Eausm, vertalers, unbannables, glazen bollen, citaten, eauff

09-06-2007 14:25 2983 berichten
Alle reacties Link kopieren
Quote hier maar lekker door ...
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:

t was ff een riem onder het hard, van alle overwegend manen die van deze "laster praat'' het "slachtoffer" zijn

ehhh jahaa, ik snap 'm... denk ik.... of toch niet.....?

het gaat over manen die hard gaan... nee een riem die onder het hard gaan van manen slachtoffer zijn van laster praat... Nee ook niet. Ik snap 'm nietNou, kijk. Die manen, die slachtoffer zijn, gaan hard. Door de wind ofzo. En onder die harde wind door, komt die riem tevoorschijn. Snappie?? :P
Ah zo! Ik geloof dat ik 'm snap.
quote: quote: reageerdeWe hadden al een cockring waar je een eitje in kunt bevestigen, die valt wel in de smak bij ons beide.Dat eitje zorgt er blijkbaar voor dat je gaat smakken onder het pijpen...:?
Ik moet soms wel eens hikken als ik mijn hardgekookte eitje te snel opeet, maar smakken? Onder het pijpen ook nog? Tjonge, da's best knap dan. :D
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
Ja het hangt er vanaf of het een hard gekookt eitje is, gebakken of bevrucht he!
Dat wel tuuk

:D
Quote:

Om daarover te gaan liggen muggenziften

Ik beoefen de edele kunst der muggenzifterij het liefst zittend.
Quote:

Wat men al zei, kies een andere uitlaadklep om tegen aan te zeuren.

Mijn man heeft een hele grote in- en uitlaadklep op zijn bus.
De handdoeken, theedoeken, dwijltjes, onderbroeken, sokken e.d. allemaal netjes en pietje precies opvouwen en synchroom op elkaar in stapeltjes leggen, waar je vervolgens een meetlat naast kunt leggen...

Chromen stapeltjes en dweiltjes?
What we\'re looking for... What\'s looking for us...
zaterdag macaroni, bami, nasi dag - kinderen koken en baddag - wordt niet meer gevolgd hier.

Het kinderen koken is 9 maanden uitgesteld.
quote: reageerde

zeker geen tent en geen luchtbed en geen praatgrage mannen, die het aan iedereen vertellen voor een egoboots.....

Egoboots? Boots voor mensen met een groot ego? Boots waar je ego een boost van krijgt? :?
littenbreukje, fistel en hypertrofische littekens

Geen idee wat het is maar ben blij dat ik het niet heb.
quote:Je

kunt mailadressen blokkeren in outlook wij hebben een tijdlang last

gehad van spam en ieder spamadres opgeslagen en geblokkeerd maar al

kregen we niet meer van die bewuste adressen wel nog van tig anderen

pfffffffff maar het kan wel, je kunt een bepaald adres blokkeren maar

of degene dat kan zien denk het niet zelfde geldt voor MSN daar kan de

andere ook niet zien dat ie op blokkeren staat!pffffffff, zeg dat wel! Even op adem komen...
quote:

quote:

Je kunt mailadressen blokkeren in outlook wij hebben een tijdlang last gehad van spam en ieder spamadres opgeslagen en geblokkeerd maar al kregen we niet meer van die bewuste adressen wel nog van tig anderen pfffffffff maar het kan wel, je kunt een bepaald adres blokkeren maar of degene dat kan zien denk het niet zelfde geldt voor MSN daar kan de andere ook niet zien dat ie op blokkeren staat! pffffffff, zeg dat wel! Even op adem komen...Het grappige is dat je bij msn wel kan zien dat je geblokkeerd bent.
Toen had je het koopunt berijkt?

Even het kookboekje erbij pakken op welke temperatuur het kookpunt bereikt wordt.
quote:zaterdag macaroni, bami, nasi dag - kinderen koken en baddag - wordt niet meer gevolgd hier.

Het kinderen koken is 9 maanden uitgesteld.Deze had ik gezien, maar ik heb er straal overheen gelezen. Geweldig! :D :D :D
Ik ben gek en ik stop er vandaag mee. Hij mist iets, niet ik. Hij is gek,niet ik.

Stelletje gekken  :P

Ook voel ik me erg vies en ik was mezelf niet op dat moment.

Bah...

Ik moet er even bij vermelden dat ze het figuurlijk bedoelde, blijkt later uit het verhaal.
Hoe vind je nou zo iemand, die doet wat die zegt en je geen oor aannaait?

Gouden gids bij naaister?
Zullen wij elkaar weervinden?Volgens mijn glazen bol zullen jullie elkaar weervinden op de 6e dinsdag van de 13e maand, als jullie een zwarte kat zien, die lachend op een bezem door de lucht vliegt, terwijl er een bloedrode zon aan de inktzwarte lucht staat. En dan natuurlijk wel als saturnus in het huis van de stier staat.:?
Gevalletje van de pot die de ketel verwijt:

"Toen - omdat het een Engelstalig programma was - viel het woord "de-kidding". Dat werd vertaald met "ontkinderen". Wat een woord."

Okee, kan ik me voorstellen, is ook een raar woord. Maar...zeg dan niet in een voorgaande zin in dezelfde post:

Jeetje! Ik ben er nog steed geflabbergast van!

Flabbergasted in het Engels is best een leuk woord, maar in het Nederlands kríjg ik me er toch voorstellingen bij...:D

De vriendin van mijn broer gaf borstvoeding die is gestopt van al dat gezeur, waardoor de kleine dus vervangende melk moest en daardoor koemelk allergie heeft gekregen.

Dus je krijgt koemelkallergie van gezeur of van vervangende melk (wat is dàt eigenlijk???)
quote:Jeetje! Ik ben er nog steed geflabbergast van!

Flabbergasted in het Engels is best een leuk woord, maar in het Nederlands kríjg ik me er toch voorstellingen bij...:DNee Tjoelip, dat komt niet uit het Engels maar is gewoon het voltooid deelwoord van flabbergassen.

Een flabbergast is daarentegen weer heel iets anders.

Ga in therapie!
quote:Nee Tjoelip, dat komt niet uit het Engels maar is gewoon het voltooid deelwoord van flabbergassen.

Een flabbergast is daarentegen weer heel iets anders.

Huh??? Ben effe helemaal flabbergasted hier! Voor zover ik kan nagaan is flabbergassen geen Nederlands woord maar een Nederlandse verbastering van het Engelse flabbergasted...maar correct me if I'm wrong!

Kan iemand me dan uitleggen wat flabbergassen is:P?
quote:

quote: dubiootje reageerde

Huh??? Ben effe helemaal flabbergasted hier! Voor zover ik kan nagaan is flabbergassen geen Nederlands woord maar een Nederlandse verbastering van het Engelse flabbergasted...maar correct me if I'm wrong!

Kan iemand me dan uitleggen wat flabbergassen is:P?

Nou, niet op het forum hoor, iek
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven