Eausm, vertalers, unbannables, glazen bollen, citaten, eauff

09-06-2007 14:25 2983 berichten
Alle reacties Link kopieren
Quote hier maar lekker door ...
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:

Werkt zo'n bat-mintonracket ook tegen die vleermuis in mijn open haard?

Seriously en geheel off-topic, hoe krijg ik dat beest weg?

Ik kan je alleen een diervriendelijke oplossing geven. Met een stok van onder hem "dwingen" naar boven te vladderen. Je kan ook ook de dierenambulance bellen. Alleen bij een vriend van mij (ging om een vogel) vond ik ze verre van diervriendelijk. Meer zou ik niet weten.
Andijvie-polisie -

Politie que?
quote:

quote: mylenevalerie reageerde

Een goed gemikte mep met een batmintonracket en de stukjes wesp dwarrelen zo naar beneden...

ja, zo'n bandmintonracket ding....dat geeft al een soort van veilig idee.

Het voordeel is dat je ze in verschillende uitvoeringen kan krijgen. Werkt zo'n bat-mintonracket ook tegen die vleermuis in mijn open haard?

vuurtje maken?
Dagje een goede bouwlamp erin zetten?
Dat zeg ik....
quote:IHeb ook nog een spijperbroekje, met slippers (Havaianas) eronder heb ik helemaal dat laid back gevoel van de zuidelijke hemisfeer.

Goh, een spijperbroek, dat wil ik óók! :PDat is vast een spijkerbroek met zo'n handige pijp-opening...:)
quote:

Weet je wat ik onderhand erg vervelend vind worden al die zeur topic's

hier over wat wel en niet kan, jemig zeg vervelen jullie je nou echt

allemaal zo dat je overal op gaat letten en over gaat zitten zaniken

maak je lekker druk om jezelf. Als iemand ze eigen beter voelt omdat

hij zegt ben volslank nou en moet die gene toch lekker zelf weten Zou

moe van mezelf worden als ik toch heel de tijd me op moest winden over

wat een ander zegt draagt vind lijkt de laatste tijd wel of er alleen

maar van dit soort topic's geopend worden. Ik heb hier even op gelet en ga er even over zaniken: 1 komma, twee punten en drie hoofdletters. In 6 regels.
Tja, anitiotica, darmflora verstoord, weg pil.

Tja ..... die bijwerking was mij wel bekend van antibiotica maar niet van anitiotica.
Ik ben zelf ook een tijdje op het forum hsp geweest

en nu weer normaal?
quote:

quote:

Weet je wat ik onderhand erg vervelend vind worden al die zeur topic's hier over wat wel en niet kan, jemig zeg vervelen jullie je nou echt allemaal zo dat je overal op gaat letten en over gaat zitten zaniken maak je lekker druk om jezelf. Als iemand ze eigen beter voelt omdat hij zegt ben volslank nou en moet die gene toch lekker zelf weten Zou moe van mezelf worden als ik toch heel de tijd me op moest winden over wat een ander zegt draagt vind lijkt de laatste tijd wel of er alleen maar van dit soort topic's geopend worden. Ik heb hier even op gelet en ga er even over zaniken: 1 komma, twee punten en drie hoofdletters. In 6 regels.

Maar wél 2 (fout gebruikte) apostrofs! ;)
quote:

quote: wen reageerde

quote:

Weet je wat ik onderhand erg vervelend vind worden al die zeur topic's hier over wat wel en niet kan, jemig zeg vervelen jullie je nou echt allemaal zo dat je overal op gaat letten en over gaat zitten zaniken maak je lekker druk om jezelf. Als iemand ze eigen beter voelt omdat hij zegt ben volslank nou en moet die gene toch lekker zelf weten Zou moe van mezelf worden als ik toch heel de tijd me op moest winden over wat een ander zegt draagt vind lijkt de laatste tijd wel of er alleen maar van dit soort topic's geopend worden. Ik heb hier even op gelet en ga er even over zaniken: 1 komma, twee punten en drie hoofdletters. In 6 regels.

Lachen zeg.

Ik dacht dat jullie hier lang genoeg rondhingen om te weten dat we deze schrijfster niet quoten. Niet zozeer vanwege haarzelf, want ze kan wel wat hebben, maar omdat het een onbegonnen werk is en je een groot risico loopt dat je ondanks je superieure taalvaardigheid toch nog wat foutjes over het hoofd ziet.  En dat staat zo dom.
Weet je wat ik onderhand erg vervelend vind worden al die zeur topic's hier over wat wel en niet kan, jemig zeg vervelen jullie je nou echt allemaal zo dat je overal op gaat letten en over gaat zitten zaniken maak je lekker druk om jezelf. Als iemand ze eigen beter voelt omdat hij zegt ben volslank nou en moet die gene toch lekker zelf weten Zou moe van mezelf worden als ik toch heel de tijd me op moest winden over wat een ander zegt draagt vind lijkt de laatste tijd wel of er alleen maar van dit soort topic's geopend worden.

Ohh, ik wil ook lekker zeuren!!! :D

(ik laat die komma's e.d. maar achterwege, voor ik teveel ga zeuren :P)
Overhaasting is nooit goed.

Precies.
Ik weet van niks hoor Yette, ik ken de betreffende forumster niet. En als je hier alleen mag quoten als je zelf onovertroffen spelt en schrijft, wordt het hier een stille boel:P
Nou, in dat geval is het je vergeven ;)
quote:

Ik heb hier even op gelet en ga er even over zaniken: 1 komma, twee punten en drie hoofdletters. In 6 regels.

Lachen zeg.

Ik dacht dat jullie hier lang genoeg rondhingen om te weten dat we deze schrijfster niet quoten. Niet zozeer vanwege haarzelf, want ze kan wel wat hebben, maar omdat het een onbegonnen werk is en je een groot risico loopt dat je ondanks je superieure taalvaardigheid toch nog wat foutjes over het hoofd ziet.  En dat staat zo dom.Ik weet ook niet wie er gequote werd en was in de veronderstelling dat Wen alleen nog maar viel over het gebrek aan interpunctie; vandaar dat ik de apostrofs aanhaalde (die volgens mij dan weer niet zo heten, als ze in een meervoudsvorm worden gebruikt, maar goed, weet niet welke naam het dan heeft). Over de 'gewone' spel- en typefouten ging het nergens toch?
quote:Over de 'gewone' spel- en typefouten ging het nergens toch?nee hoor, dat maakt ik er alleen maar van :P
Wat ik nu heb gelezen. De meeste woorden worden niet voluit geschreven. Ja zoveel quote materiaal dat ik er dizzy van werd. Nou een poging.

en da van die benen en billen enzo zit me dwars,, da heb ik sinds 2 maanden ofso? eerder had k altijd van: sgijt aan wa andere vinden.. ma sinds mn vriend zo over mij begint word k egt verdrietig

"18" fouten in een kwadraat.
MV, dat heet breezahtaal :P
quote:MV, dat heet breezahtaal :PBestaat er ook een medicijn tegen die ziekte? Jij hebt het hele verhaal gelezen, dat is toch een onbegrijpelijke boel? Je hebt het idee dat je in de zeik wordt genomen. Op een andermans topic schrijft ze bijv. wel gewoon maar ipv ma.
Zowel bij het verhaal als de schrijftaal zet ik enorme vraagtekens..!
Of we moeten van die stickers op bepaalde topics kunnen plakken met: "Zie Yess forum" :P
Yette, ik zal het proberen te onthouden van deze forumster!

Yes-sticker lijkt me een goed idee voor sommige topics...
Och jee!

Er heeft zojuist weer iemand gesolliciteerd naar een yes-sticker!
quote:van die sotffen dwijltjes hoor (geen weggooiddwijltjes)

Dwijltjes om het kweil op te dwijlen? euhm... of kweiltjes om het dwijl op te kweilen?

euhm... nee, toch maar dweiltjes om het kwijl op te dweilen dan?
quote:

vuurtje maken?

Haha, inkoppertje maar hij is leuk :P

Ik ga denk ik maar voor MV's diervriendelijke oplossing. Of ik laat mijn sonarapparaat op hem los.
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven