Eausm, vertalers, unbannables, glazen bollen, citaten, eauff
donderdag 14 juni 2007 om 00:00
quote:
Werkt zo'n bat-mintonracket ook tegen die vleermuis in mijn open haard?
Seriously en geheel off-topic, hoe krijg ik dat beest weg?
Ik kan je alleen een diervriendelijke oplossing geven. Met een stok van onder hem "dwingen" naar boven te vladderen. Je kan ook ook de dierenambulance bellen. Alleen bij een vriend van mij (ging om een vogel) vond ik ze verre van diervriendelijk. Meer zou ik niet weten.
Werkt zo'n bat-mintonracket ook tegen die vleermuis in mijn open haard?
Ik kan je alleen een diervriendelijke oplossing geven. Met een stok van onder hem "dwingen" naar boven te vladderen. Je kan ook ook de dierenambulance bellen. Alleen bij een vriend van mij (ging om een vogel) vond ik ze verre van diervriendelijk. Meer zou ik niet weten.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

donderdag 14 juni 2007 om 00:27
quote:
quote: mylenevalerie reageerde
Een goed gemikte mep met een batmintonracket en de stukjes wesp dwarrelen zo naar beneden...
ja, zo'n bandmintonracket ding....dat geeft al een soort van veilig idee.
Het voordeel is dat je ze in verschillende uitvoeringen kan krijgen. Werkt zo'n bat-mintonracket ook tegen die vleermuis in mijn open haard?
vuurtje maken?
quote: mylenevalerie reageerde
Een goed gemikte mep met een batmintonracket en de stukjes wesp dwarrelen zo naar beneden...
ja, zo'n bandmintonracket ding....dat geeft al een soort van veilig idee.
Het voordeel is dat je ze in verschillende uitvoeringen kan krijgen. Werkt zo'n bat-mintonracket ook tegen die vleermuis in mijn open haard?
vuurtje maken?
donderdag 14 juni 2007 om 02:12
donderdag 14 juni 2007 om 10:00
quote:
Weet je wat ik onderhand erg vervelend vind worden al die zeur topic's
hier over wat wel en niet kan, jemig zeg vervelen jullie je nou echt
allemaal zo dat je overal op gaat letten en over gaat zitten zaniken
maak je lekker druk om jezelf. Als iemand ze eigen beter voelt omdat
hij zegt ben volslank nou en moet die gene toch lekker zelf weten Zou
moe van mezelf worden als ik toch heel de tijd me op moest winden over
wat een ander zegt draagt vind lijkt de laatste tijd wel of er alleen
maar van dit soort topic's geopend worden. Ik heb hier even op gelet en ga er even over zaniken: 1 komma, twee punten en drie hoofdletters. In 6 regels.
Weet je wat ik onderhand erg vervelend vind worden al die zeur topic's
hier over wat wel en niet kan, jemig zeg vervelen jullie je nou echt
allemaal zo dat je overal op gaat letten en over gaat zitten zaniken
maak je lekker druk om jezelf. Als iemand ze eigen beter voelt omdat
hij zegt ben volslank nou en moet die gene toch lekker zelf weten Zou
moe van mezelf worden als ik toch heel de tijd me op moest winden over
wat een ander zegt draagt vind lijkt de laatste tijd wel of er alleen
maar van dit soort topic's geopend worden. Ik heb hier even op gelet en ga er even over zaniken: 1 komma, twee punten en drie hoofdletters. In 6 regels.
donderdag 14 juni 2007 om 12:16
quote:
quote:
Weet je wat ik onderhand erg vervelend vind worden al die zeur topic's hier over wat wel en niet kan, jemig zeg vervelen jullie je nou echt allemaal zo dat je overal op gaat letten en over gaat zitten zaniken maak je lekker druk om jezelf. Als iemand ze eigen beter voelt omdat hij zegt ben volslank nou en moet die gene toch lekker zelf weten Zou moe van mezelf worden als ik toch heel de tijd me op moest winden over wat een ander zegt draagt vind lijkt de laatste tijd wel of er alleen maar van dit soort topic's geopend worden. Ik heb hier even op gelet en ga er even over zaniken: 1 komma, twee punten en drie hoofdletters. In 6 regels.
Maar wél 2 (fout gebruikte) apostrofs!
quote:
Weet je wat ik onderhand erg vervelend vind worden al die zeur topic's hier over wat wel en niet kan, jemig zeg vervelen jullie je nou echt allemaal zo dat je overal op gaat letten en over gaat zitten zaniken maak je lekker druk om jezelf. Als iemand ze eigen beter voelt omdat hij zegt ben volslank nou en moet die gene toch lekker zelf weten Zou moe van mezelf worden als ik toch heel de tijd me op moest winden over wat een ander zegt draagt vind lijkt de laatste tijd wel of er alleen maar van dit soort topic's geopend worden. Ik heb hier even op gelet en ga er even over zaniken: 1 komma, twee punten en drie hoofdletters. In 6 regels.

donderdag 14 juni 2007 om 13:08
quote:
quote: wen reageerde
quote:
Lachen zeg.
Ik dacht dat jullie hier lang genoeg rondhingen om te weten dat we deze schrijfster niet quoten. Niet zozeer vanwege haarzelf, want ze kan wel wat hebben, maar omdat het een onbegonnen werk is en je een groot risico loopt dat je ondanks je superieure taalvaardigheid toch nog wat foutjes over het hoofd ziet. En dat staat zo dom.
quote: wen reageerde
quote:

Lachen zeg.
Ik dacht dat jullie hier lang genoeg rondhingen om te weten dat we deze schrijfster niet quoten. Niet zozeer vanwege haarzelf, want ze kan wel wat hebben, maar omdat het een onbegonnen werk is en je een groot risico loopt dat je ondanks je superieure taalvaardigheid toch nog wat foutjes over het hoofd ziet. En dat staat zo dom.
donderdag 14 juni 2007 om 13:15
Weet je wat ik onderhand erg vervelend vind worden al die zeur topic's hier over wat wel en niet kan, jemig zeg vervelen jullie je nou echt allemaal zo dat je overal op gaat letten en over gaat zitten zaniken maak je lekker druk om jezelf. Als iemand ze eigen beter voelt omdat hij zegt ben volslank nou en moet die gene toch lekker zelf weten Zou moe van mezelf worden als ik toch heel de tijd me op moest winden over wat een ander zegt draagt vind lijkt de laatste tijd wel of er alleen maar van dit soort topic's geopend worden.
Ohh, ik wil ook lekker zeuren!!!
(ik laat die komma's e.d. maar achterwege, voor ik teveel ga zeuren
)
Ohh, ik wil ook lekker zeuren!!!

(ik laat die komma's e.d. maar achterwege, voor ik teveel ga zeuren

donderdag 14 juni 2007 om 17:20
quote:
Ik heb hier even op gelet en ga er even over zaniken: 1 komma, twee punten en drie hoofdletters. In 6 regels.
Lachen zeg.
Ik dacht dat jullie hier lang genoeg rondhingen om te weten dat we deze schrijfster niet quoten. Niet zozeer vanwege haarzelf, want ze kan wel wat hebben, maar omdat het een onbegonnen werk is en je een groot risico loopt dat je ondanks je superieure taalvaardigheid toch nog wat foutjes over het hoofd ziet. En dat staat zo dom.Ik weet ook niet wie er gequote werd en was in de veronderstelling dat Wen alleen nog maar viel over het gebrek aan interpunctie; vandaar dat ik de apostrofs aanhaalde (die volgens mij dan weer niet zo heten, als ze in een meervoudsvorm worden gebruikt, maar goed, weet niet welke naam het dan heeft). Over de 'gewone' spel- en typefouten ging het nergens toch?
Ik heb hier even op gelet en ga er even over zaniken: 1 komma, twee punten en drie hoofdletters. In 6 regels.

Lachen zeg.
Ik dacht dat jullie hier lang genoeg rondhingen om te weten dat we deze schrijfster niet quoten. Niet zozeer vanwege haarzelf, want ze kan wel wat hebben, maar omdat het een onbegonnen werk is en je een groot risico loopt dat je ondanks je superieure taalvaardigheid toch nog wat foutjes over het hoofd ziet. En dat staat zo dom.Ik weet ook niet wie er gequote werd en was in de veronderstelling dat Wen alleen nog maar viel over het gebrek aan interpunctie; vandaar dat ik de apostrofs aanhaalde (die volgens mij dan weer niet zo heten, als ze in een meervoudsvorm worden gebruikt, maar goed, weet niet welke naam het dan heeft). Over de 'gewone' spel- en typefouten ging het nergens toch?
donderdag 14 juni 2007 om 17:27
Wat ik nu heb gelezen. De meeste woorden worden niet voluit geschreven. Ja zoveel quote materiaal dat ik er dizzy van werd. Nou een poging.
en da van die benen en billen enzo zit me dwars,, da heb ik sinds 2 maanden ofso? eerder had k altijd van: sgijt aan wa andere vinden.. ma sinds mn vriend zo over mij begint word k egt verdrietig
"18" fouten in een kwadraat.
en da van die benen en billen enzo zit me dwars,, da heb ik sinds 2 maanden ofso? eerder had k altijd van: sgijt aan wa andere vinden.. ma sinds mn vriend zo over mij begint word k egt verdrietig
"18" fouten in een kwadraat.
donderdag 14 juni 2007 om 17:34
quote:MV, dat heet breezahtaal :PBestaat er ook een medicijn tegen die ziekte? Jij hebt het hele verhaal gelezen, dat is toch een onbegrijpelijke boel? Je hebt het idee dat je in de zeik wordt genomen. Op een andermans topic schrijft ze bijv. wel gewoon maar ipv ma.