Eausm, vertalers, unbannables, glazen bollen, citaten, eauff
maandag 18 juni 2007 om 23:12
quote:
t was ff een riem onder het hard, van alle overwegend manen die van deze "laster praat'' het "slachtoffer" zijn
ehhh jahaa, ik snap 'm... denk ik.... of toch niet.....?
het gaat over manen die hard gaan... nee een riem die onder het hard gaan van manen slachtoffer zijn van laster praat... Nee ook niet. Ik snap 'm nietNou, kijk. Die manen, die slachtoffer zijn, gaan hard. Door de wind ofzo. En onder die harde wind door, komt die riem tevoorschijn. Snappie??
t was ff een riem onder het hard, van alle overwegend manen die van deze "laster praat'' het "slachtoffer" zijn
ehhh jahaa, ik snap 'm... denk ik.... of toch niet.....?
het gaat over manen die hard gaan... nee een riem die onder het hard gaan van manen slachtoffer zijn van laster praat... Nee ook niet. Ik snap 'm nietNou, kijk. Die manen, die slachtoffer zijn, gaan hard. Door de wind ofzo. En onder die harde wind door, komt die riem tevoorschijn. Snappie??
dinsdag 19 juni 2007 om 21:42
woensdag 20 juni 2007 om 12:03
quote:Je
kunt mailadressen blokkeren in outlook wij hebben een tijdlang last
gehad van spam en ieder spamadres opgeslagen en geblokkeerd maar al
kregen we niet meer van die bewuste adressen wel nog van tig anderen
pfffffffff maar het kan wel, je kunt een bepaald adres blokkeren maar
of degene dat kan zien denk het niet zelfde geldt voor MSN daar kan de
andere ook niet zien dat ie op blokkeren staat!pffffffff, zeg dat wel! Even op adem komen...
kunt mailadressen blokkeren in outlook wij hebben een tijdlang last
gehad van spam en ieder spamadres opgeslagen en geblokkeerd maar al
kregen we niet meer van die bewuste adressen wel nog van tig anderen
pfffffffff maar het kan wel, je kunt een bepaald adres blokkeren maar
of degene dat kan zien denk het niet zelfde geldt voor MSN daar kan de
andere ook niet zien dat ie op blokkeren staat!pffffffff, zeg dat wel! Even op adem komen...
woensdag 20 juni 2007 om 12:16
quote:
quote:
Je kunt mailadressen blokkeren in outlook wij hebben een tijdlang last gehad van spam en ieder spamadres opgeslagen en geblokkeerd maar al kregen we niet meer van die bewuste adressen wel nog van tig anderen pfffffffff maar het kan wel, je kunt een bepaald adres blokkeren maar of degene dat kan zien denk het niet zelfde geldt voor MSN daar kan de andere ook niet zien dat ie op blokkeren staat! pffffffff, zeg dat wel! Even op adem komen...Het grappige is dat je bij msn wel kan zien dat je geblokkeerd bent.
quote:
Je kunt mailadressen blokkeren in outlook wij hebben een tijdlang last gehad van spam en ieder spamadres opgeslagen en geblokkeerd maar al kregen we niet meer van die bewuste adressen wel nog van tig anderen pfffffffff maar het kan wel, je kunt een bepaald adres blokkeren maar of degene dat kan zien denk het niet zelfde geldt voor MSN daar kan de andere ook niet zien dat ie op blokkeren staat! pffffffff, zeg dat wel! Even op adem komen...Het grappige is dat je bij msn wel kan zien dat je geblokkeerd bent.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
woensdag 20 juni 2007 om 13:06
donderdag 21 juni 2007 om 01:36
Zullen wij elkaar weervinden?Volgens mijn glazen bol zullen jullie elkaar weervinden op de 6e dinsdag van de 13e maand, als jullie een zwarte kat zien, die lachend op een bezem door de lucht vliegt, terwijl er een bloedrode zon aan de inktzwarte lucht staat. En dan natuurlijk wel als saturnus in het huis van de stier staat.:?
donderdag 21 juni 2007 om 03:50
Gevalletje van de pot die de ketel verwijt:
"Toen - omdat het een Engelstalig programma was - viel het woord "de-kidding". Dat werd vertaald met "ontkinderen". Wat een woord."
Okee, kan ik me voorstellen, is ook een raar woord. Maar...zeg dan niet in een voorgaande zin in dezelfde post:
Jeetje! Ik ben er nog steed geflabbergast van!
Flabbergasted in het Engels is best een leuk woord, maar in het Nederlands kríjg ik me er toch voorstellingen bij...
"Toen - omdat het een Engelstalig programma was - viel het woord "de-kidding". Dat werd vertaald met "ontkinderen". Wat een woord."
Okee, kan ik me voorstellen, is ook een raar woord. Maar...zeg dan niet in een voorgaande zin in dezelfde post:
Jeetje! Ik ben er nog steed geflabbergast van!
Flabbergasted in het Engels is best een leuk woord, maar in het Nederlands kríjg ik me er toch voorstellingen bij...
donderdag 21 juni 2007 om 07:12
donderdag 21 juni 2007 om 10:11
quote:Jeetje! Ik ben er nog steed geflabbergast van!
Flabbergasted in het Engels is best een leuk woord, maar in het Nederlands kríjg ik me er toch voorstellingen bij...:DNee Tjoelip, dat komt niet uit het Engels maar is gewoon het voltooid deelwoord van flabbergassen.
Een flabbergast is daarentegen weer heel iets anders.
Flabbergasted in het Engels is best een leuk woord, maar in het Nederlands kríjg ik me er toch voorstellingen bij...:DNee Tjoelip, dat komt niet uit het Engels maar is gewoon het voltooid deelwoord van flabbergassen.
Ga in therapie!
donderdag 21 juni 2007 om 10:22
quote:Nee Tjoelip, dat komt niet uit het Engels maar is gewoon het voltooid deelwoord van flabbergassen.
Huh??? Ben effe helemaal flabbergasted hier! Voor zover ik kan nagaan is flabbergassen geen Nederlands woord maar een Nederlandse verbastering van het Engelse flabbergasted...maar correct me if I'm wrong!
Kan iemand me dan uitleggen wat flabbergassen is:P?
Huh??? Ben effe helemaal flabbergasted hier! Voor zover ik kan nagaan is flabbergassen geen Nederlands woord maar een Nederlandse verbastering van het Engelse flabbergasted...maar correct me if I'm wrong!
donderdag 21 juni 2007 om 10:30
quote:
quote: dubiootje reageerde
Nou, niet op het forum hoor, iek
quote: dubiootje reageerde
Nou, niet op het forum hoor, iek
Ga in therapie!