Napraattopic deel 45
zondag 29 november 2015 om 23:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 3 december 2015 om 23:31
vrijdag 4 december 2015 om 06:27
quote:pomona-struik schreef op 04 december 2015 @ 06:18:
Dus nu kan ik straks met dikke vette wallen onder mijn ogen naar het zkh. En dat terwijl ik er fris en fruitig uit wilde zien. Als een vrouw die alles kan zeg maar.
Maar dat kan je ook, never judge a book on his cover!
Gewoon de hond de schuld geven! Ik kom over een uur op werk met een zombie-hoofd zonder goede reden.
Trouwens, als mensen op mijn uiterlijk af waren gegaan had ik hier nu niet gewerkt, maar mijn baas is ondanks mijn uiterlijk zo blij met me dat hij voor mij uitzonderingen maakt! (Piercings uit, geen raar haar, tattoo's bedekken... Maar Aema hoeft dat niet )
Dus nu kan ik straks met dikke vette wallen onder mijn ogen naar het zkh. En dat terwijl ik er fris en fruitig uit wilde zien. Als een vrouw die alles kan zeg maar.
Maar dat kan je ook, never judge a book on his cover!
Gewoon de hond de schuld geven! Ik kom over een uur op werk met een zombie-hoofd zonder goede reden.
Trouwens, als mensen op mijn uiterlijk af waren gegaan had ik hier nu niet gewerkt, maar mijn baas is ondanks mijn uiterlijk zo blij met me dat hij voor mij uitzonderingen maakt! (Piercings uit, geen raar haar, tattoo's bedekken... Maar Aema hoeft dat niet )
vrijdag 4 december 2015 om 06:39
quote:feow schreef op 03 december 2015 @ 22:34:
[...]
- altijd eentje meer dan jullie samen in de plus zijn of gaan.
Hats, de mooiste vond ik je echt oorspronkelijke. En daarna de ava met spatten verf. T en A vind ik het toppunt van vergane glorie, en daarom verschrikkelijk niet bij jou passen.
Maar eigenlijk vind ik het het leukst van jou dat jij gewoon lekker doet waar je zin in hebt.Mijn oorspronkelijke ava? Welke was dat? Die met die verf was mooi, had Enn gemaakt
[...]
- altijd eentje meer dan jullie samen in de plus zijn of gaan.
Hats, de mooiste vond ik je echt oorspronkelijke. En daarna de ava met spatten verf. T en A vind ik het toppunt van vergane glorie, en daarom verschrikkelijk niet bij jou passen.
Maar eigenlijk vind ik het het leukst van jou dat jij gewoon lekker doet waar je zin in hebt.Mijn oorspronkelijke ava? Welke was dat? Die met die verf was mooi, had Enn gemaakt
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET