd word ik beetje nerveus van zon smsje over prinsesjes wakker kussen enzo, beetje kinderachtig en helemaal niet origineel...maar geloof dat ik daar anders over denk dan de meerderheid hier. Denk dat je m snel real life moet zien! Want verder klinkt ie wel heel leuk!

Mn ex-vriendje stuurde ook zon stom smsje vanochtend (doet ie wel vaker, maar irriteert me nu mateloos, ga vergelijken met zzp he...ohh wel beetje vals). heb m maar even verteld dat een sms-pauze helemaal geen slecht idee is. Hij smste o.a. dikke kus omdat we dat beiden zo lekker vonden en 10000 excuses dat ie sinds zondag niets meer had laten horen..Tssss

Gisteravond heeft zzp dus 20 smsjes verstuurd he...valt dat al onder overwhelming (fase 1 dus)? Nou, smsjes waren wel heel leuk en grappig, maar daar hebben jullie alles al over gehoord.

Weet nu ook wel waarom ik kriebels krijg van hem, hij lijkt qua uiterlijk en innerlijk - humor en interesse, meeer weet ik natuurlijk niet van hem - veel op mn grote liefde (en dat is niet die van 9 jaar relatie). Doet ook t zelfde werk als hij. Niet dat ik nu ga vergelijken, want ben eigenlijk niet samen geweest met mn GL, maar weet wel dat ik op dat soort types val (lees: lang, donker haar, managerstype maar geen blaaskaak/yup, open en grappig).

Ga straks naar uitzending van lokaal radiostation, waar goeie vriend van mij iedere donderdag techniek doet. Moet er even uit...anders zit ik weer de hele avond (te wachten op) aan de sms. Beetje afstand is wel ff goed na zon heftige avond.

Miranda: wel besmettelijk he dat mannenvirus

Kreeg zon leuk compliment van mn baas vandaag..hij is heel degelijk, maar vandaag flapte ie er een schunnige opmerking uit, waarop collega zei dat ik een slechte invloed op hem had (grappig bedoeld). Waarop baas zei: tja, maar het is wel erg gezellig met haar.

is maar iets kleins, maar ben daar heel blij mee. We hebben ook een speciale band en t is leuk dat ie met korte opmerking dat even bevestigt. Hij leert veel van mijn open- en directheid en ik leer van hem dat ik soms beter mn mond beter dicht kan houden.

Nou, ga even eten koken (jaja vroeg dit x)
My god, wat een verhaal weer van mij zeg...sorry hoor!
Nou vandaag is vreemd met een oude RP meneer .. Maanden geleden had ik daar contact mee.. T contact stopte waarom geen idee.. T liep gewoon zo.. Had hem ook nog nooit in real life ontmoet.

Paar weken geleden belde hij zo in eens uit t niets.. Leuk gezellig gekletst. Had hem nog smsje gestuurd paar dagen er na, wederom NIETS van hem terug gehoord.

Vandaag zie ik hem op RP online , dacht ff berichtje sturen , blokkeert hij mij.. ????

Ik hem smsje gestuurd wat nou de bedoeling is, kreeg ik een smsje dat ik de spiegel maar voor mijzelf moest houden want hij deed nu tegen mij wat ik toendertijd bij hem had gedaan.. Vreemd want heb hem nooit geblokt en heb hem zelfs smsje gestuurd nadat ie ij gebeld had..

Kreeg ik smsje terug dat ie geen contact wil met mij.. ????

Vreemd t zal wel dus hem een smsje gestuurd dat ik ook geen contact wil met zon slapjanus
Enn heb de SATC film binnen gekregen vandaag whoeeee verheug me al op maandag..Dan ga ik m lekker kijken op de bank want dan heb ik vakantieeeeeeeeeeeeee
of zal ik m nu al gaan kijken ?
Vleer, heb je er geen moeite mee om zoveel lijnjtes te hebben uitstaan? Waarom focus je je nu niet bijv. alleen op RM en laat de rest gewoon even zitten? Brengt meer rust in je denk ik.

Ik veroordeel je niet hoor, vat t ajb niet verkeerd op, maar ik vind je zo onrustig met de mannen en wat levert t je op?
xenia...Rm daar gaa ik voor hehe
zou wel leuk zijn als je iets inhoudelijker reageerde. Waaruit blijkt dan dat je gaat voor RM?
Xenia.. het is erg leuk met hem.. Eigenlijk te mooi om waar te zijn.. Zo lief zo leuk zoveel raakvlakken.. Andere kant vind i het doodeng en denk ik WHAAAAt als we elkaar in real life zien en tis niet dat wat ik er van verwacht had. Oke ik weet dat ik niets moet verwachten maar stiekum doe je dat toch
Xenia, GL, daar ben je dus niet mee geweest, maar is wel je grote liefde. (Heb dat verhaal even gemist denk ik) Kan me voorstellen dat als zzp erop lijkt, dat je dan beetje GL erdoorheenmixt.

En 20 smsjes! Krijg je nu geen bultjes?! Wel goed om ff avondje te minderen, haha. Maar desondanks... geniet ervan hoor! Veel plezier bij de radio straks.

Vleer, vaag gedoe met die oude RP meneer... lekker laten slapjanussen en geen energie aan verspillen, maar dat doe je al niet meer zie ik.

Ik ga mijn kippenvleugels maar eens in de oven kwakken. Lekker vieze klauwtjes krijgen met eten :-)
Dat snap ik Vleer, maak nu t zelfde mee nl., maar dat bedoelde ik dus niet. Laat maar hoor, zo belangrijk is t ook weer niet.
Mozz, heb hier nooit iets verteld van gl hoor. Zit nog niet jaren op dit topic nl. :-)

vergelijk zzp ook niet met gl, maar het is het type...

Lekker eten straks!
Tuurlijk verwacht je stiekem iets. Liefst nog dat ie zelfs leuker is dan op de mail/msn/sms/telefoon, toch?

Ga 'm nou maar snel zien... :-)

Of vind je dat juist eng omdat je bang bent dat het tegenvalt, en blijf je daarom liever nog even genieten van dit 'voorspel'?
Xenia : Leuk al die smsjes/berichtjes...

Geniet er van !! Ben even kwijt of je ZZP nu al had ontmoet of niet ?? (sorry was ff teveel met mezelf bezig)

Exen moeten in de beroemde la van Xan..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven