Eausm, vertalers, unbannables, glazen bollen, citaten, eauff
donderdag 14 juni 2007 om 22:47
quote:
quote: mylenevalerie reageerde
Met een stok van onder hem "dwingen" naar boven te vladderen.
Vladderen, dat is zeker fladderen maar dan van vlinders en vleermuizen?Jij snapt het!!! Nee mijn ffffffffffffffff toets deed het niet. Dacht ach het staat meteen in het goede topic. Hoeft niemand te plakken en te knippen.
quote: mylenevalerie reageerde
Met een stok van onder hem "dwingen" naar boven te vladderen.
Vladderen, dat is zeker fladderen maar dan van vlinders en vleermuizen?Jij snapt het!!! Nee mijn ffffffffffffffff toets deed het niet. Dacht ach het staat meteen in het goede topic. Hoeft niemand te plakken en te knippen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 15 juni 2007 om 21:34
zaterdag 16 juni 2007 om 18:52
Maar als jullie niet opgewonden raken is het de schuld van de man en verveledn voor jullie en als ie zelf niet opgewonden raakt is dat ook vervlened voor julie. Ik vind veel berichtjes hier ongenuanceerd, het is deels ook grappig bedoeld natuurlijk, maar sommige reacties zijn erg verveveldn als je een man bent.
Verevledne man.
Verevledne man.

zondag 17 juni 2007 om 13:20
quote:
Ik ben ook niet roker en kan prima mijn stoel even zo schuiven dat ik uit de rook zit en vind echt dat men hier wel erg op alle rokers slakken zout legt.
Slakkenzout, zou dat nou beter helpen dan een nicotinepleister? Ik denk dat je een slak met nicotinepleisters nóg sneller om zeep helpt, Loomii
Ik ben ook niet roker en kan prima mijn stoel even zo schuiven dat ik uit de rook zit en vind echt dat men hier wel erg op alle rokers slakken zout legt.
Slakkenzout, zou dat nou beter helpen dan een nicotinepleister? Ik denk dat je een slak met nicotinepleisters nóg sneller om zeep helpt, Loomii
zondag 17 juni 2007 om 21:50
maandag 18 juni 2007 om 22:27
t was ff een riem onder het hard, van alle overwegend manen die van deze "laster praat'' het "slachtoffer" zijn
ehhh jahaa, ik snap 'm... denk ik.... of toch niet.....?
het gaat over manen die hard gaan... nee een riem die onder het hard gaan van manen slachtoffer zijn van laster praat... Nee ook niet. Ik snap 'm niet
ehhh jahaa, ik snap 'm... denk ik.... of toch niet.....?
het gaat over manen die hard gaan... nee een riem die onder het hard gaan van manen slachtoffer zijn van laster praat... Nee ook niet. Ik snap 'm niet