Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Ik heb mn geld op de ATBbank staan...heb daar nog niks over gehoord

Kan vanavond ook niet veel meer als bankhangen...heb spierpijn in mn kont van het bodypumpen van gisteren
Dus weer geen bokkenavond, Appeltje?
O shipz ja...die was van Mozz..ik word echt oud

Jaaa alleen nog een man..ff kijken zo. Ik heb het vorige week gemist.
Haha nee geen bokkenavond ...ff rust

Ik moet me daar altijd eerst mentaal op voorbereiden zo'n bokkenavond
Nog geen date gepland met RM.. Hij was advocaat, hij werkt sinds kort bij een bank. Dat bevalt hem beter ..

Turkse bank geeft meer rente (net als ice save) maar Turkse bank valt onder nederlands garantiestelling (dit had ice save niet)
Ha, daar ben ik ook weer. Beetje buro hangen vanavond. Half nog wat nuttigs doen, half op internet rondhangen.

Wat een gedoe met die banken, ik kijk echt weinig tv de laatste tijd, dus al het nieuws is aan me voorbij gegaan... Maar geloof dat mijn bank het nog wel uithoudt, geen Turkse bank voor mij.

Leuk van RM zeg... ik lees tussen de regels door wel wat lichte kriebelingen! Nog niks gepland dus?

NJO was die van mij idd Appeltje. Mail nog beetje met hem heen en weer. Ben wel eerlijk dat ik nou niet echt meteen van alles voel, en dat ik voor de gezelligheid misschien over een tijdje nog wel eens wil afspreken.

Heb jij nog contact met die date van laatst?

Spierpijn = lekker! Weet je tenminste dat je hard bezig bent geweest

En komen de onderhandelingen al tot een bevredigend compromis, Xenia? Had je deze meneer nou van paiq?

Al mijn leuke paiqers zijn nu offline... saai.... begin echt een beetje verslaafd te raken aan contactjes leggen, spanning, mailtjes... Misschien moet ik ook maar player worden

Nee hoor, heb gewoon onwijs veel zin om weer verliefd te worden (en toch ook weer niet, want dat is enggggg)
anoniem_70339 wijzigde dit bericht op 08-10-2008 21:41
Reden: ff aangepast op crossposts
% gewijzigd
Nee met die date van laatst komt geen 2e date. Heb vrijdag dan die gezelligheidsdate en verder hou ik het voor gezien.
Handel je nu met voorkennis, Vleer? :-)

Zzp is van paiq inderdaad. Enige site waar ik nog (redelijk) actief ben. Wel de 1e x sinds maanden dat ik weer iemand echt leuk vind. Grappig dat je compromis noemt. Laatste sms: 'wacht zn advocaat met pleizier en gepaste nieuwsgierigheid mijn tegenvoorstel af. Evtl. bereid tot het sluiten van een compromis. Sluiting van het dossier is geen optie, client (zzp dus) doet er alles aan om de relatie met de wederpartij goed te houden'.

Hilarisch he! Hij is echt te grappig voor woorden (maar dat vindt hij van mij, dus we zitten qua humor op 1 lijn iig).

Terug naar 'alleen nog een man'...
...kijkt ook 'alleen nog een man'

Wat vind je van Bernadette en Mano Xenia?
Wat me een beetje stoort aan dit programma is dat de kinderen er ook zo in betrokken worden...al die verschillende mannen. Ik weet niet wat ik er van denken moet.
Idd Appeltje en het feit dat er zeker harten gebroken gaan worden. Al die mannen hebben gevoelens voor de vrouwen, vind de ontmoetingen echt te vaak en te lang...
Xenia hoe bedoel je dat handelen met voorkennis ?
Vleer, grapje hoor, vanwege je kennis van de banken in combi met je RM bij de bank
Xenia haha ... nou toevallig zat ik met RM aan de telefoon die bij ene bankwerkt en met andere RP meneer die bij weer een andere bank werkt.. En hoor tegenstrijdige berichten best funny
Lief RM maakte zich ongerust gisteren dat ik alleen naar huis moest fietsen vanaf mijn werk..
ff over 'alleen nog een man'...

Die Ronald van Jantina is trouwens ook leuk.

ahhh afgelopen
Hallo liefjes !
Hoi Miran!
Das erg lief van hem, Vleer. Zo fijn dat een man zich zorgen om je maakt! Woont ie beetje in de buurt?

My god, zou er nazorg geregeld zijn voor de afgewezen mannen bij 'alleen nog een man'. Vind het allemaal wel dubbel. Vind Jantina helemaal niet zo leuk, blijft zo koeltjes.

Zzp blijft maar smsen, terwijl ie in kroeg zit met collega's...gelukkig niet al te veel, dan krijg ik spontane allergische reacties namelijk.
jullie zijn druk met dates ! Leuk !
Ik vind alleen Karin wel spontaan. Bernadette lijkt zo nep.

Haha Xenia, krijg je last van 'bultjes' dan?
Hai lieve Miranda!

ik nog geen date hoor, wel leuk contact.

hoe is t met jou en TM? (meiden, zal ik die afkortingenljst maar eens maken, ben er zoooooooo goed in..)
krijg dan overal jeuk, Appeltje, dan weet ik al dat het verkeerd gaat afllopen. Eerst overstelpen met aandacht en als eerste euforie voorbij is....doodse stilte. Ga ik mezelf niet meer aandoen (zegt ze heel heldhaftig...wetende dat dat 1 van haar valkuilen is).
overstelpen met aandacht is trouwens fase 1 van bindingsangst...
oooohh ja, daar heb ik ook zo'n gruwelijke hekel aan! En die valkuil herken ik ook ja.

Waar ik ook bultjes van krijg..iemand die je net kent en zowat z'n hele sociale leven aan jou probeert op te hangen....brrrrrrrrr. Heeft ook helemaaaal niet lang geduurt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven